Avviare Windows in "Modu Pruvenu"

Chiunque duva i primi passi per studiare a procedura per lampà i dispositivi Android inizialmente attira l'attenzione nantu à u modu più diffuso per portà à termine u processu - firmware per recuperu. Recovery Android è un ambientu di recuperu chì quasi tutti i utilizatori di dispositivi Android anu effettivamente avè accesso, indipende u tippu è u mudellu di quest'ultimu. Cume, u metudu di u firmware attraversu u recuperu pò esse cunsideratu cum'è u mezu più faciule per aggiornà, cambià, ripristina o rimpiazzà cum'è pienu u lugiziale di u dispositivo.

Cume lampà un dispositiu Android cù u recuperu di a fabbrica

Praticamente tutti i dispositivi in ​​cui esiste u sistema operativo Android sò dotati di un fabbricante di un ambientu di recuperu speziale chì fornisce, in certa misura, à l'utenti cumuni l'abilità di manipuà a memoria interna di a periferica, o anzi i so partizioni.

Va rimarcatu chì a lista di operazioni chì sò dispunibule per mezu di u recuperu "nativu", installatu in a dispositiva da u fabbricante, hè assai limitatu. Cume per u firmware, solu i firmware ufficiali è / o i so aggiornamenti ponu esse installati.

In certi casi, attraversu u recuperu di a fabbrica, pudete installà un ambientu di riparazione modificatu (recuperu persunalizatu), chì a so volta espanderà e possibilità di travaglià cù u firmware.

In listessu tempu, hè pussibule pussibule dà e azzioni principali per effettuà a ripruduzione di a capacità di travagliu è l'aggiornamentu di u prugrammu per via di a ripresa in fabbrica. Installà u firmware ufficiali o l'aghjurnamentu distribuitu in u formatu * .zip, fate i passi chì seguite.

  1. Per u firmware, avete bisognu di un pacchetto zip d'installazione. Caricamu u schedariu necessariu è u copiamu in a carta di memoria di u dispositivo, preferibilmente in a radice. Puderete ancu bisognu di rinominà u schedariu prima di a manipolazione. In quasi tutti i casi, u nome adeguatu - update.zip
  2. Uacciu in l'ambiente di recuperu di fà. I modi per accede à u recuperu sò diversi per i mudelli di dispositivi, ma tutti implicanu l'usu di combinazioni di tasti hardware in u dispositivo. A maggior parte di i casi, a combinazione desiderata - "Volume-" + "Cunsumante".

    Fiacca sul pulsante di dispositivo "Volume-" e tenendula, premete a tasca "Cunsumante". Dopu chì a schermata di a macchina s'accende, u pulsante "Cunsumante" bisognu à lascià andà dinò "Volume-" tene à tene finu quandu a schermata di l'ambiente di recuperu apparisci.

  3. Per installà u prugramma o so so cumpunente individuale in le sezioni di memoria, avete bisognu di u vociu di u menù principale di a ripresa - "applicà l'aggiornamentu da una scheda SD esterna", di sceglite.
  4. In a lista aperta di i cartelli è di i cartelli trovu u pacchettu di prima copiatu in a carta di memoria update.zip è premete a chjave di conferma di selezzione. L'installazione accumarà automaticamente.
  5. Dopu à a fine di copiare i schedari, riavvià in Android cù a selezzione di l'elemento in recuperu "ripartizione di sistema".

Cumu lampà un dispositivo cù una riparazione modificata

Una lista assai più larga di possibilità per travaglià cù i dispositivi Android hè pruposta da ambienti mudificati (persunalizati) di recuperu. Unu di i primi à emerge, è oghje una soluzione assai cumuna, è a ripresa da u team ClockworkMod - CWM Recovery.

Installate CWM Recovery

Cumu a recuperazione di CWM hè una soluzione non ufficiali, avete bisognu di stallà un ambientu di recuperu persunalizatu in u vostru dispositivo prima di uttene.

  1. U modu ufficiali per stallà a riparazione da i sviluppatori ClockworkMod hè l'applicazione di Android ROM Manager. U sfruttamentu di u prugramma richiede un root-dispositivo in u dispositiu.
  2. Scaricate ROM Manager in Play Store

    • Scaricate, installate, fate u ROM Manager.
    • A schermata principale, tocca l'elemento "Setup di riparazione"quì sottu l'inserzione "Installazione o aggiornamentu di recuperu" - articulu "ClockworkMod Recovery". Scorri da a lista aperta di mudelli di dispositivi è truvà u vostru dispositivo.
    • A schermata successiva dopu a selezzione di un mudellu hè una schermata cù un bottinu. "Installa ClockworkMod". Assicuratevi chì u mudellu di u dispositiu hè sceltu correttamente è premete stu bottinu. L'ambiente di recuperu iniziò à carregà da i servitori ClockworkMod.
    • Dopu un pocu tempu, u schedariu necessariu sarà scaricatu cumpletamente è l'installazione di CWM Recovery inizierà. Prima di cuminciare a copia i dati in a sezione di memoria di a periferica, u prugramma dumandarà i diritti di root. Dopu avè ricevutu permessu, u prucessu di registrazioni di a recuperazione continuerà, è à a so conclusione apparirà un messaggio chì cunfirma u successu di a procedura "Ripristinatu cù successu una ripresa ClockworkMod".
    • U prucessu di stallazione di a riparazione modificata hè chjappu, prememu u pulsante "OK" e uscite da u prugramma.
  3. Se u dispositiu ùn hè micca supportatu da l'applicazione ROM Manager o a stallazione ùn fallisce, bisognu aduprà altri metodi per installà CWM Recovery. I metodi applicabili à parechji dispositivi sò spiegati in l'articuli da a lista sottu.
    • Per i dispositivi Samsung, l'applicazione Odin hè aduprata in a maggior parte di i casi.
    • Lezione: Firmware per i dispositivi Android di Samsung à traversu u prugramma Odin

    • Per i dispositivi custruttiuti nantu à a piattaforma hardware di MTK, aduprà l'applicazione Strumentu SP Flash.

