Aghjurnà e Microsoft Office Applications

A serie di Microsoft Office hè aduprata attivamente sia in i segmenti privati ​​sia in i corporate. È ùn hè micca sorpresu, perchè contiene in u so arsenale l'insieme di attrezzi necessariu per u travagliu cungibile cù i documenti. Nanzu, avemu parlatu cumu di installà Microsoft Office in un computer, in u listessu materiale discuteremu di u so aggiornamentu.

Aggiorna Microsoft Office Suite

Per impostazione predefinita, tutti i prugrammi chì facenu parte di Microsoft Office sò automaticamente aggiornati, ma qualchì volta ùn ne fate micca. Questu questu hè veramente soprattuttu in u casu di l'usu di assemblei di pacchetti pirati - in principiu, ùn pò mai esse aggiornati, è questu hè normale. Ma ci sò ancu altre ragioni - l'installazione di l'aggiornu hè stata disattivata o u sistema hè andatu. In ogni casu, pudete avverà l'Ufficiu MS ufficiale in pochi clic, è avà sapete cumu.

Cercate l'aggiornamenti

Per verificate se l'aggiornamentu hè dispunibile per a suite ufficiale, pudete aduprà una qualsiasi di e applicazioni incluse in a so composizione. Questu pò esse PowerPoint, OneNote, Excel, Word, etc.

  1. Fate un prugramma di Microsoft Office è andate in menù "File".
  2. Selezzi un item "Accounts"situatu in u fondu.
  3. In a sezione "Dettagli Dettagli" truvà u pulsante "Update Options" (cù firma "Aggiornamenti di Office") è cliccate nantu à ellu.
  4. L'elementu apparirà nant'à u listessu da menù "Refresh"chì deve esse cliccatu.
  5. A procedura per verificà l'aggiornamenti cumincerà, è se si trovani, scaricala e installa e dopu, basta seguitu i passi di u vechju guidu. Se a versione attuale di Microsoft Office hè dighjà installatu, apparirà la seguente notificazione:

  6. Hè semplicemente, in solu qualchi passi, pudete installà l'aggiornamenti per tutti i prugrammi da a serie di ufficiali di Microsoft. Se vulete l'infurmazioni da installà automaticamente, fighjate a parte successiva di stu articulu.

Vedi ancu: Cumu aggiornà Microsoft Word

Abilita o disabilite l'aggiornamenti automatici

Hà cusì chì l'installazione di u primu aggiornamentu in applicazioni di Microsoft Office hè disattivata, è cusì ci vole à esse attivata. Questu hè fattu da u listessu algoritmu cum'è descrittu sopra.

  1. Ripetite passi № 1-2 istruzioni precedenti. Situatu in a sezione "Dettagli Dettagli" un bottinu "Update Options" Sarà evidenziatu in giallu. Cliccate nantu à sta.
  2. In u menù espansiu, cliccate nantu à u primu articulu - "Abilita attualizazioni".
  3. Una piccola finestra di dialogo apparisce in cui cliccate "Sì" per confermà e so intenzioni.
  4. L'attivazione di l'aggiornamenti automatici di i cumpunenti di Microsoft Office hè facile cum'è l'upigamenture, sottu à a dispunibilità di una nova versione di software.

Aggiorna Ufficiale cun Microsoft Store (Windows 8 - 10)

L'articulu nantu à l'installazione di a suite ufficiale, chì hà menzionatu à l'iniziu di stu materiale, descrive, à mezu da altre cose, induve è in quale forma pudete acquistà u prugrammu proprietariu di Microsoft. Una di e possibili opzioni hè di cumprà l'Office 2016 in Microsoft Store, chì hè integratu in e versioni attuali di u sistema operativu Windows. U pacchjettu software acquistatu cusì pò esse aghjuntu direttamente da u Store, mentre l'Ufficiale default, è quantunque altre applicazioni presentate quì, sò aggiornate automaticamente.

Vede ancu: Cumu installà Microsoft Store

Nota: Per seguitu e racusazioni qui seguite, devi esse autorizatu in u sistema sottu à u vostru contu Microsoft, è deve coincidere per necessariu cù quelli utilizzati in MS Office.

