Ubuntu Internet Connection Setup Guide

Parechji utenti si truvavanu à prublemi cù praticà quandu anu stabilitu una cunnessione Internet in Ubuntu. Più spessu ci hè per l'inesperienza, ma forse anu ancu altre ragioni. L'articolo ghjunghjerà e istruzioni per istallà parechji tippi di cunnessioni cù una analisi dettagliata di tutte e complicazioni possibili in u prucessu di implementazione.

Configurazione di a rete in Ubuntu

Ci sò parechji tippi di cunnessioni internet, ma st'articulu cuntene i più popolari: rete cablata, PPPoE è DIAL-UP. Ci sarà ancu nantu à l'infurmazione separata di u servitore DNS.

Vede ancu:
Cumu creà una unità flash USB di bootable cù Ubuntu
Cume installà Ubuntu da una unità flash

Attività preparatoria

Prima di cuminciare à stabilisce una cunnessione, fate assicurà chì u vostru sistema sia prontu per questo. Sò subitu bisognu di clarificà chì i cumandamenti esecuti in "Terminal", sò spartiti in dui tippi: richiedendu diritti d'utenti (davanti à esse ci sarà un simbulu $) e richiede diritti di superusuario (à l'iniziu ci hè un simbulu #). Fate attenzione à stu fattu, chì senza i diritti necessarii, a maiò parte di cume rifiutanu di fassi. Hè ancu di vede chjaramente chì i caratteri stessi sò "Terminal" ùn hè micca bisognu di entrà.

Averete avè bisognu di compie un numaru di punti:

  • Assicuratevi chì e utilità chì servenu per cunnessu automaticamente à a rete sò spentate. Per esempiu, eseguendu una regolazione à traversu "Terminal"Hè raccomandatu di disattivà Manager di Rete (l'icona di rete in a parte diritta di u pannellu superiore).

    Nota: A seconda di u statutu di a cunnessione, l'indicatore di u Gestore di Rete pò apparve in modu differente, ma hè sempre situatu à a sinistra di a barra di lingua.

    Per disattivà l'utile, esegui u comando chì seguite:

    $ sudo stop network-manager

    È di fà, vi pudete aduprà stu:

    $ sudo start network-manager

  • Assicuratevi chì i filtri di rete sò configurati currettamente, è ùn interferiscenu micca cun a configurazione di a rete.
  • Tingete cun voi a documentazione necessaria da u fornitore, chì specifia i dati necessarii per configurà a cunnessione Internet.
  • Verificate i driver per a scheda di rete è a cunnessione curretta di u cavu di u fornitore.

Tra l'altro, avete bisognu di cunnosce u nomu di l'adattatore di rete. Per scopre, scrivite "Terminal" sta linea:

$ sudo lshw -C network

Cusì vedi qualcosa cum'è sguardo:

Vede ancu: Comandi frequenti in Terminal Linux

U nome di a vostra scheda di rete hè situata à fronte di a parola "nome logicu". In stu casu "enp3s0". Questu hè u nome chì apparirà in l'artìculu, pudete avè lu differente.

Nota: Sì avete più adattatori di rete installati nantu à u vostru computer, sò numerati in dirittu (enp3s0, enp3s1, enp3s2, e sì). Decisione cumu si lavora, è aduprarlo in cunfusioni successive.

Metudu 1: Terminal

"Terminal" - Questu hè un attrezzu universale per configurà tuttu in Ubuntu. Cun duie, sarà pussibule stabilisce una cunnessione Internet di tutti i tipi, chì verrà discupratu ora.

Impostazione di Rete cablata

A configurazione di una rete cablata di Ubuntu hè fatta aghjunghjendu nuovi parametri à u schedariu di configurazione "interfacce". Allora, prima ci vole à aprite u listessu file:

$ sudo gedit / etc / network / interfaces

Nota: u cumandatu utilizza l'editor di testu Gedit per aprite u schedariu di configurazione, ma pudete scrive qualsiasi altru editor, per esempiu, vi, in a parte rispettiva.

