Cume attivare a tematica scura in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)

Di recente, parechji prugrammi è ancu Windows anu acquistatu una versione "scura" di l'interfaccia. Tuttavia, micca tutti cunniscenu chì u tema scuru pò esse inclusu in Word, Excel, PowerPoint è in altri prugrammi di Microsoft Office.

Questu tuttu sèmplice spiega cumu attivà un tema di Office scuru o neri, chì hè applicatu direttamente à tutti i prugrammi di software di Microsoft Office. A caratteristica hè presente in Office 365, Office 2013 è Office 2016.

Accendi un temu grisgiu scuru o neri in Word, Excel e PowerPoint

Per uttene una di e scelte di temu scuru (grisgelu o neri hè dispunibule da scegliere) in Microsoft Office, seguitu sti passi in una qualsiasi di i prugrammi di l'Ufficiu:

  1. Aprite l'elemento menu "File", è dopu - "Opzioni".
  2. In a sezione "Generale" in a sezione "Personalizazione di Microsoft Office" in a sezione "Temu di l'Ufficiu", selezziunu u tema chì avete bisognu. Di quelli scuri, "Dark Grey" è "Black" sò dispunibuli (tutti dui sò indicati in u screenshot sottu).
  3. Cliccate OK per applicà e impostazioni.

I parametri specificati di u tema Microsoft Office sò applicati immediatamente à tutti i prugrammi di u suite di ufficio è ùn ci hè bisognu di persunalizà u design in ognuna di i prugrammi.

E pagine di i documenti di l'Ufficiu rimaranu solu bianchi; questu aspettu hè di cuntrullà a forma di i linii, chì ùn cambia micca. Se avete bisognu di cambià completamente i culori di i prugrammi di l'Ufficiu è di altre finestra per voi stessi, avendu ottenutu un risultu cum'è quellu presentatu quì sottu, l'istruzioni vi aiutanu. Modificà i culori di Windows Windows 10.

À propositu, se ùn cunniscite micca, pudete attivà u temu scuru di Windows 10 in Start - Opzioni - Personalizazione - Colori - Selezziunu a modalità d'applicazione predefinita - Scuru. Tuttavia, ùn s'applica micca à tutti i elementi di l'interfaccia, ma solu per i parametri è certi applicazioni. A separazione, l'inserzione di un tema scuru hè disponibile in l'impostazioni di navigatore di Microsoft Edge.