  1. Aprite a Microsoft Store. Pudete truvà u menù "Start" o cù a ricerca integrata ("WIN + S").
  2. In l'angulu in u dirittu superiore, truvate i trè punti orizzontali à a destra di a vostra icona di profilo, è cliccate nantu à elli.
  3. Selezziunu u menu primu di menu, selezziunate u primu articulu - "Downloads and Updates".
  4. Vede una lista d'aggiornamenti dispunibili.

    è, s'ellu include i componenti di Microsoft Office, cliccate nantu à u bottinu in cima. "Get Updates".

  5. In questu modu, Microsoft Office pò esse avvoltu s'ellu era cumparatu da u magazinu di applicazioni integratu in Windows.

    L'aggiornamentu dispunibile in esse pò esse installatu automaticamente, cù un aggiornamentu di u sistema operativu.

Risolvendu i problemi cumuni

Comu dighjà menzionatu à l'iniziu di u articulu, à volte ci sò diversi problemi cù l'installazione di l'aggiornamenti. Considerà e cause di u più cumunu di elli è cume per eliminanu.

Missing Options Options Button

Ci accade chì u bottinu "Update Options"necessariu per verificà è riceve aggiornamenti in prugrammi Microsoft Office ùn hè micca enumeratu in "Dettagli Dettagli". Questu hè tipicu per e versione pirata di u lugiziale in questu, ma micca solu per elli.

Licenza corporativa
Se u pacchettu di l'Ufficiu adupratu hà una licenza d'impresa, allora pò esse aggiornatu via Update Center Windows Hè cusì, in stu casu, Microsoft Office pò esse aghjuntu esattamente cum'è u sistema operativu in tuttu. Pudete amparà cume à fà questu da singuli articoli in u nostru situ web.

Leggi ancu: Cumu aggiornà Windows 7/8/10

Politica di gruppu d'organizazioni
Pulsante "Update Options" pò esse assente in casu di suite in l'impresa - in questo casu, a gestione di l'aggiornamenti hè svolta da una regula speciale di gruppo. L'unica soluzione pussibule hè di cuntattà u serviziu di supporto interno o l'administratore di u sistema.

Ùn micca eseguite prugrammi da MS Office

Hè accussì chì Microsoft Office, più precisamente, i so prugrammi membri si smettenu di funzionà. Dunque, installate l'aggiornamenti in u modu usuale (per mezu di i parametri "Account"in a sezione "Dettagli Dettagli") ùn funzionerà micca. Ebbè, se MS Office hè cumparatu da a Microsoft Store, allora l'aghjurnamentu pò esse installatu da ellu, ma chì avete da fà in tutti l'altri casi? Ci hè una soluzione abbastanza semplici, chì, ancu, vale per tutte e versioni di Windows.

  1. Aprite "Pannello di cuntrollu". Pudete fà ciò chì seguite: combinazione di tasti "WIN + R"introducendu un cumannu"cuntrollu"(senza quotazioni) è urente "OK" o "ENTER".
  2. In a finestra chì compare, truvà a sezione "Programmi" è cliccate nantu à u ligame sottu - "Uninstall Programs".
  3. Vedete un elencu di tutti i prugrammi installati in u vostru computer. Truvate u Microsoft Office in essu è cliccate LMB per evidenziare. A suprana barra, cliccate "Cambia".
  4. In a finestra di richiesta di cambiamentu chì si vede nantu à u schermu, cliccate "Sì". Dopu, in a finestra per cambià a stallazione attuale di Microsoft Office, selezziunate "Ripristinare", marcatu cun un marcatore, e cliccate "Continue".
  5. Seguitate e punte per step Quandu u prucedimentu di riparazione hè finitu, riavvià u vostru computer, è dopu avviate tutti i prugrammi di Microsoft Office è l'upgrade di u pacchettu per unu di i metudi descritti sopra.
  6. Se i passaggi sopra cullati ùn aiutanu micca è e l'applicazioni ùn anu micca iniziate, bisognu dì reinstallà Microsoft Office. I materiali presenti in u nostru situ web vi aiutanu à fà quellu:

    Ulteriori dettagli:
    A rimozione cumpleta di i prugrammi in Windows
    Installà Microsoft Office nant'à u computer

Altre ragioni

Quandu hè impossibile aggiornà Microsoft Office in alcunu modu di a forma descritta, pudete provà à scaricà è installa l'aggiornu necessariu manualmente. A stessa opzione interesserà quiddi utenti chì vogliono cuntrullà appena u prucessu di l'aggiornu.

