Variazione spontanea di a luminosità di u monitor

Bonu ghjornu.

Sò tanti anni, aghju avutu un picculu prublema: u monitor di u laptop aghjunghje spontaneamente a luminosità è u cuntrastu di l'immagine, dipende da l'immagine affissata. Per esempiu, quandu l'immagine hè scura - hà riduttu a luminosità, quandu a luce (per esempio, u testu nantu à un fondo bianco) - l'hà aghjustatu.

In generali, ùn interferisce micca tantu (è, qualchì volta, pò esse utile à qualchi utilizatori), ma quandu cambiate spessu l'immagine nantu à u monitoru - i vostri occhi comincianu à stancarsi di u cambiamentu di luminosità. U prublema hè statu risoltu prestu, a soluzione - in l'articolo in seguitu ...

Disattivà l'adattamentu adattativu di a luminosità di a schermata

In e nuove versioni di Windows (per esempiu, 8.1) ci hè una cosa simule cumu un cambiamentu adattativu in a luminosità di a schermata. Nant'à qualche schermu hè à stima à stima, nantu à u mo schermu di u laptop, sta opzione hà fattu cambiare spessu a luminosità! È cusì, per i principianti, cù un prublemu simile, vi prupone di disattivà sta cosa.

Cumu hè questu fattu?

Andate in u pannellu di cuntrollu è andate in l'impostazioni di u putere - vedi fig. 1.

Fig. 1. Andate à l'impostazioni di l'alimentazione (vene l'opzione "piccole icone").

Dopu, avete bisognu di aprite l'impostazioni di u schema energeticu (selezziunate quella chì hè attualmente attiva - à fiancu à esse sarà l'icona )

Fig. 2. Configurate u schema di energia

Allora andate in l'impostazioni per cambià i parametri di putenza nascosta (vedi Fig. 3).

Fig. 3. Cambiate e impostazioni avanzate di energia.

Qui ci vole:

  1. sceglite u schema d'alimentazione attiva (opposu à esse ci hè una scritta "[Attiva]");
  2. aperta ancu alterna e tabs: screen / enable control adaptivu di luminosità;
  3. spegni questu opzione;
  4. In a "luminezza di u schermu", setate u valore ottimu per u travagliu;
  5. in a scheda "Livellu di a luminosità di a schermata in u modu di luminosità riduttu" avete bisognu di definisce i stessi valori cum'è in a scheda di luminosità di u schermu;
  6. dopu solu salvà e regolazioni (vedi fig. 4).

Fig. 4. Potenza - Luminosità adattabile

Dopu à ciò, riavanu u laptop e verifichi a performance - spontaneamente a luminosità ùn deve più cambià!

Altre ragioni di u monitoru di a luminosità cambianu

1) BIOS

In certi mudelli di notebook, a luminosità pò cambià in base à l'impostazioni di u BIOS o à causa di l'errori fatti da sviluppatori. In u primu casu, hè abbastanza per ripresentà u BIOS in l'impostazioni ottimali, in u secondu casu, avete bisognu d'aggiornu u BIOS in una versione stabili.

Link utili:

- cum'è entrà in BIOS:

- cum'è cumidificà e configurazione di u BIOS:

- cumu un aggiornamentu di u BIOS: (à propositu, quandu aghjusta u BIOS di un laptop modernu, di solitu, tuttu hè pussibule: basta scaricà u schedariu eseguibile di parechji megabyte, lanciatu - u laptop si riacciu, u BIOS hè riemicchitu, u BIOS hè aggiornatu è tuttu hè veramente ...)

2) Driver in a scheda video

Alcuni piloti ponu avè l'impostazioni per a riproduzione ottimale di u culori di l'immagine. Hè per quessa, cumu si cunsiderà i pruduttori, sarà più pratico per l'utente: guarda un film in i culori scuri: a scheda video adegua automaticamente a foto ... Tale impostazione pò esse cambiata di solitu in l'impostazioni di u driver di a scheda video (vedi Figura 5).

In certi casi, si consiglia di rimpiazzà i prugrammi è d'aghjerli (in particulare, se Windows stessi hà presu u driver per a vostra carta durante l'installazione).

Aggiornà i piloti AMD è Nvidia:

Top software per l'aggiornamentu di i driver:

Fig. 5. Adatta u luminosità è u culore. Scheda grafica di u pannellu di cuntrollu Intel.

3) Problemi hardware

Un cambiu arbitrariu di a luminosità di a maghjina pò esse dovuta à l'hardware (per esempio, i condensatori sò in tumulazioni). U comportamentu di a foto nantu à u monitor in questu hà alcune caratteristiche:

  1. a luminosità cambia ancu in una foto statica (immutata): per esempiu, u vostru desktop hè chjaru, poi scuro, allora luce di nuovo, ancu se ùn ha micca spostatu u mouse;
  2. Ci sò bande o ondulazioni (vedi fig. 6);
  3. u monitor ùn risponde micca à e vostre impostazioni di luminosità: per esempiu, si aghjuntu - ma ùn accade nunda;
  4. u monitor si cumporta cumu in u boot da un cd live (

Fig. 6. Ondule in u schermu di u laptop HP.

PS

Aghju tuttu. Saria cuntentu per l'aggiunzioni sensibili.

Aggiornu à u 9 di Settembre di u 2016 - vede l'articolo:

Un travagliu riesce ...