Cumu fà un bellu desktop in Windows 10

Per esegui certi attività in Excel, avete bisognu di determinà quantu ghjorni sò passati trà certi date. Per furtuna, u prugramma hà strumenti chì pò risolve u prublema. Scopemu cumu pudete calculà a differenza di data in Excel.

Calculà u numaru di ghjorni

Prima di iniziate à travaglià cù date, avete bisognu di formattà e cellule per stu furmatu. Nantu à a maggior parte di i casi, quandu un inseme di caratteri simile à una data hè entratu, a cella stessa hè riformattata. Ma hè megliu à fà a manualmente per assicurassi tù stessu di surpri.

  1. Selezziunu u spaziu di u fogliu nantu à u quale avete intenzione di fà calcoli. Fate un clic col bottinu di diritti di u mouse nantu à a selezzione. U menu cuntestu hè attivatu. In questu, selezziunate l'elemento "Formatu di cella ...". In alternativa, pudete digità nantu à a scelta di tastiera Ctrl + 1.
  2. A finestra di formattazione si apre. Sì l'apertura ùn hè micca in a tabulazione "Numero"Pù vali in essa. In u blocu di parametri "Formati di numeri" mette u switch in situ "Data". In a parte diritta di a finestra, selezziunate u tipu di dati cù i quali lavà. Dopu à quellu, per risolve i cambiamenti, cliccate nantu à u bottinu. "OK".

Ora tutti i dati chì saranu cuntenuti in e cellule scelte, u prugramma ricunnosce cum'è data.

Metudu 1: Calculu semplice

U modu più faciunu per calculà a differenza in i ghjorni trà e date hè cù una formula semplice.

  1. Scriviamu in una cellula separata intervallo formatatu, a differenza tra a quale vo vulete calculà.
  2. Selezzi a cellula in cui u risulte sarà visualizatu. Deve avè un furmatu cumunu. L'ultima condizione hè assai impurtante, chì s'ellu ci hè un formattava di data in questa cella, allora u risultatu sarà "dd.mm.yy" o un'altra, curretta à stu furmatu, chì hè un risultatu sbagliatu di i calculi. U formatu attuale di una cella o un intervagliu pò esse visualizatu selezziendu in a tab "Casa". In u blocu di l'utili "Numero" hè u campu induve chì questu indicatore hè visualizatu.

    S'ellu hà un valore aghju "Generale"dunque, in stu casu, cum'è in l'ultimu tempu, cù u menu di cuntestu, lanciate a finestra di formattazione. In essa in a tab "Numero" impostate a vista di formatu "Generale". Pressu u pulsante "OK".

  3. In a cellula formattata sottu u formatu generale ponemu ponu u segnu "=". Cliccate nantu à a cella induve u dopu di e dui date hè situatu (finale). Dopu, cliccate nantu à u segnu di tastiera "-". Dopu, selezziunate a cella chì cuntene a data prima.
  4. Per sapè quantu tempu hà passatu trà sti date, cliccate nantu à u bottinu. Enter. U risultatu hè visualizatu in una cella chì hè formattata cum'è un furmatu cumunu.

Metudu 2: a funzione RAZHDAT

Per calculà a differenza di date, pudete ancu aduprà una funzione speciale. RAZNAT. U prublema hè chì ùn ci sia micca funzione in a lista di maestri di funzioni, dunque duverete inserisce a formula manualmente. A so sintassi hè cumpratta:

= RAZNAT (start_date; end_date; una)

"Unità" - Questu hè u furmagliu in cui u risultu sarà visualizatu in a cella seleziona. Depende di chì carattere sarà sustituitu in stu parametru, in chì unità u risultu sarà restituitu:

  • "y" - anni passati;
  • "m" - mesi cumuni;
  • "D" - ghjorni;
  • "YM" hè a differenza in mesi;
  • "MD" - a differenza in i ghjorni (mesi è anni ùn sò micca contati);
  • "YD" hè a differenza in i ghjorni (anni ùn sò micca contati).

Chì avemu bisognu di calculà a differenza in u numaru di ghjorni trà e date, a soluzione più ottimale hè aduprà quest'ultima opzione.

Avete dinò bisognu à fassi cunnosce chì, à tempu diversu da u metudu chì utilizza una formula simile descritta sopra, quandu si utilizza sta funzione in primu postu deve esse a data di inizio, è a finale - a seconda. Altrimenti, i calculi saranu errati.

  1. Scrivite a formula in a cella seleziona, secondu a so sintassi, descritta sopra, è i dati primarii in forma di date di partenza è di fine.
  2. Per calculà, cliccate nantu à u bottinu Enter. Dopu à quessa, u risultatu, in forma di un numeru chì indica u numaru di ghjorni trà e date, verrà visualizatu in a cella specifica.

Metudu 3: Calculà u numeru di ghjorni di u travagliu

In Excel, hè ancu pussibule di calculà i ghjorni di u travagliu trà duie date, chì esclusi i weekend è e feste. Per fà quessa, aduprà a funzione CLEANERS. A differenza di u precedente operatore, hè presente in a lista di maestri di funzioni. A sintassi per questa funzione hè cum'è seguitu:

= CLEANERS (start_date; end_date; [ferie])

In sta funzione, i principali argumenti sò u listessu cum'è l'operatore RAZNAT - data di inizio è di fine. In più, ci hè un argumenti facoltativi "Vacanze".

Invece, i ghjorni di e ghjorni di festive, sì esiste, per u periodu copernatu devanu esse sustituiti. A funzione calcula tutti i ghjorni di l'ampieghju specificatu, esclusi sàbbuli, duminii, è ancu i ghjorni aghjunti da l'utente à l'argumentu "Vacanze".

  1. Selezzi a cellula chì cuntene u risultatu di u calculu. Cliccate nantu à u bottinu "Inserisci funzione".
  2. A stallazione di funzioni si apre. In a categoria "Lista alfabetica completa" o "Data è Ora" circà per un articulu "CHISTRABDNY". Selezziunu e cliccate nantu à u pulsante. "OK".
  3. A finestra di l'argumentu di a funzione apre. Inserite in i campi adatti a data di l'iniziu è a fine di u periodu, è di e date di i ghjorni festivi, s'ellu ci hè. Pressu u pulsante "OK".

Dopu e manipulazioni sopra menzionate, u numaru di ghjurnati di travagliu per u periodu specificatu sarà visualizatu in a cella precedentemente selezionata.

Lezione: Statu di wizard di Excel

Cum'è si pò vede, Excel dà à u so utilizatore strumenti pratici per calcularu u numaru di ghjorni trà dui date. In stu casu, se ghjustu bisognu di calculà a differenza in ghjorni, allora una opzione più ottimale hè aduprà una formula di sottu semplice, anzianu ch'è usà a funzione RAZNAT. Ma se vulete, per esempiu, per calculà u numeru di ghjorni di u travagliu, allora a funzione arriva à a salvazione CLEANERS. Hè cusì, cum'è sempre, l'usu deve decideru di l'utile esecutivu dopu ch'ellu hà stabilitu un compitu specificu.