In Windows 10, ùn ci hè micca una manera semplice di cambià u background di a schermata di login (una schermata cù una scelta di l'utente è a password), ci hè solu l'urdinità di cambià a maghjina di u fondu di a schermata di chjappu, mentri a maghjina standard continua a esse aduata per a schermata di login.
Sò ancu, aghju ùn sà micca cume cambià u background à l'entrata senza usà prugrammi di terze parti. Allora, in l'articulu attuale à u mumentu solu un modu: usando u prugramma libaru Windows 10 Logon Background Changer (lingua di l'interfaccia russa hè presente). Ci hè ancu un modu per sguillate appena l'imagine di fondo senza aduprà i prugrammi, chì descrivi ancu.
Nota: prugrammi di stu tipu, cambianti i parametri di sistema, ponu in teoria dà à prublemi cù u funziunamentu di u sistema operativu. Dunque, fighjate: u tuttu hè andatu bè in a mo prova, ma ùn pudu micca garantisce ch'ellu funziona perfettamente per voi.
Aggiornamentu 2018: in l'ultime versioni di Windows 10, u fondo di a schermata di serramentu pò esse cambiatu in Impostazioni - Pulsazione - a schermata di blucciu, cioè. I metudi descritti sottu ùn sò più pertinenti.
U serviziu di u cambiamentore W10 Logon BG per cambià u background in a schermata di entrata di password
Moltu impurtante: dighjà chì in Windows 10 versione 1607 (Anniversary Update), u prugramma causa prublemi è l'impossibilità di accede. In u ufficiu. U situ web di sviluppatore dichiara ancu chì ùn funziona micca nantu à e costruzioni 14279 è dopu. Utilizate megliu l'impostazioni standard di a schermata di login Parametri - Cumpagnia - u serratu di serratura.
U prugramma descrittu ùn necessita di installazione nantu à u computer. Subitu dopu à scaricà l'archiviu zip è da quandu u disimanu, avete bisognu di scorrere da a cartula GUI u file eseguibile W10 Logon BG Changer. U prugramma impone diritti amministrativi.
A prima cosa chì vedite dopu u lancio hè un avvertenza chì assumite tuttu u responsabilità di aduprà u prugramma (chì aghju ancu amparatu quì à l'iniziu). È dopu u vostru consentimentu, a finestra principale di u prugramma sarà lanciata in russo (cusì chì in Windows 10 hè usatu cum'è a lingua di l'interfaccia).
L'utilizazione di a utilità ùn deve micca dà nisuna difficoltà ancu per l'utenti principianti: per cambià u fungiu di a schermata di login in Windows 10, cliccate nantu à l'immagine di l'immagine in u campu "Nome file di fondo" è selezziunate una nova immagine di fondo da u vostru computer u stessa risoluzione di a vostra risoluzione di u schermu).
Subitu dopu à a selezzione, in u latu di sinistra vedi cumu appariscerà cume accede à u sistema (in mio casu, tuttu era sparitu). E, se u risultatu ti interessa, pudete cliccà nantu à u "Applica Modifiche".
Dopu avè ricevutu una notificazione chì u fondu hè statu cambiatu cù successu, pudete fermà u prugramma è allora ti chjà (o blocà u cù e chjavi di Windows + L) per vede s'ellu hè fattu.
Inoltre, hè pussibule di definisce un culore cù un culore di una serratura senza una foto (in a sezione curretta di u prugramma) o per restituisce tutti i parametri à i so valori predefiniti (u pulsante "Ripristina a regolazioni di fabbrica" in fondo).
Pudete scaricà u cambia di fondo di Windows 10 Logon da a pagina sviluppatore ufficiale in GitHub.
Ulteriori informazioni
Ci hè un modu per speglià l'immagine di u futtore in a schermata di login in Windows 10 cù l'editor di u registru. In listessu tempu, u "Colore primariu" sarà adupratu per u culore di background, chì hè stabilitu in l'impostazioni di personalizazione. L'essenza di u metudu hè riduttu à i passi chì seguite:
- In u editore di u registru, andate à HKEY_LOCAL_MACHINE Software Politiche Microsoft Windows
- Create un valore DWORD chjamatu DisableLogonBackgroundImage è u valore 00000001 in sta sezione.
Quandu l'ultima unità hè cambiata à zero, u sfondo standard di a schermata di introduzione di u password hè restituitu.