Vedi ancu: Editori di testi popolari per Linux

Ora vi vole à sceglie chì tipu di IP u vostru fornitore. Ci hè dui varietà: statiche è dinamiche. Se ùn cunniscite micca esattamente, chjamate quelli. sustene è consulta cun l'operatore.

Prima, affatchemu una IP dinamica - a so configurazione hè più faciule. Dopu avè inseritu u cumandamentu precedente, in u schedariu aperto, specificate e seguenti variabili:

iface [nome interfaccia] inet dhcp
auto [nome interfaccia]

Induve

  • iface [nome interfaccia] inet dhcp - si riferisce à l'interfaccia selezionata chì hà un indirizzu IP dinamicu (dhcp);
  • auto [nome interfaccia] - à l'accordu faci una cunnessione automatica à l'interfaccia specificata cù tutti i parametri specificati.

Dopu à a so entrata avete avè bisognu di qualcosa di simu:

Ùn vi scurdate di salvà tutte e cambiamenti fatte cliccendu nantu à u bottinu pertinente in a parte superiore a destra di l'editor.

Hè più difficiule di configurà IP statica. A cosa principale hè di sapè tutte e variabili. In u schedariu di configurazione avete bisognu di inserisce e linee seguenti:

iface [nome interfaccia] inet static
indirizzu [indirizzu]
netmask [indirizzo]
gateway [indirizzo]
dns-nameservers [indirizzo]
auto [nome interfaccia]

Induve

  • iface [nome interfaccia] inet static - definisce l'indirizzu IP di l'adattatore cum'è statica;
  • indirizzu [indirizzu] - determina l'indirizzu di u vostru portu ethernet in u computer;

    Nota: L'indirizzu IP pò esse trovu eseguendu u comando ifconfig. In l'uscimentu, ci vole à guardà u valore dopu à u "inet addr" - questu hè l'indirizzu di a porta.

  • netmask [indirizzo] - determina a maschera di subnet;
  • gateway [indirizzo] - indica l'indirizzu di a porta di porta;
  • dns-nameservers [indirizzo] - determina u servore DNS;
  • auto [nome interfaccia] - Cunnessa à a scheda di rete specificata quandu u OS s'avvia.

Dopu avè inseritu tutti i parametri, vedi qualcosa cum'è u seguente:

Ùn vi scurdate di salvà tutti i parametri entrati prima di fermà l'editor di testu.

Tra l'altro, in u sistema operativo Ubuntu, pudete fà una impostazione temporanea per a cunnessione à Internet. Difatti in quantu i dati specificati ùn cambianu micca i file di configurazione, è dopu à riavvià u PC, tutte e impostazioni specificate in precedenza sò resettate. S'ellu hè a prima volta chì cerca di stallà una cunnessione cablata in Ubuntu, allora questu metudu hè amparatu per inizià cù.

Tutti i parametri sò messi cù un cumandamentu:

$ sudo ip addr add 10.2.119.116/24 dev enp3s0

Induve

  • 10.2.119.116 - Indirizzu IP di a carta di rete (pudete avè un altru);
  • /24 - u numeru di bit in a parte di prefissu di l'indirizzu;
  • enp3s0 - L'interfaccia di a rete à a quale u cavallu fornitore hè cunnessu.

Inserite tutti i dati necessarii è lanciate u comando in "Terminal", pudete verificà a so correttezza. Se Internet apparse nant'à u PC, allora tutte e variabili sò corrette, è ponu esse inserite in u schedariu di configurazione.

Configurazione di DNS

A cunfigurazione di una cunnessione DNS in diverse versioni di Ubuntu hè fatta diversamente. In e versioni di l'OS da 12.04 - una manera, in u prima - l'altru. Considereremu solu un'interfaccia statica di cunnessione, cum'è dinamica implica a rilevazione automatica di servitori DNS.

L'installazione nant'à versioni di l'OS sopra 12.04 si faci in u schedariu cunnisciutu. "interfacce". Hè necessariu entrà una stringa "dns-nameservers" è valori separati da u spaziu.

