Rutracker.org ùn funziona micca - perchè è chì à fà?

Ùn ci hè nunda da u principiu di aprile chì parechji utenti di u torrent tracker rutracker.org anu avutu di fatti chì u "tracker" radice ùn apru micca.

Aggiornamentu 2016: oghje, u torrent tracker rutreker.org hè bloccatu in u territoriu di a Russia da i prestatori di servizii Internet in cunfurmità cù a legislazioni esistenti (l'articolo hè statu scrittu per un'altra ragione).

Perchè accade questu: per via di un putente attaghju DDoS, cioè, ùn era micca micca bloccatu per a presenza di materiali illegali, u servitore semplicemente "bugia" a maiò parte di u tempu a causa di l'altevule carica à causa di l'attacco (ma micca sempre, pò esse aperti).

Vista l'accusazione di u mo situ - utilizatori novici, ùn entreraghju in schemi complessi, ma annunceraghju i modi più facciunu per aprire un root-tracker è uttene l'accessu à torrents archiviatu nantu à sta risorsa. Quandu rutracker.org hè dispunibule in modu normale ùn hè micca chiaru.

Messaghju ufficiali da l'administrazione di rutracker.org:

Amici, probabilmente avete notatu chì u forum hè assai instabile ultimi ghjorni.

Questu hè dovutu à un attaccu DDoS nantu à i nostri servitori. Sicuramente, fighjimu i nostri migliori per minimizà e conseguenze di questu attaccu.

Tuttavia, ci vole un pocu di tempu è u forum aghjone travagliu intermittente per parechji ghjorni mentre vedite questu annunci.

Perciò, una grande richiesta per mantene a pazienza è a comprensione. È ringraziatu per u vostru supportu!

Rutracker.org statistiche di presenza

Cumu aprite root tracker

Un di i modi più faciuli (ma ùn sempre di travagliu) di accede à rutracker.org oghje hè di stallà u navigatore Opera (u situ ufficiale www.opera.com/ru) è accende u modu di cumpressione in u menù. Oghje, in stu mumentu di sta tempu, stu metò aiuta ad aprire un root-tracker da Russia.

Inoltre, se capite ciò, pudete ricercà in Internet modi per accede à rutracker modificendu u schedariu di hosts, ma, ancu, funziona cù u tempu.

Pov'ellu si pò truvà torrenti al di là di rutracker.org

Canti una volta aghju scrittu un articulu nantu à u sughjettu Torrent Search, chì listeggia i più famosi tracker di u russo (pertinenti à oghje). Pudete aduprà. È quì sò ancu più modi per truvà a distribuzione adatta, finu chì pudete andà in rutreker.org:

  • Pudete aduprà a ricerca di torrenti da Nigma - //nigma.ru/?t=tor - inserisci a query in a riga di ricerca è fate una lista di mani in vari trackers.
  • Un'altra ricerca famosa di torrenti in russo hè //tsearch.me/, ancu chì l'uscimentu duverà esse tamassatu correttamente, postu chì i materiali da rutracker.org sò visualizzati prima.

Speru chì, per a prima volta, i dati sopra cullati saranu abbastanza, pensu chì in un prossimu prossimu u root-tracker ritornerà à u sistema è tuttu sarà in ordine.

Nota: l 'articulu ùn impegni in nisunu travagliu di lugiziale illegittimu; invece, questu ùn hè micca fattu. Ma i trackers di u torrent, cumprende rutracker.org hè u mezu perfettu è spessu u più veloce per scaricà i prugrammi è materiali legalmente liberi.