Crea una forma arbitraria in Photoshop


Oghje aghju ti dirà cume di fà una forma arbitraria in Photoshop. Preparatevi per un sacco di materiale utile in a lezione. Elevete un pocu di ore libere per imparà l'infurmazioni da sta lezzione.

Avete parechji da imparà per sapè cume fà una figura arbitraria è ciò chì si pò fà cun questu in futuro. Sarà sente letteralmente cum'è un geniu quandu avete capitu cume Photoshop funziona è impari cum'è costruisce vari moduli arbitrari da te.

Ô principiu, pò sembra difficiule di fà forme arbitrarie, ma in realtà pudete creà tali forme e fori è di gratis cù l'aiutu di un onnipotenti Photoshop.

A creazione di forme hè un prucessu sfadente. Ancu di più interessante, puru cun creazione di diverse forme, pudete ancu cunbinarle in un setu separatu. Ô principiu, tuttu pò sembra complicatu, ma allora ti piaceru è sarete implicati in stu prucessu.

Quandu apprendi à creà diverse forme arbitrarie, pudete usarli cum'è una decorazione quandu decorate imagini è disegni. Dopu à sta lezione, vi sarà faciule per voi di creà u vostru grande collage cù e cifre arbitrarie chì avete arristatu voi stessi cù e vostre abilità acquisite.

Dunque, per cumincià à travaglià in Photoshop, avete bisognu di familiarizzà si à l'uttrenu chì avemu bisognu di creà una forma. Ùn passà micca à a creazione di figure, se ùn cunniscite micca i basi di u prugramma.

L'utunu più impurtante cù chì creemu una forma - Piuma (P)per quelli chì avianu già capitu u prugramma è a so essenza, pudete dumandà aduprà strumenti cum'è "Ellipse", "Rettangulu".

Ma sti strumenti ùn funzionanu micca, se avete bisognu di creà una certa forma, in sta situazione, scegli Piuma (P).

Sì avete u talentu per trà e manieree in forma accurata è lisciata, allora avete a fortuna è ùn avete micca bisognu di trace e forme da e fotografie. È quelli chì ùn ponu truvà micca duvute apprende à traccia una figura da e foto.

Prima anu pruvucemu à creà una figura di un omu di panmi cù u panicu.

1. Prima, selezziunu u strumentu chì vo vulete uttene - Penna (P).

Avemu dighjà detto chì pudete usà per creà una forma arbitraria. Ellipse o Rettangulu.

Ùn hè micca logicu di fattu chì per disegnà un omu di zuccanu, tali attrezzi ùn funzionanu micca. Selezziunate nantu à a barra di strumentu Piuma (P). Inoltre, per accelerà u prucessu, pudete cliccà solu a chjaa P di a tastiera.

2. Parameter "Layer-figure".
Quandu avete sceltu un strumentu per travaglià, fate attenzione à u pannellu superiore di u prugramma.

Per fà una forma, selezziunate a voce di menu in menù à spessu, chjamata a Forma. Quandu aduprà a penna, stu parametru deve esse adupratu da u prugramma per difettu, perciò generalmente ùn duverete micca cambià nulla in a fase iniziale.

3. Figura di disegno
Dopu avè sceglie l'utellu guru è stà i paràmetri, pudete cuminciare a trace u futuru capu d'ucciu. Avete bisognu di cumincià cù l'elemento più cumpletu - a testa di a foto.

Appughjà nantu à u selvagghiu mouse sinu più volte per stà in i punti di cuntrollu intornu à a testa. Dopu avè trascinatu e linee di a futura testa cù a chiavi premuta CTRLpieghiarli in a direzzione ghjusta.

U prugramma Photoshop sè ùn sapia micca ciò chì avete bisognu per ottene da e tutte e vostre azioni, perciò, per difettu si pittura i contorni di a forma cù u culore di u sfondo chì avete sceltu. St'impegnamentu à e azzioni di seguitu per riduce l'opacità di i contorni.

4.Diminuà l'opacità di u contornu.

L'utenti chì cunnoscenu e basi di Photoshop sapenu induve u pannellu strà hè, principianti avè a ricerca.

