Adobe Lightroom - cumu installà un editore di foto popolari

Parechji utilizatori d'ordinatori passanu a maiò parte di u so tempu in i navigatori, aduprendu per scopi commerciali o di travagliu. Naturalmente, stu fattore hè di primura importanza per i aggressori chì pruvaranu di fà tuttu per infettà u navigatore web di l'usu, è attraverso u computer in sè. Se suspetti chì quessa hè accadutu à u vostru Internet Explorer, hè ora di vene quellu.

Verificate u vostru browser per virus

Ùn ci hè nunda di una opzione d'infezione, in cui l'utente possa andà in sicuru è sbarre di malware. A causa di u fattu chì i tipi di virus sò diversi, voi devete verificà parechje vulnerabilità aduprate per l'infezione. Analizà e principali opzioni di u navigatore pò esse attaccatu.

Stage 1: Verificate i minatori

Ùn hè micca u primu annu chì u tippu di codici dannosi chì funzienu cum'è un minatore hè pertinente. Tuttavia, funziona, naturalmente, micca nantu à voi, ma à quellu chì hà adupratu stu codu contr'à voi. L'attività mineraria hè u prucessu di l'attività mineraria di criptovaluta chì implichi e capacità computazionali di una scheda video. E persone chì fà questu di solitu usanu a so propria scheda di video, da u quali cunsigliano tuttu “fattorie” (cunnove i più forti mudelli di cartuline video), accelerendu l'estrazione di prufitti. Ùn hè micca u più onesto di elli chì dicenu di andà un modu più simpaticu, senza spendere assai soldi per cumprà l'attrezzatura è pagà per l'elettricità chì queste schede video cunsumanu durante u mese. Infettenu i computer di persone à tempu in Internet aghjunghendu un script speciale à u situ.

Questu prucessu pari à voi andatu à u situ (pò esse informativo o vuoto, cum'è abbandunatu o ùn sia micca sviluppatu), ma in realtà, a minia hè in realtà invisibile per voi. Spessu, inespruducabilmente, u computer principia à rallentà, è questu si ferma s'è chjusu a tab. Tuttavia, questa opzione ùn hè micca solu u risultatu di l'eventi. Una cunfirmazione supplementare di a presenza di u minatore pò esse l'apparenza di una tabulatura in miniatura in un angulu di u schermu, espansione chì pudete vede un fogliu quasi vacu cù un situ incognitu. Spessu, l'utenti ùn pò ancu notà chì hè in esecuzione - per chì, in realtà, u calculu tuttu. Cù a lancia hè lanciata, più benefici di u hacker hà ricevutu da l'utente.

Allora, cumu ricunnisciutu a presenza di un minatore in u navigatore?

Verificate da un serviziu web

I sviluppatori d'opera anu creatu un serviziu web Test Cryptojacking, chì verifica a presenza di minatori nascosti in u navigatore. Pudete passà per ella cù qualchì navigatore web.

Andate à u situ di Cryptojacking Test

Cliccate nantu à u ligame sopra è cliccate nantu à u pulsante. "Start".

Aspittate u cumplimentu di a procedura, dopu chì ricevi un risultatu nantu à u statu di u navigatore. Quandu mostranu status "NON TU VOSTRA DIGALATA" l'azione manuale hè necessariu per correggere a situazione. Tuttavia, bisogna tene à cunnosce chì ùn pudete micca basà chì e prestazione di questu è simuli servizi à 100%. Pè una fiducia cumpleta, si consiglia di effettuà e azzioni descritte sottu.

Verificate le schede

Fighjate una prospettiva à u navigatore web incorporatu Task Manager è verificate quante risorse cumpunenu tabs.

Navigatori in Chromium (Google Chrome, Vivaldi, Browser Yandex, etc.) - "Menu" > "Strumenti supplementari" > Task Manager (O premete a combinazione di tasti Maiusc + Esc).

Firefox - "Menu" > "Più" > Task Manager (O entrucirca: performancein a barra di indirizzu è cliccate Enter).