Allora apri per prima "Terminal" file di configurazione "interfacce":

$ sudo gedit / etc / network / interfaces

Ulteriormente in u editor di testu aperto entra a linea seguente:

dns-nameservers [indirizzo]

Cusì avete avè bisognu di fà qualcosa cum'è questo, solu i valori ponu esse diversi:

Se vulete configurà DNS in versione precedente di Ubuntu, u schedariu di configurazione sarà differente. A apriremu passà "Terminal":

$ sudo gedit /etc/resolv.conf

Dopu si pò definisce e indirizzi DNS necessarii. Merita di cunnosce chì, à dispusizione di entrà i parametri in "interfacce"in "resolv.conf" I indirizzi sò scritti ogni volta cù un paragrafo, u prefissu hè adupratu prima di u valore "nameserver" (senza quotazioni).

PPPoE Connection Setup

Configurate PPPoE via "Terminal" ùn implica micca l'introduzione di parechji parametri in vari file di configurazione in u computer. À u cuntrariu, solu una squadra sarà aduprata.

Allora, per fà una cunnessione point-to-point (PPPoE), avete bisognu di fà u seguitu:

  1. In "Terminal" eseguite:

    $ sudo pppoeconf

  2. Aspettate chì u computer sia scansione per a presenza di dispositivi di rete è di modemi cunnessi.

    Nota: se l'utile ùn trova un hub in u totalu, verificate se u cavallu di u fornitore hè correctamente cunnessu è l'alimentu di u modem, s'ellu ci hè.

  3. In a finestra chì si vede, selezziunate a scheda di rete à a quale u cavaghju fornitore hè connessu (se avete una scheda di rete, questu finestra hè omisa).
  4. In a finestra "opzioni popolari", cliccate "Sì".

  5. Inserite u login, chì hè statu rilasciatu da u vostru fornitore, è cunfirma l'azione. Allora inserisci a password.

  6. In a finestra per seleziona a definizione di servitori DNS, cliccate "Sì"s'ellu ci hè indirizzi IP dinamichi, è "No"sì static. In u secondu casu, inserite u servitore DNS manualmente.

  7. Poi l'utile chjederà permessu per limità a dimensione di u MSS à 1452-byte - da permessu cliccando "Sì".

  8. In u prossimu tappa, avete bisognu di dà permessu per cunnessu automaticamente à a rete PPPoE quandu u computer iniziò cù u cliccatu "Sì".
  9. In l'ultima finestra, l'utilità chiede permessu per stabilisce una cunnessione adesso - cliccate "Sì".

Dopu tutte e azzioni chì avete fattu, u vostru computer hà stabilitu una cunnessione à Internet, se fassi tuttu u dirittu.

Nota quandu l'utilità di difettu pppoeconf chiamate create cunnessione dsl-provider. Se avete bisognu di spezzà a cunnessione, allora currite "Terminal" comando:

$ sudo poff dsl-provider

Per rializà a cunnessione, digià:

$ sudo pon dsl-provider

Nota: se si cunnesse à a rete aduprendu l'utile pppoeconf, allora a gestione di rete cù u Gestore di Rete sarà impossibile da l'introduzione di parametri in u schedariu di configurazione "interfaces". Per ripresentà tutte e impostazioni è trasferite u cuntrollu in Gestore di Rete, hè necessariu aprite u schedariu interfacce è rimpiazzià tutti i cuntenuti cù u testu sottu. Dopu avè inseritu, salvà e cambiamenti è ripartite a rete cù u comando "$ sudo /etc/init.d/networking restart" (senza virguli). Riavete ancu l'utilità di Network Manager eseguendu "$ sudo /etc/init.d/NetworkManager restart" (senza virguli).

Configurazione di una cunnessione dial-up

Per configurà DIAL-UP, pudete aduprà duie utilità di console: pppconfig è wvdial.

