Installà Microsoft Office in un computer Windows


Parechji utilizatori di sistema operativu di Windows cù u tempu cumincia à notà chì a carica di u sistema da certi processi hà cresu significativamente. In particulare, u cunsumu di e risorse di CPU aumenta, chì, à u so, porta à "freni" è u travagliu incòmode. In questu articulu, esamineremo i cause è i soluzioni di prublemi legati à u prucessu. "Sistemi d'interrupzioni".

Sistema Interrompe Caricatore Processore

Stu prucessu ùn hè micca associatu cù alcuna applicazione, ma hè solu segnale. Ciò significa chì mostra l'usu di u cpu in altru software o hardware. Questu cumpurtamentu di u sistema hè a causa di u fattu chì a CPU deve allargà l'alimentu di più per l'elaborazione di dati chì eranu mancati da altri componenti. "L'interruzzioni di u sistema" indica chì un qualchì hardware o cunduttore ùn hè micca aghjuntu o so difettu.

Prima di cuntenere à risolve u prublema, hè necessariu determinà quale soglia di carica hè normale per stu prucessu. Ci hè circa 5 per centu. Se u valore hè più altu, bisogna pensà à u fattu chì u sistema hà fallitu i cumpusenti.

Metudu 1: Aggiorna i Driver

A prima cosa chì ci vole à pensà quandu si verifica un prublema hè l'aggiornu di tutti i driver di dispositivi, sia fisici sia virtuali. Ciò hè veramente soprattuttu di dispositivi chì sò responsabili di ghjucà multimediali - schede audio è video, è ancu adattatori di rete. Per fà un aghjattimentu integrale hè raccomandatu aduprendu un software speciale. Tuttavia, a "dozzina" hè dotata di u so strumentu propriu, abbastanza efficace.

Leggi ancu: l'aggiornamentu di i driver per Windows 10

Metudu 2: Verificate u Dischettu

U discu sistema, in particulare se avete un HDD installatu, pò dà altrettà u travagliu cù errori à causa di u dannu à i settori, chips di memoria, o fallimenti in u controllore. Per eliminà stu fattore, avete bisognu di verificà u discu per erri. Sì sò identificati, a pezza di l'hardware deve esse rimpiazzata o pruvata di recuperà, ciò chì ùn porta micca sempre à u risultatu desideratu.

Ulteriori dettagli:
Verificate u discu duru per errori è settori difettosi
Cumu verificà e prestazioni di u discu duru
Trattamentu di i settori instabili nantu à u discu duru
Risoluzione di i problemi d'errori è di settori difettosi nantu à u discu duru
Recuperate u Hard Disk Using Victoria

Metudu 3: Verificate a batteria

Una batteria di u laptop chì ùn hà più alimentazione pò dà una incarica di CPU aumentata. "Sistemi d'interrupzioni". Stu fattore porta à un travagliu erratu di vari "risparmi di energia" chì sò attivamente usati in dispositivi portatili. A soluzione quì hè semplice: avete bisognu di pruvà a batteria è, a seconda di u risultatu, dà una sostituzione cù una nova, pruvate à ripristinà o cambia altri modi per risolve u prublema.

Ulteriori dettagli:
Test batteria laptop
Software di calibrazione di batteria laptop
Cume recuperà una pila di laptop

Metudu 4: Aggiornu u BIOS

Un firmware obsoleto che gestisce a scheda madre, u BIOS, pò generà u prublema discusso di oggi. U più spessu, i prublemi si verificanu dopu a sostitu o cunnessione di novi dispositivi à un PC - processore, scheda video, discu duru, ecc. Exit - update BIOS.

Nant'à u nostru situ un mulinu d'articuli nantu à stu tema. Puru truvà hè abbastanza semplici: basta à inserisce una query cum'è "Aghjuntà a biografia" senza quotazioni in u casu di ricerca nantu à a pagina principale.

Metudu 5: Identifichi i Dispositivi Difettosi è i Driver

Se i metudi sopra cagiunati ùn aiutanu micca à sbarazzallu di u prublema, duverete truvà un picculu prugramma, armatu cù un prugrammu chjucu. "Manager di dispositivi" u cumpunente chì causa i crash di u sistema. L'uttrulu chì avemu adupratu hè chjamatu DPC Latency Checker. Ùn richiede installazione, hè basta à scaricà è aprite un file in u vostru PC.