Scaricate aghjuntu

  1. Cliccando nantu à u ligame di qui sopra vi porterà à a pagina per scaricà l'ultimi aggiornamenti dispunibili per i prugrammi da a suite Microsoft Office. È interessante dighjà chì nantu à esse pudete truvà aggiornamenti non solu per a versione 2016, ma ancu per i vechji di 2013 è di 2010. Inoltre, esiste un archiviu di tutte l'actualizazioni publicate in l'ultimi 12 mesi.
  2. Selezziunate l'aghjurnamentu chì tene a vostra versione di Office, è cliccate nantu à u link attivu per scaricarlo. In u nostru esempiu, Ufficiale 2016 serà sceltu è l'unicu aggiornamentu dispunibule.
  3. In a pagina successiva, pudete ancu decideru chì tipu di file d'aggiornamentu pianificà di scaricà per installazione. Hè impurtante cunsiderà ciò chì seguita - s'è ùn avete micca aggiornatu Office per un lungu tempu è ùn cunnosci micca quali di i file ne andanu propiu, cliccate solu u più recente situatu sopra in u tavulu.

    Nota: Oltre à l'aggiornamenti per l'intera suite ufficiale, pudete scaricà separatamente a versione attuale per ognunu di i prugrammi inclusi in a so composizione: sò tutti dispunibili in a stessa tavula.

  4. Sceglie a versione richiesta di l'aggiornu, sarete redirigitu à a pagina di download. Hè vera, primu bisognu à fà a scelta ghjusta tra a versione 32-bit è 64-bit.

    Vede ancu: Cumu sapere a profondità di bit di Windows

    Quandu sceglite un pacchettu da scaricà, bisogna tene in considerazione non solu a bitezza di u sistema operativu, ma ancu e caratteristiche simili à di l'Office installatu nantu à u vostru computer. Avendu definitu, cliccate nantu à unu di i ligami per andà à a pagina successiva.

  5. Selezzi a lingua di u pacchetto di l'aggiornamentu scaricatu ("Russu"), cù u listessu pruduttu in listessu, è cliccate nantu à u bottinu "Download".
  6. Specifichi u cartulare duve vulete truvà l'aggiornamentu è cliccate "Salvà".
  7. Quandu u scaricatu hè finitu, lancia u file di installazione è cliccate "Sì" in a finestra di ricerca aperta.
  8. In a prossima finestra, selezziunate a casella in fondu di l'elemento "Cliccate quì per accettà i termini ..." è cliccate "Continue".
  9. Questu hà iniziendu u prucessu di stallà l'aggiornamenti di Microsoft Office.

    chì piglia solu pochi minuti.

  10. Dopo l'aggiornamentu hè installatu, u computer hà bisognu di ripartisce. Cliccate in a finestra chì si vede "Sì", se vulete fà subitu ora, o "No"se vulete rinunzi di riavvicinà u sistema finu dopu.

    Vedi ancu: Installazione manuale di l'aggiornamenti di Windows

  11. Ora sapete cume aduprà l'Ufficiu manualmente. A procedura ùn hè micca più facili è più veloce, ma hè efficace in i casi in cui l'altre opzioni descritte in a prima parte di stu articulu ùn funzionanu micca.

Conclusione

A stu mumentu pudete finire. Avemu parlatu di cume aggiornà u pacchetto software Microsoft Office, è cum'è per risolve i prublemi problemi chì impediscenu l'esecuzione normale di sta procedura. Speremu chì questu articulu sia statu utile à voi.