Cume installà Windows 10 in VirtualBox

I computer mobili anu dispositivi di entrata incorporati chì rimpiazzanu a tastiera è u mouse. Per alcuni utenti, u touchpad hè un equipe pratiziu, chì ti permette di manipulà facilmente u sistema operativu. Tuttavia, in a maiò parte di i casi, ùn ci ponu micca cambiamenti in più. Ogni utente hà espositu per se stessi per fà u travagliu à u laptop cum'è pussibule pussibule. Analizzate questu topic in dettagliu è tocca à i parametri più impurtanti chì vòanu prestu attenzione à prima.

Personalisate u touchpad in un laptop

In questu articulu, abbiamo divisu tuttu u prucessu in parechji passi per fà più faciule per fà una configurazione profonda di l'apparecchiatura. Ùn raccomandemu chì seguite tuttu in ordine, esponendu caratteristiche di a cunfusione.

Vede ancu: Cumu sceglie un mouse per un computer

Passu 1: Pruprietari preliminari

Prima di passà à l'impostazione stessa, bisogna assicurà chì tuttu hè prontu per questo. Senza lugiziale, u Touchpad ùn avarà micca una funzionalità completa, in più, deve esse attivata. In tuttu, avete bisognu di fà duie azzioni:

  1. Installazione di u driver. U touchpad pò travaglià normalmente senza prugramma spiciali da u sviluppatore, ma allora ùn vi puderete micca configurà. Avemu a cunvenzione di andà à u situ ufficiale di u fabbricante, truvate u vostru mudellu laptop è scarichi u driver. Se necessariu, pudete vede u mudellu di u laptop o installatu u touchpad in u prugramma, chì mostra a configurazione di u PC.

    Vede ancu: Programmi per determinà u computer in ferro è u laptop

    Ci sò ancu modi alternativi, per esempiu, un software per installà automaticamente i driver o a ricerca da ID hardware. L'istruzione dettagliata nantu à questi temi pò esse trovu in l'articulu sottu.

    Ulteriori dettagli:
    U megliu software per installà i driver
    Cume aghjurnà i driver in u vostru computer usando a Soluzione DriverPack

    Per i proprietarii di urdinatori ASUS è Eyser avemu articoli separati nantu à u situ.

    Di più: Scaricate u driver di u padinu per i portatili ASUS o Acer

  2. Inclusione A volte, per inizià a travaglià cù un touchpad, hè necessariu attivarla in u sistema operativu. Per l'infurmazione nantu à cume hè fatta, lite u materiale da un autore à u ligame chì seguita.
  3. Leggi ancu: Accende u TouchPad in Windows

Passu 2: Driver Setup

Ora chì u lugiziale di u Touchpad hè statu installatu, pudete cuminciare a configurà i so parametri cumu puderà essa conveniente. A transizione versu l'edizione hè u seguitu:

  1. Aprite "Start" è selezziunate "Pannello di cuntrollu".
  2. Trova "Mouse" è andate à sta sezione.
  3. Scorri à tab "Touchpad" è cliccate nantu à u pulsante "Opzioni".
  4. Vedite una finestra di un prugrammu installatu in precedenza. Eccu un pocu sliders è varie funzioni. Ognunu hè accumpagnatu da una descrizione separata. Leggili e ponu i valori chì saranu pratici. I cambiamenti ponu immediatamente esse verificati in l'azione.
  5. A volte ci sò e funzioni supplementari in u prugramma. Ricurdate di vene e cambiate.
  6. In più, attenti à un parametru separatu chì disabilita u touchpad quandu cunnessi u mouse.
  7. Tutti i pruduttori di software per a gestione di dispositivi sò diversi, ma hà una interfaccia simile. A volte hè implementatu un pocu diversamente - a edizione hè fatta da u menu di e proprietà. L'instrumentazione dettagliata per u travagliu cù un tali driver pò esse trovu in l'articolo à u ligame sottu.

    Leggi ancu: Impostau u touchpad in un laptop Windows 7

    Passu 3: Configurazione di u Mouse

    Quandu e caratteristiche necessarie di u lugiziale sò state cambiate, ti cunsigliu di guardà in l'altre tabulette di u menu di cuntrollu di u mouse. Quì truverete i seguenti settori:

    1. In a tabulazione "Parametri puntiformi" cambia a velocità di u muvimentu, a posizione iniziale in a finestra di dialogu è a visibilità. Vede tuttu, mette e caselle necessarie è muvite i cursori in una posizione confortevole.
    2. In "Tasti di mouse" configurazione di i tasti editatu, doppiu clic a velocità è appiccicosa. Dopu à a fine di e manipolazioni, ricurdate di applicà i cambiamenti.
    3. L'ultima ambientazione hè cosmetica. Tab "Indicatori" responsabile per l'apparenza di u cursore. Ùn ci hè micca raccomandazioni quì, e caratteristiche sò scelte specificamente per e preferenze di l'utente.

    Passu 4: Opzioni Cartella

    Rimane di fà una piccola manipolazione, chì vi permetterà di travaglià cunfortevolmente cù i cartulari. Pudete scegliere di aprire un cartulare cù un clic o doppiu. Per andà à sta impostazione, avete bisognu di fà e istruzioni seguenti:

    1. Tramite u menu "Start" vai à "Pannello di cuntrollu".
    2. Selezzi un item "Opzioni cartella".
    3. In a tabulazione "Generale" inserite un puntu vicinu à l'elemento richiudu in a sezione "Clics di mouse".

    Ùn resti più cà applicà i cambiamenti è pudete procedere immediatamente à travaglià cù u sistema operativu.

    Oghje avete amparatu circa a creazione di un touchpad in un laptop. Speremu chì u nostru articulu sia utile per voi, avete ordinatu tutte e funzioni è installatu a configurazione chì rende u vostru travagliu annantu à u dispositiu cumunale cum'è possibile.

    Vede dinò: Disattivà u touchpad in un laptop