Per difettu, a libreria di componenti DirectX hè già incorporata in u sistema operativu di Windows 10. A seconda di u tipu di adattatore graficu, a versione 11 o 12 sarà installata. Tuttavia, qualchì volta l'utenti si truvanu prublemi cù u funziunamentu di sti schedari, in particulare quandu cercanu di ghjucà un ghjucu d'ordinatore. In questu casu, avete bisognu di reinstallà i cartulari, chì saranu discuvati in più.
Vede ancu: Ciò chì hè DirectX è cume funziona
Reinstallà DirectX Components in Windows 10
Prima di passà à a reinstallazione immediata, mi piacerebbe notà chì pudete fà senza essa, se ùn hè micca installata a computer l'ultima versione di DirectX. Basta à aghjurnà, dopu allora chì tutti i prugrammi anu da andà bè. Prima, vi truverete a determinazione di a versione di i cumpunenti nantu à u vostru PC. Per e istruzioni dettagliate nantu à stu tema, circate u nostru altru materiale à u ligame chì seguita.
Leggi più: Scopri a versione di DirectX
Se truvate una versione obsoleta, pudete aduprà l'upplicazione solu cù u centru di Windows Update, cù una ricerca prugna è l'installazione di l'ultima versione. Truverete una guida dettagliata nantu à cume si faci quì in u nostru articulu separatu qui di seguito.
Leggi ancu: Aghjunghendu Windows 10 à l'ultima versione
Ora vulemu dimustrà cume se sì u custraggiu DirectX correttu funzi aghjustamente nant'à un computer chì carica Windows 10. Spareremo tuttu u prucedimentu in passi per fà capace di scopra tuttu.
Passu 1: Preparà u sistema
Chì u cumpunente necessariu hè una parte integrata di u sistema operativo, ùn funziunera micca à uninstallu da voi - avete bisognu di cuntattà un software di terze parti per aiutu. Cum'è quellu utilizza i schedari di sistema, avete bisognu di disattivà a prutezzione per evitare situazioni di cunflittu. Questa attività hè fatta cumprate:
- Aprite "Start" è aduprà a ricerca per truvà a sezione "Sistema".
- Prestu attenzione à u pannellu à manca. Eccu cliccate nantu à "Prutezzione di u sistema".
- Move a tabulazione "Prutezzione di u sistema" è cliccate nantu à u pulsante "Personalizza".
- Marca cù un marcatore "Disattivà a prutezzione di u sistema" è applica i cambiamenti.
Congratulazioni, avete dimenticatu cumu da a rigatura di modifiche indesceblate, allora ùn ci vole micca difficoltà a rimucchja DirectX.
Passu 2: Eliminà o restauri i file DirectX
Oghje utilizeremu un prugramma spiciali chjamatu DirectX Happy Uninstall. Ùn permette micca di sguassà i file principali di a biblioteca in questione, ma li ricupera dinò, ciò chì puderà aiutà à evità a reinstallazione. U travagliu in stu software hè u seguitu:
Scaricate DirectX Happy Uninstall
- Aduprate u ligame di sopra per andà à u situ principale di Disinstallazione Felice di DirectX. Scaricate u prugramma cliccendu nant'à u voci appropriata.
- Aprite l'archiviu è aprite u schedariu eseguibile situatu quì, dopu procedere à una stallazione simpatica di u lugiziale è esegu.
- In a finestra principale, vedete l'infurmazioni nantu à DirectX è i pulsanti chì ponenu lanciare strumenti integrati.
- Move a tabulazione "Backup" e creete una copia di backup di u cartulare per ripristinarlo in casu di disinstallazione chì ùn hà micca successu.
- Strumentu RollBack si trova in a stessa sezione, è l'apertura li permette di correggere l'errori accaduti cù u cumpunente incorporatu. Allora, primu a propiu cunnessione di sta procedura. Sì aiuta à risolve u prublema cù u funziunamentu di a biblioteca, ùn hè necessariu micca d'azione.
- Se u prublema persiste, cancellala, ma davanti à cunsite vi cunsultate attentamente l'altrezzi affissati in a tabulazione aperta.