Scaricate u prugramma da u situ ufficiale

  1. Chiuttu tutti i prugrammi chì ponu aduprà dispositivi multimediali - lettori, navigatori, editori grafici. Avete ancu bisognu di spiccà e applicazioni chì utilizanu Internet, per esempiu, Yandex Disk, vari metri di trafficu è più.
  2. Run u prugramma. A scansione cumincerà automaticamente, hè necessariu aspettà un pocu di minuti è valutà u risultatu. DPC Latency Checker mostra i ritardi in u prucedimentu di dati in microsecondi. Una causa di preoccupazione deve esse i salti in u cartinu di culore rossu. Se u graficu tuttu hè verde, dà una attenzione à i scoppi gialli.

  3. Arrestà misure cù u pulsante "Stop".

  4. Cliccate à diretta nantu à u pulsante "Start" è selezziunate l'elemento "Manager di dispositivi".

  5. Dopu, avete da spegghje i dispositivi à volta è misurà u ritardu. Questu hè fattu premendu u PCM in a dispositiva è sceglie l'alimentu pertinente.

    Una attenzione speciale deve esse prestata à dispositivi audio, modem, stampatori è fax, dispositivi portatili è adattatori di rete. Hè ancu necessariu scullà i dispositivi USB, è cusì pò esse fattu fisicu, cullendu da u connettore di u pannellu davanti o posteru di u PC. A scheda di video pò esse spenta in u rughjonu "Adattatori video".

    Hè cunsigliatu assai di ùn spegni u processore, i monitor, i dispositivi di input (tastiera è mouse), è ùn devi micca toccà e posti in i rami. "Sistema" è "Software Devices", "Computer".

Come annunziatu sopra, dopu spegnu ogni dispositiu, hè necessariu ripetere a misurazione di u ritardu di u prucessu di dati. Se i scoppi scomparenu quandu u DPC Latency Checker hè attivatu à a prossima volta, significa chì quellu dispositivo funziona cù l'errori.

Prima ci vole à pruvà à aghjurnà u driver. Pudete fà subitu in "Dispatcher" (vedi l'articolo) "Avemu aggiornatu i driver in Windows 10" attraversu u ligame sopra) o da scaricà u pacchettu necessariu da u situ di u fabbricante di l'attrezzatura. Se l'aggiornu di u cunduttori ùn aiuta micca a risolve u prublema, bisogna pensà à a sostituzione di u dispositiu o à smettere di utilizà.

Soluzioni temporanee

Ci sò tecniche chì ponu aiutà sbarazzarsi di i sintomi (a carica nantu à a CPU), ma ùn eliminate micca e cause di a "malattia". Questu hè a fermata di l'effetti sonori è visuali in u sistema.

Effetti sonori

  1. Cliccate RMB nantu à l'icona di l'altore presenti in a zona di notificazioni è selezziunate "Sounds".

  2. Vai à la tabulazione "Riproduzione", cliccate RMB nantu à "Dispositiu di difettu" (quellu chì travaglia u sonu) è andate in a prupietà.

  3. Dopu, in la tabulazione "Avanzate" o in quelli chì anu u nome di a vostra carta sana, vi tucate à spuntà a casella cun u nome "Disattivà l'effetti sonori" o simili. Hè difficiule da cunfundà, da questu opzione hè sempre situatu in u listessu locu. Ùn vi scurdate di preme u pulsante "Applicà".

  4. Per avè l'effettu desideratu pò necessariu un riaviu.

Effetti visivi

  1. Andate à e prupietà di u sistema, cliccendu à dirittu aghju nantu à l'icona di u computer in u desktop.

  2. Dopu, andate à "Opzioni avanzate".

  3. Tab "Avanzate" Ceremu un blocu di prestazioni di prestazione è premete u bottinu indicu in u screenshot.

  4. In a finestra chì si apre, tab "Effetti Visivi", scelu u valore "Fornite e prestazione megliu". Tutti i culle in u blocu inferiore spariscanu. Quì puoi restituire fonti anti-aliasing. Pressu "Applicà".

Se una di e tecniche funziunate, bisogna pensà à prublemi cù u sonu o a scheda video o i so driver.

Conclusione

In una situazione in cui ùn anu da dà nimu per eliminà a crescita di a carica nantu à u processore, pudemu trà diverse conclusioni. U primu hè chì ci sò i prublemi in a CPU stessa (un viaghju à u serviziu è un eventuale sostitu). U secondu hè chì i componenti di a scheda madre sò difettosi (andendu ancu à u centru di serviziu). Duvete dinò prestu attenzione à e porte di entrata / uscita di l'infurmazioni - USB, SATA, PCI-E è altri cunnessi esterni è interni. Basta cunnessu u dispositiu in un altru jack, s'ellu ci hè dispunibule, è verificate i ritardi. In ogni casu, tuttu ciò parla di prublemi serii hardware, è pudete affacalarici cun solu visitendu un seminariu specializatu.