A storia di i navigatori: dunni à guardà è cumu scintà

L'informazione nantu à tutte e pagine visualizzate nantu à Internet hè salvata in una rivista speciale di navigatore. Grazie à ciò, pudete aprite una pagina visitata in precedenza, ancu sì avè passatu parechji mesi dapoi u momentu di a visione.

Ma cù u tempu in a storia di u surfer web, aghjurnò un gran numeru di registrazioni nantu à i siti, i download, e più. Questu contribuisce à u deterioramentu di u prugramma, rallentendu e pagine di caricamentu. Per evitare ciò, avete bisognu di pulisce a vostra storia di navigazione.

U cuntenutu

  • Oghje a storia di u navigatore webpiò
  • Cumu cancellà a storia di navigazione in u surfer di web
    • In Google Chrome
    • Mozilla Firefox
    • In u navigatore Opera
    • In Internet Explorer
    • In safari
    • In Yandex. Navigatore
  • Eliminà infurmazione nantu à e viste manualmente nantu à u computer
    • Video: Cumu rimuovere i dati di viste di pagine cù CCleaner

Oghje a storia di u navigatore webpiò

A storia di navigazione hè dispunibule in tutti i navigatori moderni, perchè ci sò volte chì duvete torna à una pagina già visitata o chjamata accidentalmente.

Ùn hè micca bisognu di passà u tempu à ritrovà sta pagina in i motori di ricerca, basta aprite un logu di e visite è da quì va in u situ di interesse.

Per aprite l'infurmazioni nantu à e pagine visualizzate in precedenza, in l'impostazioni di u navigatore, selezziunate a vocazione di menu "Storia" o fate una combinazione di tasti "Ctrl + H".

Per andà à u storicu di u navigatore, pudete aduprà u menu di u prugramma o a chiave di scelta rapida

Tutte e informazioni nantu à u logu di conversione sò salvate in a memoria di u computer, cusì pudete vede ancu senza a connessione internet.

Cumu cancellà a storia di navigazione in u surfer di web

A navigazione di u navigatore è a compensazione di e registrazioni per e visite di situ site pò cambià. Dunque, dipende da a versione è u tippu di navigatore, l'algitimu di l'azione differisce ancu.

In Google Chrome

  1. Per cancellà a vostra storia di navigazione in Google Chrome, hè necessariu cliccà nantu à l'icona in forma di "hamburger" à a destra di a barra di indirizzu.
  2. In u menu, selezziunate l'elemento "Storia". A nova tabulazione si aprirà.

    In u menu di Google Chrome, seleziona "Storia"

  3. In a parte diritta ci sarà una lista di tutti i siti visitati, è in a sinistra - u bottinu "Cancella storia", dopu cliccatu nantu à u quale vi sarà dumandatu di selezziunu un intervallo di data per cancellà i dati, è u tippu di file da cancellà.

    In a finestra cù l'infurmazioni nantu à e pagine viste, fate un clic nantu à "Cancellà u storicu"

  4. Dopu avete bisognu à cunfirmà a vostra intenzione di sguassà i dati, cliccendu nantu à u pulsante di u listessu nome.

    Selezziunate u periodu desideratu in l'elencu à spessu, dopu cliccate nantu à u pulsante di cancellazione di dati.

Mozilla Firefox

  1. In stu navigatore, pudete cambià a storia di navigazione in dui modi: per mezu di l'impostazioni o da l'apertura di una scheda con informazioni nantu à e pagine in u menu di a Biblioteca. In u primu casu, selezziunate a vocazione "Impostazioni" in u menù.

    Per andà à u storicu di navigazione, cliccate "Impostazioni"

  2. Dopu, in a finestra di boot, in u menu di sinistra, selezziunate a sezione "Privacy and Protection". Dopu, truvate l'elemento "Storia", cuntene liguli versu a pagina di u logu di e visite è eliminà i cookies.

    Andate in a sezione di l'impostazioni di privacy

  3. In u menù chì si apre, selezziunate a pagina o periudu per chì volete cancellà a storia è cliccate nantu à u bottu "Cancella avà".

    Per cancellà a storia, cliccate nantu à u bottinu di suppressu.

  4. In u secondu metudu, avete bisognu di andà à u menu di navigatore "Biblioteca". Allora selezziunate l'elemento "Log" - "Mostra u logu tuttu" in a lista.

