Cume ghjunghje u dispositivu USB sopra u statu attuale scuppatu quandu u computer hè acceso

Se dopu l'accentu di u vostru urdinatore spente da sola, vedi un missaghju d'errore nantu à u schermu. Dispositiu USB sovrapponu per 15 secondi, ciò indica chì ci sò problemi cù u travagliu USB (a protezione di surcurrent hè attivata) Tuttavia, l'utente novice non pò sempre scopre ciò chì hè sbagatu è cume per risolve u prublema.

In questu manuale, vi imparerete i modi semplici per correggere l'errore dispositivo USB à u statu attuale scuppatu è dopu smarallà automaticamente u computer.

U metodo di riparazione faciule

Cuminciò cù u mutivu più cumunale è u più faciule per l'usini principianti di risolve u prublema. Hè bè prublemu se u prublema apparisca improvvisamente, senza azzione da parte vostra: micca dopu avè cambiatu u casu, o smuntà u PC è u pulisceu da a polvere o qualcosa di simu.

Allora, se incù un prublema USB di errore nantu à u statu attuale rilevatu, u più spessu (ma micca sempre) hè tuttu per i punti chì seguite

  1. I prublemi cù i dispositivi USB cunnessi sò di solitu u prublema.
  2. Sì avete recentemente cunnessu un novu dispositivo à USB, acqua spillata nantu à a tastiera, lasciutu un mouse USB o qualcosa di simile, pruvate à discuplicà tutti questi dispositivi.
  3. Tene à mente chì u casu pò esse in tutti i dispositivi USB cunnessi (cumpresu u mouse è a tastiera menzionate, ancu se ùn ci hè accadutu, in un hub USB è ancu un cavu, stampante, ecc.).
  4. Pruvate à disconnessu tutti i dispositivi inutili (è idealmente - è necessarii) da USB cù u computer chjamatu.
  5. Verificate se u missaghju USB apparisce sopra u statu attuale.
  6. S'ellu ùn ci hè nè errore (o cambiatu per un altru, per esempiu, per assenza di una tastiera), prova a cunnessione di i dispositivi à tempu (spegnendu u computer in mezu) per identificà u prublema.
  7. Cusì, dopu identificatu u dispositiu USB chì sta causendu u prublema, ùn usate micca (o sustituite se necessariu).

Un altru casu semplici ma raro hè chì sì avete recentemente spostatu una unità di sistema informaticu, assicuratevi ch'ellu ùn tocchi à nulla metallicu (un radiatore, un cavu d'antenna, etc.).

Se sti modi simuli ùn anu micca aiutatu à trattà u prublema, andate in opzioni più cumplette.

Motivi addiziunali per u missaghju "Dispositiu USB sopra u statu attuale rilevatu. U sistema sarà speziu dopu 15 secondi" è cume per eliminà i

U prossimu fattu cumunu hè i connettori USB danneggiati. Se spessu avè spessu qualchì connettore USB, per esempiu, plug and unplugging una unità flash USB ogni ghjornu (i connettori nantu à u pannellu frontale di u computer piu spessu soffri), questu pudete ancu dà un prublema.

Ancu in i casi in cui tuttu va finu cù i connettori visivamente è chì ùn aduprate micca i connettori frontali, vi pruponi di provà à scullà da a scheda madre, spessu aiuta. Per discunettà, spezisci u computer, ancu da a rete, aprite u casu è dopu scurdà i cavi chì portanu à i connettori USB anteriori.

Per le istruzioni nantu à cume si vedenu è cume sò firmati, vedi l'istruzioni nantu à Cumu cunnessu i connettori di u piu chjassis davanti à a scheda madre in a sezione "Cunnessione di i porti USB in u pannellu frontale".

A volte, u dispositiu USB sopra u statu attuale scuppatu pò esse causatu da un jumper di putenza USB (pontu), di solitu firmatu cume USB_PWR, USB POWER o USBPWR (ci pò esse più di un, per esempiu, una per i connettori USB posteriori, per esempio, USBPWR_F, unu - per u frontali - USBPWR_R), soprattuttu se avete recentemente svoltu un travagliu in u custu di u computer.

Pruvate à truvà questi ponti nantu à a scheda madre di u computer (situatu vicinu à i connettori USB à chì u pannellu frontale hè cunnessu da u passu precedente) è installarli in modu chì cortifichi u contattu 1 è 2, micca 2 è 3 (è se sò assenti è ùn hè micca installatu - installate li in situ).

In realtà, quessi sò tutti i metudi chì travaglia per i casi semplici di l'errore. Purtroppu, à volte, u prublema pò esse più seriu è più difficiule per l'autocusturazione:

  • Danni à i cumpunenti elettronici di a scheda madre (à causa di cadute di tensione, spegni d'urbanu imprecisu, o avaria simplici cù u tempu).
  • Danni à i connettori USB posteriori (necessita riparazione).
  • Raramentu - u travagliu in quantu di l'alimentu di l'ordinatore.

Fra l'altri cunsiglii nantu à l'internet à propositu di stu prublema, pudete truvà una ripristina di BIOS, ma in a me pratica spessu hè raru esse efficace (a menu di un fattu BIOS / UEFI poco prima di l'errore).