Se vede chì una scheda di risorse hè aduprata assai (questu hè notevole in a colonna "CPU" in cromu è "U Consumu di Energia" in Firefox) per esempiu 100-200s'ellu hè normale 0-3, allora u prublema esiste veramente.

Calculemu a scheda di prublema, u chjare e ùn andate più à stu situ.

Estensioni Verificate

U mineur ùn hè micca sempre coperto da u situ: pò esse in a estensione installata. È ùn sapete micca sempre chì sia installatu à tutti. Pò esse ricunnisciutu cum'è una tabulazione cù u minatore. Solu in Task Manager Sta vigna, ùn vedite micca a lista di tabulazioni, ma l'ampie in esecuzione - sò dinò visualizati cum'è prucessu. In Chrome è i so partiti, parenu questu:

Firefox utilizza u tippu per elli. "Addition":

Tuttavia, a furmazione ùn serà sempre lanciata quandu vi guardate Task Manager. Andà à a lista di i add-ons installati è visualizzate a so lista.

Chromium: "Menu" > "Strumenti supplementari" > "Estensioni".

Firefox - "Menu" > "Add-ons" (o cliccate Ctrl + Shift + A).

Naviga per a lista di estensioni. Se vede qualcosa suspettu chì ùn avete micca installatu, o semplicemente ùn fidate micca, cancellate.

Ancu sottu a condizione chì ùn ci sia micca minatore quì, àutri virus ponu esse nascosti in un extensioni sconosciute, per esempiu, per furate i dati di l'utente da un account.

Stage 2: Label Verification

U furmatu di a scorciaghjera di u navigatore (è qualsiasi altru prugramma) ti permette di aghjunghjendu certi parametri à e proprietà di lancio cù a quale hè lanciata. Questa hè generalmente aduprata per allargà a funzionalità o risolve i problemi cum'è visualizazione di u cuntenutu, ma l'urdinatori ponu aghjunghjendu autorunu di un file eseguibile malvente chì si stà in u vostru PC cume BAT etc. E variazione di i cambiamenti di u lanciame puderenu esse più innocenti, chì sò destinati à fà vede panche di publicità.

  1. Cliccate nantu à a scorciaghja di u navigatore cù u cliccatu dirittu di u mouse "Pruprietà".
  2. In a tabulazione "Etichetta" truvà u campu "Object", fighjate a linea finu à a fine - si deve finisce cù una di e seguenti opzioni: firefox.exe "/ chrome.exe" / opera.exe "/ browser.exe" (in Yandex Browser).

    Se aduprate a funzione di spartizione di navigatore in profili, à a fine ci sarà un attributu cum'è stu:--profile-directory = "Default".

  3. Quandu provate à cambià u navigatore, pudete vede incoerenze cù i esempi sopra. Per esempiu, invece di chrome.exe, qualcosa cum'è quellu chì vede in a screenshot sottu sarà scrittu. U modu più faciule hè di sguassà sta scelta rapida e creà una nova. Per fà quessa, avete bisognu di andà à a cartella induve u schedariu EXE hè salvatu, è creà una scorcia ancu da ella stessa.
  4. In linea di più, in e pruprietà di a scorcia "Cartella di travagliu" hè vera, cusì pudete aduprale per ricercà subitu in u directory di navigatore.

    In alternativa, pudete cliccà nantu à "Ubicazione del file"per andà rapidamente in ellu, ma a condizione chì u schedariu falsu sia in a cartella di travagliu di u navigatore (pudete truvà nantu à u "Object").

  5. U schedariu modificatu hè cancellatu è da u file EXE creemu una scorcia. Per fà quessa, cliccate nantu à u cù u cliccatu cun u dirittu di u mouse Crea un'etichetta.
  6. Rimanendu à rinominà u trascinaru finu à u listessu locu induve era u discu di nanzu.
  7. Se a scelta rapida ùn hè micca necessaria, pudete lanciatu u navigatore è li tocca à a barra di task.