    Selezziunate "Mostra interamente ghjornu"

  5. In a tabulazione aperta, selezziunate a sezione interessante, cliccate puru u cliccate è selezziunate "Sguassate" in u menù.

    Selezziunate l'elemento per eliminà entrate in u menù.

  6. Per vede l'elenco di pagine, dopu cliccate nantu à u mumentu cù u bottinu sinu di u mouse.

In u navigatore Opera

  1. Aprite a sezione "Impostazioni", seleziona "Sicurezza".
  2. In la tabulina cumparata cliccate nantu à u pulsante "Cancella storia di e visite". In a scatula cù oggetti ticchjau ciò chì vulete cancellà è selezziunate u periodu.
  3. Fate un clic nantu à u pulsante
  4. Ci hè un altru modu per cancellà i registri di viste di pagine. Per fà quessa, in u menu di l'Opera, selezziunate l'elemento "Storia". In a finestra chì si apre, selezziunate u periodu è cliccate nantu à u pulsante "Cancella storia".

In Internet Explorer

  1. Per annullà a criata di navigazione in un computer in Internet Explorer, devi aprite i parametri cliccendu nant'à l'icona di u marcia à a destra di a barra di indirizzu, poi selezziunate "Sicurezza" e cliccate nantu à l'elementu "Sceglite u Logu Navigatore".

    In u menu di Internet Explorer, selezziunate cliccate per sguassà l'elemento di log.

  2. In a finestra chì si apre, selezziunate e scatule chì volete cancellà, allora cliccate u pulsante

    Marcate l'elementi per cancellà

In safari

  1. Per eliminà i dati nantu à e pagine visualizzate, cliccate nantu à u menu "Safari" è selezziunate l'elemento "Cancella storia" in a lista di discesa.
  2. Allora selezziunate u periodu per chì vulete cancellà l'infurmazioni è cliccate "Cancje u Registro".

In Yandex. Navigatore

  1. Per sgugliu a storia di navigazione in Yandex Browser, avete bisognu cliccà nantu à l'icona in u angulu in alto à destra di u prugramma. In u menu chì si apre, selezziunate l'elemento "Storia".

    Selezziunà l'elementu di menu "Storia"

  2. Nant'à a pagina aperta cun entrate cliccate "Cancella storia". In u open, seleziona ciò chì è per quale periodu volete cancellà. Poi premete u bottu di chiaru.

Eliminà infurmazione nantu à e viste manualmente nantu à u computer

A volte sò i prublemi cunnessi cù u funzioni di u navigatore è a storia direttamente da a funzione incorporata.

In questu casu, pudete cancellà u logu manualmente, ma prima ci vole à truvà i file di sistema adatti.

  1. Prima ci vole à preme a combinazione di i pulsanti Win + R, dopu chì a righjunazione di l'ordine deve aprà.
  2. Allora inserisci u cumentu% appdata% è preme a chjave Enter per andà à u cartulare nascatu induve l'infurmazioni è u storicu di u navigatore sò salvati.
  3. Dopu, pudete truvà u schedariu per a storia in vari cartulari:
    • per u navigatore Google Chrome: Locale Google Chrome Dati Utente Default History. "Storia" - u nomu di u schedariu chì cuntene tutte e informazioni nantu à e visite;
    • in Internet Explorer: Storia di Windows In stu navigatore, hè pussibule di eliminà selezziunate in u giornale di e visite selettivamente, per esempiu, per u ghjornu in corso. Per fà quessa, selezziunate i schedari chì currenu in i ghjorni richiesti, è sguassate li cliccendu cù u taschju di dirittu di u mouse o u tastu Delete da a tastiera;
    • per u navigatore Firefox: Roaming Mozilla, i profili di Firefox L'eliminazione di stu schedariu purtarà in modo permanente tutte e voci di registru di tempu.

Video: Cumu rimuovere i dati di viste di pagine cù CCleaner

A maiò parte di i navigatori moderni raccolghjanu à l'infurmazioni nantu à i so utenti, ancu salvà l'infurmazioni nantu à e transizioni in un ghjornu speciale. Facendu uni pochi passi, pudete pulì subitu, in u miglioru di u travagliu di u surfer di web.