Attivazione di clientela Telnet in Windows 7

A volte l'utente hà bisognu di tene traccia di a lista di i processi in esecuzione in u sistema operativu Linux è scopre a infurmazione più dettagliata nantu à ognuna di esse o nantu à un specificu. In u sistema operativo, ci sò strumenti integrati chì vi permettenu di arricchisce u travagliu senza alcun sforzu. Ogni simule strumentu hè orientatu sottu à u so utente è aprite diverse possibilità per questu. In st'articulu tocca à dui opzioni chì saranu utili in certe situazioni, è duverete solu à sceglie u più adattu.

Visualizà a lista di processi in Linux

In quasi tutte e distribuzioni popolari basate nantu à u kernel Linux, a lista di processi hè aperta è visualizzata aduprendu i stessi cumanduli è strumenti. Dunque, ùn ponemu micca centrà nantu à e costruzioni individuali, ma pigliemu l'ultima versione di Ubuntu per esempiu. Avete unicamente basatu per seguità l'istruzzioni fornite per chì l'intera procedura sia riesce è senza difficoltà.

Metudu 1: Terminal

Indubbiamente, i sistemi operativi classichi di Linux in Linux ghjocanu un rolu primu in l'interazione cù prugrammi, schedari è altri oggetti. L'utente esegue tutte e manipule di base cù sta applicazione. Allora, da u principiu, mi piacerebbe parlà nantu à l'uscimentu di l'infurmazioni à traversu "Terminal". Fighjà attenzione à una sola squadra, tuttavia, cunsidereremo i argumenti cchiù popolari è utili.

  1. Per cumincià, principia a console, cliccendu nantu à l'icona currente in u menù o usando a combinazione di tasti Ctrl + Alt + T.
  2. Iscriviti a squadraps, solu per esse cunvintu di a so capacità di travagliu è di cunnuscite u tippu di dati mustrati senza l'usu di argumenti.
  3. Comu pudete vede, a lista di prucessu si hè rivelata abbastanza chjucu, di solitu ùn hè micca più di trè risultati, dunque avete da piglià u tempu à l'argumenti già citati.
  4. Per fà vede tutti i prucessi in altru tempu, devi aghjunghje -A. In stu casu, a squadra sembraps-a(A deve esse in maiuscritta). Nantu à a pressione di a tonalità Enter vedi subitu un riassuntu di e righe.
  5. U cumandatu di nanzu ùn visualizza micca u capimachja di gruppu (u prucessu principale da u bundle). Sì ancu interessatu à questi dati, pudete avà da registrà quì.ps-d.
  6. Pudete truvà più informazione utile, semplicemente aggiungendu-f.
  7. Allora a lista cumpleta di processi cun informazioni diffuse sarà chjamataps -Af. In a tavula vedi UID - nome di l'utente chì hà principiatu u prucessu PID - numeru unicu, PPID - u numeru di u prucessu di genitori, C - a quantità di carica cpu in percentuale quandu u prucessu hè attivu, STIME - tempu di attivazione, Tty - u numeru di a cunsata induve u lanciu hè statu fattu, TIME - tempu di travagliu Cmd - a squadra chì hà lanciatu u prucessu.
  8. Ogni prucessu hà u so PID (Proccess Identificator). Se vulete vede un riassuntu di un oggettu specificu, scriviteps -fp PIDdove PID - numeru di u prucessu.
  9. Solu, mi vulia toccà è ordinà. Per esempiu, u cumandamentuPS -FA --Sort pcpupermette di mette tutte e righe in ordine di carica nantu à a CPU, èps -Fe --sort rss- nantu à a quantità di RAM consumata.

Di sopra, parlavamu di i principali argumenti di a squadra.psTuttavia, ci sò ancu altri parametri, per esempiu:

  • -H- mostra di l'arburi prucessu;
  • -V- Versioni di uscita di l'oggetti;
  • -N- A selezzione di tutti i prucessi, eccettu i specifici;
  • -C- Mostra solu per u nomu di a cumanda.

Per cunsiderà u metudu di visualizazione di i prucessi per mezu di a cunsolve integrata, avemu sceltu u comandopsè miccatopPerchè u secondu hè limitatu da a dimensione di a finestra è i dati non adatti sò semplicemente ignorati, puru ùn restanu micca implementati.

Metudu 2: Monitor di sistema

Benintesa, u metudu di visualizà l'infurmazioni necessarie per mezu di a console hè difficiule per qualchi utilizatori, ma ti permette di cunnosce in dettu cù tutti i parametri impurtanti è applicà i filtri necessarii. Se vulete solu vede una lista di utilità in esecuzione, applicazioni, oltre à esegui un nùmmiru di interazioni cù elli, a soluzione grafica integrata ti basta. "Monitor di u sistema".

Pudete scopu cume si lancia quest'applicazione in u nostru altru articulu cliccendu nantu à u ligame chì seguitu, è avemu da u fine di l'attività.

Leggi ancu: Cumu avè u monitor di u sistema in Linux

  1. Run "Monitor di u sistema" qualsiasi metudu pratice, per esempiu, per mezu di u menu.
  2. A lista di processi sarà visualizzata immediatamente. Truverete quantu memoria è risorse di CPU chì cunsumanu, vede l'utente chì hà principiatu u prugramma è ancu vede altre informazioni.
  3. Fate un clic destro nantu à a linea di interesse per andà à e so proprietà.
  4. Mostra quasi tutti i stessi dati chì sò dispunibili per esse ricevuti à traversu "Terminal".
  5. Usa la funzione di ricerca o ordina per trovà u prucessu desideratu.
  6. Fate attenzione à u pannellu sopra - chì ti permette di ordinà a tavula per i valori necessarii.

U cumplimentu, l'arrestazione o l'eliminazione di processi si faci ancu per sta applicazione grafica, cliccendu nantu à i tasti adatti. L'utenti noviti trovanu questa soluzione più conveniente di travaglià "Terminal"Tuttavia, a cuntrollu di a console vi permetterà di riceve l'infurmazioni richieste non solu più veloce, ma ancu cù più dettagli.