Cume à brucia una immagine in un discu in u prugettu UltraISO

Assai utilizanu e-mail per comunicà cù i so cumpagni è amici. Di conseguenza, in a cassetta postale pò esse un assai di dati impurtanti. Ma spessu ci hè una situazione chì un utente pò cancellà una lettera per errore. In stu casu, ùn avete micca paura, perchè spessu pudete recuperà l'infurmazioni cancellate. Fighjate un'occhiata à cum'è ricuperà e lettere chì sò state mosse à u ciambellu.

Attentu!
Se avete cancellatu u paniere duve sò stati salvati dati impurtanti, allora ùn pudete micca fà u rimborsu in alcun modu. Mail.ru ùn hà micca e ùn conserva micca e copie di backup di i messaggi.

Cunsultà e informazioni cancellate in Mail.ru

  1. Se aelmente si sguglieghja un messaghju, pudete truvà in un cartulare speciale per parechji mesi. Allora vene prima à a pagina "Cesto".

  2. Quì vedi tutte e lettere chì avete sguatu nantu à l'ultimu mese (per difettu). Da evidenziare u missaghju chì vulete ripristinà cunscenendu è cliccate nantu à u pulsante "Sposta". U menu si allargarà, induve sceghja a cartella duve vulete spostà l'oggetto selezionatu.

In questo modu, pudete tornà un missaghju chì hè statu eliminatu. Inoltre, per facilità, pudete creà una cartulina separata in cui pudete conservà tutte e informazioni impurtanti per ùn ripetite micca i vostri errori in futuro.