Inserite una presentazione PowerPoint in un'altra

In PowerPoint, pudete avè parechje modi interessanti per rendere a vostra presentazione unica. Per esempiu, hè pussibile inserisce un altru in una presentazione. Questu ùn hè micca solu iniziunale, ma hè ancu estremamente utile in certe situazioni.

Vede ancu: Cumu inserisce un documentu MS Word in un altru

Inserite a presentazione in presentazione

U significatu di a funzione hè tale chì, mentre si guarda una presentazione, pudete cliccare nantu à un altru è cuminciate a vene. Versioni moderne di Microsoft PowerPoint permettenu di fà facilmente tricks. L'implementazione di u metudu hè a più larga - da relinks à altre opzioni di travagliu à istruzioni cumplette. Ci hè dui modi di inserisce.

Metodo 1: Pronta presentazione

Un algorittu ordinariu chì richiede a dispunibilità di un altru file PowerPoint.

  1. Prima ci vole à entrà in tab "Inserisci" in l'intestazione di a presentazione.
  2. Quì in a zona "Text" avemu bisognu di un bottinu "Object".
  3. Dopu cliccatu, una finestra separata si aprite per selezziunà l'oggetto desideratu. Qui ci vole à cliccà nantu à l'opzione di sinistra "Create from file".
  4. Ora resta à indicà u parcorsu à a presentazione desiderata, aduprendu à tempu l'ingressu manualu di l'indirizzu di u file è di u navigatore.
  5. Dopu avè specificatu u schedariu, hè megliu à verificà a casella. "Cravatta". Hè per quessa chì a presentazione inserita sarà sempre aggiornata automaticamente quandu vi fà cambiamenti à a fonte uriginale è ùn hà micca da aghjunghje dinò dopu à ogni cambiamentu. Tuttavia, ùn pò esse editatu in stu modu - hè solu necessariu cambià a fonte originaria, altrimenti ùn ci hè manera. Senza u parametru, l'adattamentu pò esse fattu liberamente.
  6. Pudete ancu specificà un parametru quì in stu lì fù aghjuntu à u slogan micca cum'è una schermata, ma cum'è un'icona. Dopu una immagine sarà aghjunta, simili à u modu in u presentazione sembra in u sistema di file - l'icona di presentazione è u titulu.

Ora pudete cliccà liberamente nantu à a presentazione inserita durante a manifestazione, è u spettaculu passerà immediatamente à questu.

Metudu 2: Crea una presentazione

Sì ùn ci hè nisuna presentazione finita, pudete creà u listessu modu ghjustu quì.

  1. Per fà quessa, torna à la tabulazione "Inserisci" e premete "Object". Solamente avà l'opzione à a sinistra ùn hè micca necessariu per cambià, è in a linea di opzioni selezziunate "Presentazione di Microsoft PowerPoint". U sistema creà una cornice vuota direttamente in a diapositiva selezionata.
  2. A cuntrastu à a versione precedente, sta inserzione pò esse editata liberamente quì. Inoltre, hè ancu abbastanza pratico. Cliccate nantu à a presentazione inserita, è u modalità di operazione sarà redirigitu versu. Tutti l'utenti in tutte e tabulazioni lavanu esattamente cum'è sta presentazione. Un altru prublemu hè chì a taglia hè più chjuca. Ma quì pudete stende u schermu, è dopu a fine di u travagliu per tornà à u statu originali.
  3. Per muvendu è cambiate e dimensioni di sta immagine, cliccate nantu à u spaziu vuotu di u diapositiva per chjappà a modalità di edizione di inserzione. Dopu à ciò, pudete trascinar è à ridimensionarella. Per a cambiazione successiva, ghjustu bisognu dopu cliccà dopu nantu à a presentazione cù u pulsante sinistro.
  4. Quì pudete ancu creà quante diapositive ti piace, ma ùn ci sarà micca un menù di cunparu cù una scelta. Invece, tutti i cornici sò scorruti cù u rulellu di u mouse.

Optional

Alcuni fatti supplementari nantu à u prucedimentu di l'inserimentu di presentazioni in ogni l'altru.

  • Comu pudete vede, quandu selezziunate una presentazione, una nova scheda di gruppu appare in cima. "Strumenti di disegno". Quì pudete configurà i parametri supplementari per a progettazione visiva di a presentazione inserita. U listessu vale per l 'inserzione sottu u travagliu di una icona. Per esempiu, pudete aghjunghje una ombra à l'oggiu, selezziunate una posizione in a priorità, regolate u schema, e sì.
  • Vogliu sapè chì a dimensione di u schermu di presentazione nantu à a diapositiva ùn hè micca impurtante, cum'è in ogni casu si sviluppa in a grandezza piena quandu prese. Allora pudete aghjunghje ogni numeru di tali elementi per culletta.
  • Prima chì u sistema inizià o entri in u editore, a presentazione inserita hè ricunnisciuta cum'è un staticu file senza esecuzione. Allora pudete impusciare sicuramente azzioni in più, per esempiu, per animà l'input, l'usciu, a selezzione o u muvimentu di questu elementu. In ogni casu, a visualizzazione ùn sarà fatta prima chì l'utente ne iniziizeghja, dunque ùn si pò fà alcuna distorsione.
  • Pudete ancu personalizà a presentazione di a presentazione quandu tu survolini in u so schermu. Per fà quessa, fate un clic destro nantu à a presentazione è sceglite l'elemento in u menù chì si vene. "Hyperlink".

    Qui ci vole à andà à a tab "Spostà u mouse sopra"selezzione articulu "Azzione" è a scelta "Mostra".

    Ora a presentazione sarà lanciata micca cliccendu nant'à, ma movendu u cursore. Hè impurtante notà un fattu. Se allungate a presentazione inserita nantu à a dimensione intera di u fotogrammu è adattate u parametru, allora secondu a teoria, quandu u spettaculu ghjunghja quì, u sistema deve cuminciare automaticamente à vede l'inserzione. In alcun casu, in ogni casu, u cursore sarà cusatu quì. Tuttavia, questu ùn funzeghja micca, è ancu se u puntatore hè spostatu intenzionalmente à ogni latu, a manifestazione di u file aghjuntu ùn funziona.

Cumu si pudete vede, sta funzione apre una spaziosa opportunità per l'autore chì pò implementarlo in modu razionale. Hè speratu chì i sviluppatori puderanu allargà a funzionalità di tali inserti - per esempiu, a capacità di dimustrà a presentazione inserita senza girà a schermata piena. Ci hè fermu di aspettà è di avvantaggiuà e opportunità esistenti.