Stage 3: Computer Scan

Hè obbligatoria a scansione di u computer per micca solu virus, ma ancu semplicemente prugrammu indesideratu, chì u navigatore piace à scrive in forma di barre di l'utenu, motori di ricerca predefiniti, striscioni, etc. Diversi sviluppatori creu parechje utilità à tempu chì ricunniscenu software maligno, costringendu, per esempiu, a sostituisce i motori di ricerca, aprite u navigatore per ellu propriu, annunci di visualizzazione in una nova scheda o in l'anguli di una finestra. Cù un listinu di tali soluzioni è lezioni nantu à u so usu, è l'infurmazioni nantu à a risoluzione di u prublema in cui u navigatore web si apra à u volu in qualunque tempu, pudete leggere l'articuli in i ligami sottu.

Ulteriori dettagli:
Programmi popolari per rimuovere annunci in u navigatore
Lotta contr'à i virus publicitarii
Perchè u browser si mette in presenza

Stage 4: Cleaning Hosts

Spessu, l'utri si scurdanu à guardà in l'utellu chì controlla direttamente l'accessu à certi siti. I siti successivamente lanciati in u navigatore contra a vulintà di a persona sò spessu aghjuntu à u file di l'ospite. U prucessu di pulizia hè faciule; per fà ciò, truvà è eseguite un cambiu di file cù e seguite istruzioni.

Per di più: Modificà u schedariu hosts in Windows

Avete bisognu di portà i padroni di u situ à u listessu statutu cum'è in u screenshot di l'articolo à u ligame sopra. Considerà un pocu di sfumature:

  • Hè particu di sguardu aghjunghjendu aghjunghjendu linee cù i siti à u fondu veru di u documentu, lascendu u campu visibile vuoto. Assicuratevi di vede s'ellu ci hè una barra di scorrimentu in a parte destra di u documentu.
  • In u futuru, u documentu pò esse facilmente cambiatu in ogni hacker, allora una bona opzione hè di rendela solu di lettura (da dirittu da i padroni di casa> "Pruprietà" > Leggi solu).

Passu 5: Vede a lista di i prugrammi installati

Alcuni prugrammi ùn sò micca definiti cum'è adware o indispusitu, ma in realtà sò tali per l'utente. Allora ispezionate attentamente a lista di i prugrammi installati è se vede un'applicazione sconosciuta chì ùn avete micca installatu, scopre u so significatu. Prugrammi cù i tituli in u spiritu di "Cerca", "Toolbar" è hà bisognu di esse cancellatu senza esitazione. Sicuramente ùn portanu micca un prufessu.

Vede ancu: Modi per rimuovere i prugrammi in Windows 7 / Windows 10

Conclusione

Avemu analizatu i metudi di basa di cuntrollu è pulizia di u navigatore da virus. In a vasta maggioranza di i casi, aiutanu o à truvà u pestilule, o per arricavà chì ùn esiste micca. Tuttavia, i virus ponu mette in u cache di u navigatore, è ùn hè micca pussibule di vene per pulizia, eccettu da scansione di la cartella cache cù un antivirus. Per a prevenzione o dopu avè scaricatu accidentalmente un virus, vi hè assicutu à pulisce a cache. Questu hè faciule da fà usendu u seguitu articulu.

Per di più: Sgualà a cache in u navigatore

L'estensioni di i blocker di publicità aiutanu micca solu à rimuovere i navigatori fastidiosi, ma à blocà u cumpurtamentu aggressivu di certi siti chì redirige versu altre pagine chì ponu esse maliziosi. Avemu raccomandazione uBlock Origine, pudete sceglie un'altra opzione.

Se, ancu dopu à tutti i controlli, si capisce chì qualcosa stà accadendu à u computer, prubabilmente u virus ùn hè micca in u navigatore, ma in u sistema operativu sè, controllà lu, cumprende. Assicuratevi di scansà tuttu u computer cù e raccomandazioni da a guida sottu.

Per saperne di più: Cumbatisce u virus informaticu