Accende a scheda grafica discreta

A lingua di u sistema è di a tastiera quandu scrive i messaghji hè un aspettu assai impurtante quandu u travagliu cù u dispositivo. Hè per quessa chì l'iPhone offre à u pruprietariu una grande lista di lingue supportate in l'impostazioni.

Cambia lingua

U prucessu di cambiamentu ùn hè micca diversu per e mudelli di iPhone, cusì un utilizatore pò aghjunghje una nova disposizione di tastiera à a lista o cambia completamente a lingua di sistema.

Lingua sistema

Dopu a cambià a visualizzazione di a lingua in iOS in iPhone, l'inviti di sistema, applicazioni, l'elementi in a regolazione saranu esattamente in a lingua chì l'utente hà sceltu. Tuttavia, ùn vi scurdate chì quandu riprisentate tutti i dati da u vostru smartphone, avete da configurà stu parametru dinò.

Vede ancu: Cumu fà un iPhone pienu di resettà

  1. Andà à "Impostazioni".
  2. Sceglite una sezione "Highlights" in a lista.
  3. Trova e tocca "Lingua è Regione".
  4. Cliccate nantu à "Lingua IPhone".
  5. Sceglite l'opzione adatta, in u nostru esempiu hè Inglese, è cliccate nantu à ellu. Assicuratevi chì a scatula sia spuntata. Cliccate "Fatti".
  6. Dopu à ciò, u smartphone in se primu suggerisce di cambià automaticamente a lingua di u sistema à quelli scelti. Pressu "Cambia in Inglese".
  7. Dopu a cambiamentu di u nome di tutte e applicazioni, è ancu i simbuli di u sistema saranu visualizzati in a lingua selezionata.

Vede ancu: Cumu cambià a lingua in iTunes

Lingua di tastiera

Comunicà in i reta sociali o messageri, l'utente spessu deve passà à e cuncepzioni di lingue diverse. Un sistema conveniente per aghjunghje una sezione speciale aiuta. "Tastiera".

  1. Vai à l'impostazioni di u vostru dispositivo.
  2. Vai à la sezione "Highlights".
  3. Trova un articulu in a lista. "Tastiera".
  4. Toccate "Tastiere".
  5. Per difettu, avete russo è inglese, è emoji.
  6. Premendu u pulsante "Cambia"l'utente pò rimuovere tutta a tastiera.
  7. Selezziunu "Nuove tastiere ...".
  8. Truvate una forma adatta in a lista pruposta. In u nostru casu, avemu sceltu a disposizione tedesca.
  9. Vai à l'applicazione "Note"testà u layout aghjuntu.
  10. Pudete cambià u layout in duie manere: tenendu u pulsante di lingua nant'à u pannellu inferiore, selezziunu quello desideratu o cliccate nantu à ellu finu chì u spaziu adeguatu apparisci nantu à u schermu. A seconda opzione hè pratice quandu l'utente hà poche tastiere, in altre situazioni duverà cliccà nantu à l'icona parechje volte, chì duverà assai tempu.
  11. Comu pudete vede, a tastiera hè stata successivamente aghjuntu.

Vede ancu: Cumu cambià a lingua in Instagram

L'applicazioni si aprenu in un'altra lingua

Certi utenti anu un prublema cù varie applicazioni, per esempiu, cù i rete sociali o ghjochi. Quandu travaglia cun elli, ùn mostra micca russa, ma inglese o cinese. Questu pò esse cumpressu facilmente in l'impostazioni.

  1. Eseguite Passi 1-5 da l'istruzzioni sopra.
  2. Appughjà nantu à u pulsante "Cambia" in cima di u schermu.
  3. Move "Russu" in cima di a lista, cliccendu e tenendu u caratteru spiciali mostratu in u screenshot. Tutti i prugrammi aduprà a prima lingua ch'elli supportanu. Hè cusì, se u ghjocu hè traduttu di u russo, è chì esegu nantu à u smartphone in russe. S'ellu ùn hè micca supportu russu in questu, a lingua cambia automaticamente à u prossimu in a lista - in u nostru casu, in Inglese. Dopu à u scambiu, cliccate "Fatti".
  4. Pudete vede u risultatu in l'esempiu di l'applicazione VKontakte, induve l'interfaccia inglese hè adesso.

Malgradu u fattu chì u sistema iOS sia sempre aggiornatu, e azzioni per cambià a lingua ùn cambianu. Questu accade à u puntu "Lingua è Regione" nant'à "Tastiera" in l'impostazioni di u dispositivo.