Ottimizza Windows 10 (per accelerà u sistema)

Buona sera

U numeru di utenti di Windows 10 cresce di ghjornu à ghjornu. È micca sempre Windows 10 hè più veloce di Windows 7 o 8. Questu, naturalmente, pò esse per parechje ragioni, ma in questu articulu mi vogliono messa à l'ochji nantu à quelle impostazioni è i parametri di Windows 10 chì ponu in quantu aumentà a velocità di stu OS.

À propositu, ognunu capisce un significatu diversu cum'è ottimizazione. In questu articulu daraghju raccomandazioni chì aiutanu à ottimizà Windows 10 per accelerà a massima di u so travagliu. È cusì, principiamu.

1. Disattivà i servizii innecessari

Quasi sempre, l'ottimizazione di Windows inizia cù i servizii. Ci hè un assai di servizii in Windows è ognunu di elli hè responsabile di u so "fronte" di travagliu. U punti principali hè quì chì i sviluppatori ùn cunnoscenu micca i servizii chì un utente particulare ne avè bisognu. In mezu à ciò chì i servizii chì ùn avete micca bisognu, in principiu, travaglia in u vostru compartimentu ùn avete micca un?) ...

Per entrà in a sezione di gestione di u serviziu, cliccate à dirittu destro in u menu di Start è selezziunate u ligame "Gestione Computer" (cum'è in Figura 1).

Fig. 1. Start Menu -> Computer Management

Poi, per vede a lista di servizii, basta à aprire a tabulazione di u listessu nome in u menù di a sinistra (vedi Figura 2).

Fig. 2. Cunsiglii in Windows 10

Ora, in realtà, a domanda principale: chì da disattivà? In ginirali, vi vùstu, prima di travaglià cù i servizii - di fà una copia di salvezza di u sistema (in modo chì, se si accade qualcosa, restauri tuttu cum'è).

Quali servizii vi vogliu annullà (cioè quelli chì ponu esse più forti à a velocità di l'OS):

  • Windows Search - Sò sempre disfatta stu serviziu, perchè Ùn aduprà micca a ricerca (è a ricerca hè un pocu scura). Intantu, stu serviziu, in particulare in certi computer, carica pesanti u discu duru chì aghjusta seriosamente a performance;
  • Windows Update - sempre spegnite. L'aggiornamentu hè bona. Ma pensu chì sia megliu à aghjurnà manualmente u vostru sistema à u tempu ghjustu chè accumarà u sistema per ellu (è ancu installà sti aggiornamenti, passà u tempu à riavvià u PC);
  • Fate attenzione à i servizii chì si presentanu durante l'installazione di varie applicazioni. Disattivà quelli chì anu raramente aduprà.

In generali, un elencu cumpletu di i servizii chì ponu esse discuplicati (relativamente inguperu) pò esse trovu qui:

2. Aggiorna i driver

U secondu prublemu chì si faci in a installazione di Windows 10 (bè, o quandu si aghjura à 10) hè a ricerca di i nuovi driver. I driver chì funziunavanu per voi in Windows 7 è 8 puderevanu micca funzionà correttamente in u novu OS, o, più spessu, l'OS disattiva alcune di elli è installa i so proprii universali.

Hè cusì chì una parte di e capacità di u vostru equiperu pò diventà inaccessibile (per esempio, i tasti multimediali di u mouse o a tastiera ponu smette di funzionà, a luminosità di u monitor nantu à u laptop hè micca modificata, etc.) ...

In generale, l'aghjurnamentu di u driver hè un argucchja largamente grande (in particulare in certi casi). Mi raccomando di verificà i vostri driver (soprattuttu se Windows hè instabile, rallenta). Link just sottu.

Verificà è aghjusta i driver:

Fig. 3. Driver Pack Solution: cerca è installà i driver in autumatu.