Avemu ammonitu chì DirectX Happy Uninstall ùn elimina micca tutti i file, ma solu a parte principale di elli. Elementi impurtanti rimanganu ancora in u computer, ma ùn ferisce micca dì fà l'installazione indipendente di i dati mancanti.
Passu 3: Installate i file mancanti
Come annunciatu sopra, DirectX hè un componente integratu di Windows 10, perchè a so nova versione hè installata cù tutti l'altri aggiornamenti, è u installatore autonomu ùn hè micca furnitu. Tuttavia, ci hè una piccola utilità chjamata "Installatore Web per librerie eseguibili DirectX per l'usu finale". Se vi aprite, scansionerà automaticamente u sistema operativo è aghjuntà e biblioteche mancanti. Pudete scaricà è aprite cumu questo:
Installer Web Web Library di Executable EndX
- Andate à a pagina di scaricazione di l'installatore, selezziunate a lingua appropriata è cliccate nantu à "Download".
- Rifiutate o accettate e raccomandazioni di software addizionale è cuntinuate à scaricà.
- Aprite u installatore scaricatu.
- Accetta u cuntrattu di licenza è cliccate nantu à "Prossimu".
- Aspettate chì l'inizialisazione sia finita è dopu aghjunghje novu file.
À a fine di u prucessu, ripartite u computer. Hè cusì tutti l'errori di u travagliu di u cumpunente in questu da esse corretti. Fate una ripresa cù u prugramma utilizzata, sì u Sò fu scontruitu dopu a disinstallazione di i file, darà tuttu à u so statu originali. Dopu, dopu, riattiva a prutezzione di u sistema, cum'è descritta in Passu 1.
Aghjunghje è attivate e vecchie biblioteche di DirectX
Certi utenti tentanu di fà scansioni di ghjochi antichi in Windows 10 è fronte a mancanza di biblioteche incluse in l'antiche versioni di DirectX, à causa di u fattu chì e nuove versioni ùn includenu micca alcune di sti. In stu casu, se vulete adeguà u travagliu di l'applicazione, vi fate duvule fà una piccula manipolazione. Prima ci vole à accende un di i cumpunenti di Windows. Per fà quessa, seguite e istruzioni:
- Andà à "Pannello di cuntrollu" attraverso "Start".
- Truvà a sezione "Programmi è Componenti".
- Cliccate nantu à u ligame "Abilitazione o disabilitazione di cumpunenti di Windows".
- Truvà u cartulare in a lista "Componenti Legacy" è marcate cun un marcatore "DirectPlay".
Dopu, avete bisognu di scaricà e biblioteche mancanti da u situ ufficiale, è per fà quellu, seguite sti passi:
Runtime di l'Undice Finale di DirectX (ghjugnu 2010)
- Seguite u ligame sopra è scaricate l'ultima versione di l'installatore offline ponendu cliccendu nantu à u bottinu pertinente.
- Fate u file scaricatu è cunfirma l'accordu di licenza.
- Selezziunu u locu induve e tutti i cumpunenti è u schedariu eseguibile sò piazzati per un novu installazione. Aduprà una creazione di una cartulina separata, per esempiu, nantu à u desktop, induve u degistramentu accurrerà.
- Dopu avè disimballatu, andate in a situazione selezionata in precedenza èesite u file eseguibile.
- In a finestra chì si apre, seguite a procedura di stallazione semplice.
Tutti i prublemi novu aghjuntu per questo saranu salvati in a cartella "System32"ciò chì hè in a directory di sistema "Windows". Ora pudete fà andà sicuru i vecchi ghjochi da computer - u supportu per e biblioteche necessarie saranu inclusi per elli.
Cume, u nostru articulu ghjunghje finisce. Oghje avemu provatu à furnisce l'infurmazioni più dettagliate è comprensibile in quantu à a reinstallazione di DirectX in i computer cun Windows 10. In più, avemu analizzatu a soluzione di u prublema cù i file mancanti. Speremu chì ci hà pussutu aiutà a corregge e difficoltà chì sò si sò presentate è chì ùn avete più questite in questu situ.
Vede ancu: Configurazione di i componenti DirectX in Windows