Hè spartuti e partizioni logiche di u discu dur? Formattatu u Winchester cù i dati necessarii? O altru puru ùn sà micca cume ripristinà a struttura danneggiata di a ferrovia? S'ellu ti hè familiarità, allura hè ora di cercà u prugramma di recuperu di HDD è di sceglie quellu chì più ti interessa.
Un tali prugramma hè Ripansu di partizioni Staruschì in pochi clic vi aiuterà a ricuperà tutte le unità logiche perse è l'infurmazioni cù u travagliu cù partizioni HDD à un livello basse.
Aduprà à vede: Altri prugrammi per recuperà u discu dur
Analisi di partizioni di HDD è recuperu
U prugramma ti permette di analizzà i disci logichi è fisici di u vostru PC è, se hè necessariu, ripristinare strutture e partizioni dannate.
Recuperate i file eliminati è a struttura di i directory
Starus Partition Recovery ti permette di recuperà a documentazione eliminata, a struttura di a posizione di i file è i lirici, sovrascrivendu e dannate l'infurmazioni nantu à i nomi di cartelle è file, a so posizione è simili.
Risparmia u Dischjettu
U prugramma furnisce a capacità di fà una copia virtuale di u dischettu è abbia sempre a reta una versione praticabile di u vostru HDD.
Benefiti:
- Un'interfaccia semplice.
- Riparazione di partizioni di u discu duru
- Ripristina a tavula di situazione di file di sistema
- Cunsigliu per diversi sistemi di file
- Aiutu per a lingua russa
- Menu primu in a stele di l'Esploratore di Windows
- A capacità di scrive dati recuperati in un CD
- Capacità di vede i file prima a recuperazione
- Disponibilità di un editor esadecimale integratu
Inconvenienti:
- Per uttene pienu a funzionalità di u prugramma, avete bisognu cumprà è registrà a versione licenziata di u pruduttu, chì u prezzu di cui hè attualmente 2.399 rubli.
Starus Partition Recovery è probabilmente unu di i prugrammi più putenti, cù HDD Regenerator, chì ti permette di risturmarete rapidamente è in modu efficiente e unità di discu dur.
Scaricate e versione di prova di Starus Partition Recovery
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale
Share l'articolo in reti sociali: