Una di e funzioni più elementari non elementari, chì hè aduprata in matematica, in a teoria di l'equazioni differenziali, in e statistiche è in teoria di e probabilità hè a funzione di Laplace. Risolvendu i prublemi cù questu richiede una furmazione significativa. Scopri cumu pudete aduprà l'utili Excel per calculà stu indicatore.
Funzione Laplace
A funzione di Laplace hà una larga applicazione pratica è teorica. Per esempiu, hè spessu usatu per risolve l'equazioni differenziali. Stu tèrmitu hà un altru nomu equivalente - a integrale di a probabilità. In certi casi, a basa per a decisione hè di custruisce una tavula di valori.
Operator NORM.ST.RASP
In Excel, stu prublemu hè risoltu cù l'aiutu di l'operatore NORMST.RASP. U so nomu hè cortu per u termine "distribuzione standard standard". Chì u so compitu principale hè di tornà à a cella scelta di a distribuzione integrale normale standard. Questu operatore appartene à a categoria statistica di e funzioni standard di Excel.
In Excel 2007 è in versioni precedenti di u prugramma, sta dichjarazione hè stata chjamata NORMSDIST. Hè lasciata per a compatibilità in versioni moderne di applicazioni. Eppuru, si chjama l'usu di un analogu più avanzatu - NORMST.RASP.
Sintassi operatore NORMST.RASP parve questu:
= NORM.STRAS (z; integrale)
Operatore obsoleto NORMSDIST scrittu cumu questo:
= NORMSDIST (z)
Comu pudete vede, in a nova versione di l'argumentu esistente "Z" l'argumentu aghjuntu "Integrale". Da rimarcà chì ogni argomentazione hè necessariu.
Argumentu "Z" indica u valore numericu per chì a distribuzione hè in custruita.
Argumentu "Integrale" hè un valore logicu chì pò esse rapprisentatu "VERU" ("1") o "FALSE" ("0"). In u primu casu, a funzione di distribuzione integrale hè restituita à a cella specifica, è in u secondu - a funzione di distribuzione di pesi.
A risoluzione di i problemi
Per fà u calculu impiegatu per una variabile, si applica a formula chì seguita:
= NORM.STRAS (z; integrale (1)) - 0,5
Hà dighjà un esempiu cuncretu per cunsiderà aduprà l'usu di l'operatore NORMST.RASP per risolve un prublema specificu.
- Selezzi a cella induve u risultatu finutu sarà affissatu è cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione"situatu vicinu à a barra di formula.
- Dopu l'apertura Maestri di funzioni vai in categoria "Statistica" o "Lista alfabetica completa". Selezziunu u nome "NORM.ST.RASP" è cliccate nantu à u pulsante "OK".
- Attivazione di a finestra d'argumentu di l'operatore NORMST.RASP. In u campu "Z" inserite a variabile à a quale vulete calculà. Inoltre, questu argumentu pò esse rapprisentatu cum'è una riferenza à a cella chì cuntene sta variabile. In u campu "Integrale"inserisci valore "1". Ciò significa chì l'operatore dopu à u calculu rende a funzione di distribuzione integrale cum'è una soluzione. Dopu chì i passi sopra riportati sò stati cumpletati, cliccate nantu à u bottinu. "OK".
- Dopu à quellu, u risultatu di l'elaborazione di i dati da l'operatore NORMST.RASP Sarà visualizzato in a cella chì hè listata in u primu paragrafo di sta guida.
- Ma ùn hè micca tuttu. Avemu calcolatu solu a distribuzione integrale normale standard. Per calculà u valore di a funzione Laplace, avete bisognu di cagionà u numeru da essa 0,5. Selezzi a cellula chì cuntene l'espressione. In a barra di formule dopu à l'operatore NORMST.RASP aghjuntu valoru: -0,5.
- Per fà un calculu, cliccate nantu à u bottinu. Enter. U risultatu hè u valore desideratu.
Comu pudete vede, hè faciule di calcà a funzione di Laplace per un specificu valore numericu in Excel. L'operatore standard hè adupratu per questo scopu. NORMST.RASP.