Pone una cunnessione cù pppconfig abbastanza simplici. In generali, stu metudu hè assai simile à u precedente (pppoeconf): vi saranu dumandate e dumande in listessa manera, risponde à chì, in tuttu, statuete una cunnessione Internet. Prima aghjuntu l'esempiu stessu:

$ sudo pppconfig

Dopu à chì seguite e istruzioni. Sì ùn cunniscite micca alcune di e risposte, vi ponhjulette di cuntattà l'operatore di quelli. sustene u vostru fornitore è consulta cun ellu. Dopu à a fine di tutte e impostazioni a cunnessione hè stabilita.

Cume a personalizazione aduprendu wvdialdopu accade un pocu più duru. Prima ci vole a stallà u pacchettu stissu à traversu "Terminal". Per fà quessa, eseguite u comando seguente:

$ sudo apt install wvdial

Include una utilità pensata per configurà automaticamente tutti i parametri. Hè chjamatu "wvdialconf". Run u:

$ sudo wvdialconf

Dopu a so esecuzione in "Terminal" Parechji parametri è caratteristiche presenteranu - ùn anu micca bisognu à esse capitu. Duvete solu sapè chì l'utile hà creatu un schedariu speciale. "wvdial.conf"chì faci automaticamente i parametri necessarii, leyendu da u modem. Dopu avete bisognu di edità u schedariu creatu. "wvdial.conf"Aprite ne cù "Terminal":

$ sudo gedit /etc/wvdial.conf

Comu pudete vede, a maiò parte di l'impostazioni sò già spiegate, ma i ultimi trè punti anu da fà aghjunghje. Avete bisognu di registrà in i numeri di telefonu, login è password, rispettivamente. Tuttavia, ùn affrettà micca a chjappà u schedariu, per una operazione più conveniente si consiglia di aghjunghje un pocu di più parametri:

  • Secondi inattività = 0 - a cunnessione ùn sarà micca rotata ancu cù a lunga inattività à u computer;
  • Dial Attempts = 0 - face infinite tentative di stabilisce una cunnessione;
  • Dial Command = ATDP - A composizione sarà fatta in un modu pulsatu.

Cusì, u lima di configurazione sarà simile à sta:

Per piacè, avà a nota chì l'ambienti sò divisi in dui blocchi, intitulati cù i nomi in parentesi. Questu hè necessariu per creà duie versioni di l'usu di i parametri. Dunque, i parametri sottu "[Dialer Defaults]"sarà sempre eseguitu, è sottu "[Dialer puls]] - quandu specifichi l'opzione adatta in u cumandatu.

Dopu avè fattu tutte e impostazioni, per stabilisce una cunnessione di DIAL-UP, avete bisognu di esecce stu comando:

$ sudo wvdial

Se vulete stabilisce una cunnessione à pulsu, allora scrivite:

$ sudo wvdial pulse

Per strappà a cunnessione stabilita, in "Terminal" necessità di preme una combinazione di tasti Ctrl + C.

Metudu 2: Gestore di Rete

Ubuntu hà una utilità speciale chì aiuterà a stabilisce a cunnessione di a maiò specie. Inoltre, hà una interfaccia grafica. Questu hè u Manager di Rete, chì hè chjamatu cliccendu nant'à u micca icona in u latu dirittu di u pannellu superiore.

Impostazione di Rete cablata

Avemu da u listessu modu ind'è e impostazioni di rete cablate. Prima ci vole à aprite l'uternità stessa. Per fà quessa, cliccate nantu à a so icona è cliccate "Edit Connections" in u menù contestuale. Dopu in a finestra chì si vede, fate u seguitu:

  1. Cliccate nantu à u bottinu "Add".

  2. In a finestra chì si vede, da u listinu in goccia, selezziunate l'elemento "Ethernet" e premete "Crea ...".

  3. In a nova finestra, specificate u nome di a cunnessione in u campu d'ingressu corrispondente.

  4. In a tabulazione "Ethernet" da u listinu di menù "Dispositiu" determinate a carta di rete usata.

  5. Vai à tab "Generale" è metti una marcata à fiancu à l'articuli "Cunnessu automaticamente à sta rete quandu hè disponibile" è "Tutti l'utenti ponu cunnesse à sta rete".