3. Eliminà i file junk, pulisci u registru

Un grande numeru di "junk" file pò influenzà u prestazione di u computer (specialmente se ùn avete micca pulitu u sistema di li per un longu tempu). Malgradu u fattu chì Windows hà u so pulitore di spezialità - quasi ùn l'usiu nunda, preferendu un software di terze parti. In primu, a so qualità di "pulizia" hè assai dubbiosa, è secunnu, a velocità di u travagliu (in certi casi, in particulare) lascia moltu à desiderà.

Programmi per pulizia "spazzatura":

Appena sopra, aghju fattu un link à u mo articulu di un annu fà (quì contiene circa 10 prugrammi per pulizia è ottimizà Windows). A mio parè, unu di i migliori tra di loro - questu hè CCleaner.

CCleaner

U situ ufficiale: //www.piriform.com/ccleaner

Programma libaru di pulì u vostru PC da tutti i tipi di file temporanei. Inoltre, u prugramma utrirà eliminà l'errori di registru, cancellà u cronistori è a cache in tutti i navigatori popolari, rimuove u software, etc. À propositu, l'utile sustene è funziona bè in Windows 10.

Fig. 4. CCleaner - Finestra di pulizia di Windows

4. Modificà l'iniziu Windows 10

Probabilmente, parechje persone anu avutu un mudellu: installà Windows - funziona abbastanza veloce. Poi u passu di u tempu, installate una dozzina o dui prugrammi - Windows cumincia à rallentà, u download diventa un ordine di grandezza più lungu.

U fattu hè chì una parte di i prugrammi installati sia aghjuntu à l'iniziu di l'OS (è cumincia ci à). S'ellu ci hè parechje prugrammi in autolad, a velocità di download pò lampà assai significativu.

Cume verificà a partenza in Windows 10?

Avete bisognu di aprite u Gestore di e attività (à tempu, premete i tasti Ctrl + Shift + Esc). Dopu, aprite la scheda Startup. In a lista di prugrammi, disattivate quelli chì ùn avete micca bisognu ogni volta chì u PC hè attivatu (vedi Fig. 5).

Fig. 5. Task Manager

À propositu, à volte u responsabile di l'attività ùn mostra micca tutti i prugrammi da autolad (ùn sà micca ciò chì hè per ...). Per vede tuttu ciò chì hè piattu, installa a utilità AIDA 64 (o simile).

AIDA 64

Web site ufficiale: //www.aida64.com/

Cool utilità! Supporta a lingua russa. Permette di scopre quasi ogni infurmazione nantu à u vostru Windows è in generale nantu à u PC (per qualunque parte di hardware). I, per esempiu, abbastanza spessu d'usinu quandu quandu configurassi e ottimisce Windows.

À propiu sì, per vede l'autoagulazione, avete bisognu di andà à a sezione "Programmi" è selezziunate a tabulu di u listessimu (cum'è in Figura 6).

Fig. 6. AIDA 64

5. Impostà i parametri di prestazione

In Windows stissa, ci sò dighjà pruspirate, quandu abilitate, pò fà un pocu più veloce. Questu si pò fà per mezu di vari effetti, fonti, paràmetri di operazione di certi componenti di u sistema operativu, etc.

Per attivà "a più bona prestazione", fate un clic destro nantu à u menù START è sceglite a scheda Sistema (cum'è in Figura 7).

Fig. 7. Sistema

Dopu, in a colonna di sinistra, aprite u ligame "Avanzate impostazioni di sistema", aprite la scheda "Avanzata" in a finestra chì si apre, è aprite i parametri di prestazione (vedi Figura 8).

Fig. 8. Opzioni di performance

In l'impostazioni di velocità, aprite la scheda "Effetti Visuali" è selezziunate a modalità "Fornite u megliu rendimentu".

Fig. 9. Effetti visivi

PS

Per quelli chì sò u rallentu di i ghjochi, mi raccomandu di leggere l'articuli nantu à a messa à u fine di e schede video: AMD, NVidia. In più, ci sò certi prugrammi chì ponu adattà i parametri (nascosti da l'ochji) per maximizà a prestazione:

Cunsideru avè tuttu oghje. Sperimentu è rapidu 🙂