A creazione di loghi chì utilizanu servizii in linea


U logo hè unu di i componenti di u branding, rivoltu à aumentà a cunniscenza di marca o à un prughjettu individuale. U sviluppu di tali prudutti hà suvete à tempu e private è intere studii chì u costu pò esse assai largu. In questu articulu parleremu cumu di creà u vostru propriu logo cù servizii in linea.

Create un logo in ligna

Ci sò parechji servizii prumetti à aiutà à creà un logo per un situ web o un'impresa in Internet. Qui di sguardo aghjunghjemu un pocu di elli. A bellezza di tali siti hè chì u travagliu cun elli si trasforma in una produzione quasi automatica di simbolismo. Se avete bisognu di assai logu o avete spessu lanciate vari prughjetti, allora hà sensu d'usà risorse in linea.

Ùn scontite micca a possibilità di sviluppà un logo cù l'aiutu di prugrami speciali chì vi permettenu di ùn dipende micca da i layout, i mudelli è creà un design unicu.

Ulteriori dettagli:
Software per a creazione di loghi
Cumu creà un logo in Photoshop
Cume disegnà un logo rotundu in Photoshop

Metudu 1: Logaster

Logaster hè unu di i rappresentanti di risorse chì permettenu di creà una gamma completa di prudutti di marca - loghi, biglietti di visita, formi è icone per siti web.

Andà à u serviziu Logaster

  1. Per fà u travagliu di u serviziu, devi registrà u vostru contu persunale. A pratica hè standard per tutti questi siti; in più, pudete creà rapidamente un account cù i tasti sociali.

  2. Dopu avè cliccatu cunnessione di succede Create Logo.

  3. In a prossima pagina, devi inserì un nome, vene cun slogan, se desiderate, è selezziunate una direzzione di attività. L'ultimu parametru determinerà a disposizione messu in u passu chì vene. Dopu à a fine di l'impostazioni cliccate "Prossimu".

  4. U blocu successivu di impostazioni ti permette di sceglie una disposizione per u logo di parechji centu opzioni. Trova u vostru preferitu è ​​cliccate nantu à u pulsante "Edit logo".

  5. In a finestra di partenza di l'editor, pudete selezziunate u tippu d'accordu di l'elementi di logò relativu à l'altri.

  6. E parti separate sò rettiteghjate cumprendu: cliccate nantu à l'elemento corrispondente, dopu allora chì un set di parametri da cambià apparisce in u blocu à diritta. L'imagine pò esse cambiata à una qualsiasi di e proposte è cambiate u culore di u so riempimentu.

  7. Per i sottotitoli, pudete cambià u cuntenutu, fontu è culore.

  8. Se a cunniscenza di logo hè adatta à noi, cliccate nant'à "Prossimu".

  9. U blocu dopu hè disignatu per valutà u risultatu. A destra ci sò dinò opzioni per l'altri prudutti di marca cù stu prughjettu. Per salvà u prughjettu, premete u pulsante corrispondente.

  10. Per scaricà u logo finitu cliccate nantu à u pulsante "Download logo" è selezziunate a scelta da a lista.

Metudu 2: Turbologo

Turbolo - un serviziu per creà prestu loghi simplici. Difustava in brevità di u cuncepimentu di l'immagini prontu è di a simplicità in u travagliu.

Andà à u serviziu di Turbologo

  1. Spingite u pulsante Create Logo in a pagina principale di u situ.

  2. Inserite u nome di a sucietà, slogan è cliccate "Continue".

  3. Dopu, selezziunu u schema di culore di u futuru logo.

  4. A ricerca di icone hè effettuata manualmente nantu à a richiesta, chì avete bisognu di entrà in u campu specificatu in a screenshot. Per un travagliu ulteriore, pudete sceglie trè opzioni per e fotografie.

  5. In a prossima tappa, u serviziu offrirà à iscrive. A prucedura quì hè standard, ùn avete micca bisognu à cunfurmà nulla.

  6. Selezzi a versione Turbologo generata ti piacerebbe andà per edità.

  7. In un editore simplici, pudete cambià u schema di i culori, u culore, a dimensione è u tippu di e iscrizioni, cambiate l'icona o ancu cambiate u layout.

  8. Dopu avè finitu di edità, cliccate nantu à u pulsante. "Download" in l'angulu in u dirittu superiore di a pagina.

  9. L'ultimu passu hè di pagà per u logo finitu è, se hè necessariu, per i prudutti supplementari - biglietti d'affari, intestini, buste è altri elementi.

Metru 3: Onlinelogomaker

Onlinelogomaker hè unu di i servizii chì avè in u so arsenale un editori separatu cun un grande serie di funzioni.

Andà à u serviziu Onlinelogomaker

  1. Prima ci vole à creà un account nantu à u situ. Per fà quessa, cliccate nantu à u ligame "Registrazione".

    Dopu, inserite u nome, l'indirizzu di e-mail è a password, allora cliccate "Continue".

    U contu sarà creatu automaticamente, vi sarete trasferiti à u vostru contu persunale.

  2. Cliccate nantu à u blocu "Crea un novu logo" in a parte diritta di l'interfaccia.

  3. Un editore si apre in cui tuttu u travagliu sarà fattu.

  4. In cima di l'interfaccia, pudete accende a griglia per un posizionamentu più accuratu di elementi.

  5. U culore di u fondu hè cambiatu per mezu di u bottinu rispettivu accantu à a rete.

  6. Per edite ogni elementu, cliccate puru nantu à ellu è cambiate e so proprietà. In e foto, questu hè un cambiamentu in riempimentu, cambiamentu di scala, movendu à a parte anteriore o di fondo.

  7. Per u testu, in più di tuttu quì, pudete cambià u tippu di fontu è di cuntenutu.

  8. Per aghjunghje una nova inscrizzione à a tela, cliccate nantu à u ligame cù u nomu "Iscrizzione" in manca di l'interfaccia.

  9. Quandu cliccate nantu à u ligame "Add caratter" apre una lista larga di immagini prontu chì ponu ancu ponu nantu à a tela.

  10. In a sezione "Add form" Ci sò elementi semplici - varie frecce, figure, e sì.

  11. Se u serie presentata di foto ùn ti basta, pudete caricare a vostra propria immagine da u computer.

  12. Dopu avete finitu di edità u logo, pudete salvarle cliccando nantu à u bottinu rispettivu in u angulu in dirittu superiore.

  13. À u primu stadiu, u serviziu offrirà di inserì un indirizzu e-mail, dopu chì avete bisognu di cliccà "Salva e cuntene".

  14. Poi vi sarà offerta à sceglie u scopu destinatu di l'immagine creata. In u nostru casu hè "Media digitale".

  15. In u prossimu tappa, devi selezziunate una scarica pagata o libaru. A taglia è a qualità di u materiale scaricatu dipende da essa.

  16. U logo hè inviatu à l'indirizzu email specificatu cum'è un aghjunghju.

Conclusione

Tutti i servizii presentati in st'articulu differiscono l'una di l'altri in l'apparenza di u materiale creatu è a cumplicità di u so sviluppu. In listessu tempu, tutti pigliano bè cù i so funzioni è li permettenu di fà rapidamente u risultati desiderati.