  6. In a tabulazione "Impostazioni IPv4" definisce u metudu di l'impostazione cum'è "Automatic (DHCP)" - per un'interfaccia dinamica. Se avete u staticu, devi selezziunà l'elemento "Manuale" e specificà tutti i parametri necessarii chì u fornitore hà prumessu per voi.

  7. Pulsante "Salvà".

Dopu tutti i passi sopra ripusuti, a cunnessione internet cablata deve esse stabilita. S'ellu ùn accade micca, verificate tutti i parametri entrati, pudete avete fattu un sbagliu in un locu. Inoltre, assicuratevi di controllà se a casella di verifica hè verificatu. "Gestione di Rete" in u menù drop-down di l'utilità.

A volte aiuta à ripartite u computer.

Configurazione di DNS

Per stabilisce una cunnessione, pudete dà bisognu à configurà manualmente i servitori DNS. Per fà quessa, fate u seguitu:

  1. Aprite a finestra di cunnessioni di rete in u Gestore di Rete selezionendu l'utile da u menù "Edit Connections".
  2. In a prossima finestra, mette in risaltu a cunnessione creata in precedenza è cliccate nantu à "Cambia".

  3. Dopu, andate in tab "Impostazioni IPv4" è in a lista "Mettendu l'impostazione" cliccate nantu à "Automatic (DHCP, solu indirizzu)". Allora in linea "Servi DNS" inserite i dati richiesti, allora cliccate "Salvà".

Dopu, a configurazione di DNS pò esse considerata cumpleta. S'ellu ùn ci hè micca cambiamenti, allora pruvate à riavvià u computer per ch'elli teniscenu effetti.

Configurazione di PPPoE

Configurazione di una cunnessione PPPoE in Gestore di Rete hè facile cum'è "Terminal". In fattu, avete bisognu di specificà solu u login è a password ricevuta da u fornitore. Ma cunsiderate tutte e più dettagliate.

  1. Aprite tutte e finestra di cunnessioni cliccendu l'icona di l'utile di u Gestore di Rete è seleziantu "Edit Connections".
  2. Cliccate "Add"è dopu da selezziunà a lista di i menù "DSL". Dopu cliccate "Crea ...".

  3. In a finestra chì si vede, inserite u nome di a cunnessione, chì sarà visualizata in u menu di l'utilità.
  4. In a tabulazione "DSL" scrive login è password in i campi adatti. Optionalmente, pudete specificà ancu un nome di serviziu, ma questu hè opzionale.

  5. Cliccate nantu à la scheda "Generale" è selezziunate a casella accantu à i primi dui voci.

  6. In a tabulazione "Ethernet" in u listinu in menù "Dispositiu" identifichi a vostra scheda di rete.

  7. Andà à "Impostazioni IPv4" e definisce u metodo di accordu cum'è "Automatic (PPPoE)" Fate un salvu di a vostra selezzione cliccendu nantu à u bottinu pertinente. Se avete bisognu di entrà in u server DNS manualmente, selezziunu "Automatic (PPPoE, address only)" e stabilisci i parametri voluti, dopu cliccate "Salvà". È in casu chì tutte e opzioni necessitanu esse inserite manualmente, selezziunate l'elementu cù u listessu nomu è inserite elli in i campi adatti.

Ora una nova cunnessione DSL hà apparutu in u menu di u Gestore di Rete, sceglie chì avete accesso à Internet. Ci ricordate chì à volte avete bisognu di rializà u vostru computer per chì e cambiamenti entranu in vigore.

Conclusione

Cusì si pò dì chì u sistema operativu di Ubuntu hà assai molti attrezzi per a configurazione di a cunnessione Internet necessaria. Utility Network Manager ha una interfaccia grafica, chì simplifica assai u travagliu, in particulare per i principianti. Tuttavia "Terminal" permette di fà una impostazione più flessibile inserendu i parametri chì ùn sò micca in l'utilità.