      Lezione: Dispositivi Android lampeggianti basati à MTK via SP FlashTool

    • U modu più universale, ma à u tempu u più periculosu è difficiule, hè a ripresa di u firmware via Fastboot. I dettagli di i passaggi scattati per stallà a recuperazione in stu modu sò spiegati da a referenza:

      Lezione: Cumu lampà un telefonu o un tablet cù Fastboot

Firmware CWM

Incù l'aiutu di un ambientu di riparazione modificatu, pudete lampà non solu l'upirazioni ufficiali, ma ancu un firmware personalizzato, è ancu vari cumpiulati di sistema rappresentati da localizatori, addizioni, miglioramenti, kernel, radio, etc.

Da veda notà a presenza di un gran nùmmiru di versioni di CWM Recovery, cusì, dopu cunnessione per vari dispositivi, pudete vede un'interfaccia leggermente diversa, - sfondo, disegno, cuntrollu di tocco, ecc. Pò esse presente. Inoltre, alcuni elementi di menù ponu esse o micca presenti.

L'esempii sottu utilizanu a versione più standard di a riparazione CWM mudificata.
In listessu tempu, in altre cambiamenti di l'ambiente, quandu si lampeggia, sceglie l'elementi chì anu i stessi nomi cum'è in l'istruzione sottu; un cuncepimentu leggermente diversu ùn deve micca dà fastidiu à l'usu.

In più di design, ci hè una differenza in a gestione di azzioni CWM in vari dispositivi. A maiò parte di i dispositivi utilizanu u schema seguente:

  • Chiave hardware "Volume +" - movi un puntu in su;
  • Chiave hardware "Volume-" - move un puntu in giù;
  • Chiave hardware "Cunsumante" è / o "Casa"- cunfirmazione di a scelta.

Dunque, u firmware.

  1. Preparemu i zip-pacchetti necessarii per l'installazione in u dispositivo. Scaricate da a Rete Globale è copia in a carta di memoria. In alcune versioni di CWM, pudete ancu aduprà a memoria interna di u dispositivo. In u casu ideali, i schedari sò piazzati in a radice di a carta di memoria è rinominata cù nomi chjarini corti.
  2. Attivemu CWM Recovery. Nantu à a maggior parte di i casi, u listessu schema hè adupratu per entrà in recuperu di fabbrica - premendu una combinazione di tasti hardware in un dispositivu chì hè spento. Inoltre, pudete riavvià in l'ambiente di recuperu da u Gestore di ROM.
  3. Davanti à noi hè a schermata principale di recuperu. Prima di l'inizializazione di i pacchetti, in a maggior parte di i casi, hè necessariu per fà "sìccia" sezioni. "Cache" è "Dati", - Permette di evità assai errori è prublemi in futuro.
    • Se avete intenzione di pulì solu a partizione "Cache"selezzione articulu "puliscia a partizione di cache", cunfirmi l'eliminazione di dati - articulu "Yes - Wipe Cache". Attendu chì a metà u prucessu hè finita - in fondo à u schermu apparirà: "Cache wipe complete".
    • Simili, a sezione hè cancellata. "Dati". Sceglite un articulu "sguassate i dati / reset di fabbrica"dopu a cunfirmazione "Sì - Pulisci tutti i dati di l'utente". Dopu, u prucedimentu di a pulizia di e rùbbriche seguirà è un testu di conferma apparirà in fondo à u schermu: "Dati pulisci nant'à".

  4. Vai à u firmware. Per installà u pacchettu zip, selezziunate l'element "Installu zip da sdcard" e cunfirmi a vostra scelta premendu a chjave hardware pertinente. Poi sceglite l'elemento "sceglite zip da sdcard".
  5. A lista di cartetti è file avà dispunibili in a carta di memoria si aprite. Truvemu u pacchettu chì avemu bisognu è selezziunu. Se i schedari d'installazione sò stati copiati in a radice di a carta di memoria, duverete scorrere fin'à u fondu per visualizzarli.
  6. Prima di principià a procedura di firmware, a ripresa torna à necessità di cunfirmazione di a cunniscenza di e proprie azioni è di a capiscenza di l'irreversibilità di a procedura. Sceglite un articulu "Sì - Installazione ***. Zip"induve *** hè u nome di u pacchettu da lampà.
  7. A procedura di u firmware hà da principià, accumpagnata da l'apparenza di linee di u log in la parte inferiore di u schermu è da quì si inseriscenu a barra di prugramma.
  8. Dopu avè cumparatu à u fondu di l'etichetta di u schermu "Installazione da sdcard complete" U firmware pò esse consideratu cumpletu. Rinviottu à Android selezzendu "ripartizione di sistema" in a schermata principale.

Firmware via TWRP Recovery

In più di a soluzione da l'urdinatori di ClockworkMod, ci sò ancu altri ambienti di ripruduzione modificati. Una di e soluzioni più funziunali di stu tipu hè TeamWin Recovery (TWRP). Cumu lampà dispositivi cun TWRP hè descrittu in l'articolo:

Lezione: Cumu lampà un dispositivo Android cù TWRP

In questu modu, i dispositivi Android sò lampi in ambienti di recuperu. Hè necessariu aduprà un approcciu equilibratu à a scelta di recuperu è à u metudu di a so installazione, è à lampà in l'apparecchiatura solu i pacchetti currispondenti ottenuti da fonti affidabili. In questu casu, u prucessu procede molto veloce è ùn causa micca nisunu prublemi più tardi.