3 modi per scurdà i cookies è cache in u navigatore Opera


Hè relativamente recentemente, Apple hà fattu in u popolaru serviziu Apple Music, chì permette una tariffa minima per u nostru paese per avè accesso à una enorme collezione di musica. Inoltre, Apple Music hà implementatu un serviziu separatu "Radio", chì vi permette di ascultà selezzioni musicali è truvà per voi personalmente a nova musica.

A radio hè un serviziu speciale chì face parte di l'abbonamentu Apple Music, chì ti permette di ascultà varie stazioni di radio online, chì sò trasmissive sia in diretta (vale per e stazioni radio popolari, ma questu ùn hè micca pertinente per a Russia), è stazioni di radda di u persunale in cui i raccolte musicali individui sò raccolte.

Cumu ascoltà a radio in iTunes?

Prima di tuttu, merita di chiarisce chì l'ascoltatore di u serviziu Radio pò esse un utente chì hà un abbonamentu à Apple Music. Sì ùn sò ancu micca cunnessi à Apple Music, pudete iscrive direttamente à u prucessu di u lighjessivu.

1. Lanciate iTunes. In u angulu in alto à sinistra di u prugramma hè necessariu aprire una sezione. "Musica"è in a parte superiore di a finestra centrale andate in tab "Radio".

2. A schermata mostra una lista di stazioni radio dispunibili. Per inizià à ghjucà a stazione radio selezionata, passa u mouse sopra u, è poi cliccate nantu à l'icona di riproduzione visualizzata.

3. Sì ùn sò micca cunnessi à Apple Music, iTunes vi dumandà di sottumessera. Sì site prontu à deduce una quota mensile fissa da u vostru soldu ogni mese, cliccate nantu à u bottinu. "Iscriviti à Apple Music".

4. Sì ùn avete micca sottumessu à u serviziu di Apple Music, allora, prubabilmente, puderete usà tuttu u trè mesi di utilizzu libero (in ogni casu, oghje a prumuzione hè ancu in vigore). Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante. "3 mesi senza".

5. Per avè un abbonamentu, avete bisognu inseritu a password da u vostru ID di Apple, dopu chì l'accessu à a radio è altre funzionalità di Apple Music saranu aperte.

Se dopu un mumentu a necessità di radio è di Apple Music scomparisce da voi, sarà necessariu disattivà l'abbonamentu, altrimenti i soldi saranu automaticamente dedutti da a vostra carta. Cumu disattivà l'abbonamenti via iTunes, chì sò discuvati prima in u nostru situ web

Cumu annullà l'abbonamenti in iTunes

U serviziu Radiu hè un strumentu utile per ascoltà selezzioni di musica, chì vi permetterà di truvà canzoni freschi è interessanti, in cunfurmazione cù u tema sceltu.