I più popolari sò un archiveru popolari cum'è Winrar per a piattaforma Windows. A so popularità hè spiccificabile: hè praticosa d'usu, cumpressa bè, funziona cun altri tipi di archivi. Vede ancu: tutti l'articuli su Android (telecomandu, prugrammi, cumu sbloccare)
Prima di basatu per scrive stu articulu, aghju guardatu e statistiche di i servizii di ricerca è rimarcu chì parechji circà per WinRAR per Android. Dicu subitu ch'ellu ùn ci hè nè una cosa tanta, Hè Win, ma l'archiviu RAR ufficiale di sta piattaforma mobile hè stata liberata di recente, cusì a disemballazione di tali archivi nantu à un telefonu o un tablet ùn hè più difficiule. (Vale ancu di dà chì davanti à questu puderete scaricà vari WinRar Unpacker è applicazioni simili, ma ora u unu ufficiali hè andatu).
Utilizzendu RAR archiver in dispositivo Android
Pudete scaricà l'archiviu RAR per Android in l'app Store di Google Play (//play.google.com/store/apps/details?id=com.rarlab.rar), mentre, contru WinRAR, a versione mobile hè libera (mentre , questu hè veramente un archiveru pienu di aiutu cun tutte e funziunità necessarie).
Mediante l'esecuzione di l'applicazione, vedite un'interfaccia intuitiva, cum'è ogni gestore di file, cù i vostri schedari. In u pannellu superiore ci sò due bottoni: per aghjunghje i file marcati in l'archiviu è per decimappà l'archive.
S'ellu ci hè un archiviu in l'elenco di file creati da WinRAR o per altre versioni di RAR, cun un pressu longu nantu à quellu, pudete effettuà azzioni standard: sfilate in a cartella attuale, à qualchì altru, etc. Cù un breve - aprite u cuntenutu di l'archive. Hè senza dì chì l'applicazione s'associa cù i file d'archiu, perciò, se scarichi un schedariu cù l'estensione .rar da Internet, allora quandu vi aprite, RAR per Android hà da principià.
Quand'ellu aghjusta i file in un archiviu, pudete configurà u nome di u futuru file, selezziunate u tipu d'archive (supportatu da RAR, RAR 4, ZIP), stabilisci una password per l'archive. Opzioni addizionali sò dispunibule nantu à parechji tabulazioni: determinà a dimensione di u volumu, creendu un archiu continuu, stabilendu a dimensione di u dizionario, a qualità di a compressione. Ié, l'archiviu SFX ùn pò esse fattu, postu chì ùn hè micca Windows.
U prucessu di l'archiviu stessa, almenu in Snapdragon 800 cù 2 GB di RAM, va in furia: l'archivazione di circa 50 sgugliali cù un pocu menu 100 MB hà bisognu 15 secondi. Tuttavia, ùn pensu micca chì molte persone aduprà telefoni è tabulette per l'archivivu, anzi RAR hè bisognu quì per annullà l'impruvatu.
Hè tutta un'applicazione utile.
Picculi pensamenti nantu à rar
In fatti, mi pari un pocu stranu chì parechji archivi in Internet sò distribuiti in u formatu RAR: perchè ùn ZIP, perchè in questo casu i schedari pudianu esse estratti senza stallà prugrammi addiziunali nantu à quasi una piattaforma moderna. Hè bellu chiaru perchè i formati pruprietari cume PDF sò aduprati, ma cù RAR ùn ci hè micca tale chiarezza. Hè quissa una suppurtanza: sistemi automatizzati più difficiuli da "mette in" in RAR è determinà a presenza di qualcosa di maligno in elli. Cosa pensate?