Mette in u pannellu di strati diminuisce l'opacità di i contorni per u stratu chì avete creatu. Ci hè dui opzioni nantu à u pannellu strà - u stratu di u basi induve a foto di fonte hè situata, è a forma di voi creata hè visibile nant'à u stratu superiore.

Rinvenzu à l'opacità di l'elemento 50%per vede a forma avete allineata.

Dopu queste manipolazioni, u capu diventa visibile è u travagliu pò esse cuntinuatu in un modu più pratice.
Hè più conveniente à travaglià quandu a foto uriginale si vede da u riempimentu. Avà u nostru futuru gingerbread hà una testa, ma qualcosa manca?

Bisognu à aghjunghje ochji è bocca. Ora vi faccia u travagliu difficili. Cumu aghjunghje questi elementi à a foto? Cuntà quì u passu chì vene.

5.Avemu bisognu di un strumentu "Ellipse"

Quì a scelta migliore hè di principià cù u più faciule, in stu casu cù l'ochji. Se pudete tracciate un circondu chjaru è ancu cù u mouse, pudete pruvà à travaglià cun una penna. Ma ci hè un mezu megliu - di aduprà u strumentu ellisse per u travagliu, chì trà un cercuolu (cù a chjappà pressata SHIFT).

6.Parameter "Sottrava a figura frontale"

Sottraggete da a zona di forma (Sottraggete a forma di u frontali) pudete truvà nant'à a barra di menù per a regolazione. Questa opzione vi aiuterà à creà impatti cù e figure. Comu hè chiaru da u nomu stessu, hè pussibile sottu una regione da una figura, attraversà parechje regioni simultaneamente.

7. Rimuovi foto da a silhouette finita.

Ricordate chì avete bisognu di aghjunghje à u futuru capulettu di pochi di particolari chì adu arricavanu e rendenu a foto completa è bella in termini decorativi. Per cumincià à aghjunghje parti, selezziunate prima l'opzione "Sottrava forma di u fronti". Procurà da u più faciule à u più cumpletu.

A penna hè u strumentu più versatile, perchè pussulghje pò trà ogni forma, ma anu bisognu di precisione è di precisione, altrimenti a tavola pò struzzà tutti i sforzi. A differenza di un Rettangulu o di l'Ellissi, pudete tracciatu un dettu di ogni forma è dimensione cù una penna.

Sì a funzione "Sottrava a forma di u fronti" hè disattivata, metti di novu, perchè aghjurnemu sempre. U nostru bellu picculu omu ùn hà micca una bocca, cusì tira u surrisu per chì u so rallegra.

A lezione spiega un esempiu di evidenziazione solu a testa di un omuaddu cun una piuma, selezziunate a figura intera è tagliati i bottoni, una farfalla è altri elementi.

Ti piace questu:

Domusu: selezziunate e gioielli nantu à e mani è i pedi di l'ominu.
Eccu noi pò dì chì a figura hè quasi pronta. Tandavanu à fà solu qualchi azzioni finali è pudete ammirà a vostra accertanza.

8. Aumenta l'opacità di a forma à 100%

Dopu tutte e azzioni, pudete vede tutta a figura, chì significa chì ùn avemu micca più bisognu u codice sorgente.

Allora restituite a opacità di a forma à 100%. L'immagine originale ùn interfunisce più cun voi è ùn hè micca necessaria, cusì pudete nascunderla, cliccate nantu à l'icona di l'ullaghju à a sinistra di u stratu. Dunque, hè solu a figura chì avete disegnatu sarà visible.

Sì crede chì stu hè a fine, vi sbagliate. In sta lezione, avemu amparatu micca solu à tracciare una figura da a fonte, ma una figura arbitraria, perciò chì avemu bisognu di fà qualchì altre azzioni affinchì l'ominu sia diventatu una figura arbitraria.

Siate pazienti è cuntinuate à seguità e istruzioni.

9. Determinate a forma di l'omu in una figura arbitraria.

Prima di iniziare l'azione nantu à l'immagine, selezziunu u stratu cù a figura, e micca cù l'immagine originale - u mudellu.

Quandu sceglite u stratu chì hai fattu, un quadru biancu apparirà, è u contornu di a figura sarà spiegatu intornu à a forma.
Dopu avè selezionatu u stratu volu in stu stadiu, andate in u menu è selezziunate "Editing - Definisce una forma arbitraria".

Dopu vi aprirà un tabulatu induve vi sarà dumandatu di nome u vostru zitellu. Chjamà ogni nome chì pudete capisce.

Confirmate e vostre azzioni cliccendu OK.

Avà avete una forma arbitraria chì avete creatu. Photoshop pò esse chiusu, i passi per creà una forma arbitraria sò finiti. Ma dopu à sì, avete avè a domanda "E da dove truvà a figura stessa è cume a mette in pratica?"

Questu sarà descrittu in passi successivi.

10. "Freeform"


11.Cambia impostazioni.

Strumentu A forma arbitraria aprite u pannellu di configurazione per voi, studiate attentamente tutti i parametri è trova un triangulu, chì cuntene una lista di forme arbitrarie. Poi una finestra s'alterni in cui forme arbitrarie sò dispunibili.

A forma chì avete creatu sarà l'ultima in a lista. Selezziunelu per aduprà in u futuru è vede ciò chì ùn pratichjarà.

12. Crea una forma.

Fighjate u pulsu dirittu di u mouse è poi spostà u mouse per creà una forma. Per tene e proporzioni puru u pressu di a chjave SHIFT. Hè ancu utile di sente chì sì brullite Alt, a figura si sposta in u centru, hè pratticu.

Pudete cambià a situazione di a forma cù a barra spaziale. Move a forma in cui ti interessa è piglià u spaziu. Quandu u lasciete andà, a figura hè fissata in u locu induve avete mette. Ùn vi sbalà micca chì in u prucessu di u travagliu ùn vedite micca una forma arbitraria cumpleta. Solu un siluette sottile deve esse visibile.

Photoshop di default omu una forma aleataria cù un culore di fondo, tuttu dipende da ciò chì culore chjamate. Ùn ci vole micca un pocu di passi chì puderete capisce cume cambià a dimensione è u culore di una figura arbitraria.

13. Cambia u culore di u bastone

Per cambià u culore principale di a forma, dopu cliccate nantu à a miniatura di u stratu. A palette di culori si aprirà, da chì pudete dighjà sceltu qualunque culore cù chì a figura sarà dipinta. Chì avemu un omu di panmi cù latte dolci, hè desiderabile di dipingeru u beige, ma quì pudete mostra pussibule. Aferite a vostra azzioni è a figura pò cambià immediatamente a culore. Pudete cambià ogni volta chì vulete, esse creativu è mostranu l'immaginazione!

14. Cambia situazione.

Un altru prublema chì parechji utenti di Photoshop piacenta. Cumu nomu a dimensione è u locu induve ci hè una figura arbitraria.

Se vulete aduprà forme arbitrarie per compose i grandi collage, hè impurtante chì e figure non si sovrappiunu ancu, altrimenti ùn vedite micca i picculi dettagli chì avete pruvatu assai. A qualità di l'imagine ùn soffre micca quandu cambiate, ùn pudete micca preoccupà per questo.

Per cambià a dimensione di una forma arbitraria, andate à u pannellu di strati è cliccate CTRL + T. Un quadru di trasformazione si aprirà, dopu chì, cliccendu nant'à un angolu ponu ridimensionare a forma cum'è avete bisognu. Per salvà e proporzioni seleziate cliccate SHIFT. Sostenendu a chiavi Alt a taglia di a forma varieghja da u centru.

Per fà rotà a forma, trascina a forma fora di a trasformazione è muvite u cursore in a direzzione desiderata. Per salvà u travagliu fattu, ghjustu pressà ENTER è a figura rimarrà a dimensione chì avete sceltu. Se vulete spostà più tardi o riduce a so taglia, fate quessa.

In Photoshop, pudete creà più copie di una forma arbitraria chì avete creatu quant'è quanti volete. Pudete ghjustu ajustà a situazione, a dimensione è u culore è a forma, basta ùn scurdate di salvà e vostre azioni. Ogni forma hà sempre i contorni netti è anguli, l'immagine ùn perde micca i so qualità in a cambiazione di tutti i parametri.

Ti ringraziu di leghje a lezione, speru chì quì avete amparatu tutte e manipule cù figure arbitrarie. Bona fortuna in u sviluppu ulteriore di un simu interessante è utile Photoshop.