Se avete bisognu di cunnesse dui monitor à un computer o un secondu monitor à un laptop, ùn hè duminè micca difficiule per fà ciò, eccettu in casi rari (quandu avete un PC cù un adattatore video integratu è una uscita unica monitor).
In questo manuale - in dettaglio nantu à a cunnessione di dui monitor à un computer cù Windows 10, 8 è Windows 7, stallendu u so travagliu è sfumature possibili chì pudete truvà quandu si cunnessi. Vede dinò: Cumu cunnessu una TV à un computer, Cumu cunnessu un laptop à una TV.
Connessione di un secondu monitor à una scheda video
Per cunnesse dui monitor à un computer, avete bisognu di una scheda video cù più di una uscita per cunnessione di un monitor, è sò praticamenti tutti i moderni schemi video NVIDIA è AMD discreti. In u casu di i portatili - avianu sempre presu un connettore HDMI, VGA o, più recentemente, Thunderbolt 3 per cunnessione di un monitoru esterno.
In questu casu, sarà necessariu per e uscite di e schede video esse quiddi chì u vostru monitor supporta per entrà, altrimenti saranu richiesti adattatori. Per esempiu, se avete dui vecchi monitoru chì anu solu una entrata VGA, è chì in una scheda video sò un set di HDMI, DisplayPort è DVI, avete bisognu di l'adattatori adatti (ancu se pò cambià a schjerate hè una meglja soluzione).
Nota: secondu e mo osservazioni, certi utilizatori novizi ùn sapenu chì u so monitoru hà più di entrate di quelli chì sò usati. Ancu se u vostru monitor hè cunnessu per via VGA o DVI, ponu in notu chì ci ponu altri ingressi nantu à u so sguicciu chì ponu esse uttenuti, in questu casu duvete solu acquistà u cavu necessariu.
Dunque, u compitu iniziale hè di cunnessu fisicamente dui monitor cù e uscite per e scheda video dispunibili è inputs di monitoru. Hè megliu à fà quellu quandu u computer hè disinseritu, mentri hè dinò raziudenziale spegneru da a rete di rete.
Sì ùn hè micca impossibile fà una cunnessione (senza uscite, entrate, adattatori, cavi), vale a considerazione l'utili per l'acquistatura di una scheda video o di un monitoru adatta per a nostra attività cù un set necessariu di entrate.
Configurazione di u travagliu di dui monitoru in un computer cù Windows 10, 8 è Windows 7
Dopu avè accurdatu u computer cù dui monitor accatastati, quessi, dopu u caricu, sò di solitu determinati da u sistema automaticamente. Tuttavia, si pò ghjunghje chì quandu u primu caradà a maghjina ùn sarà micca nantu à u monitoru à chì hè visualizatu normalmente.
Dopu u primu lanciu, resta solo per configurà a modalità duve monitor, mentre Windows supporta i seguenti modi:
- Ripetizione di u schermu - a stessa immagine hè affissata nantu à i dui monitor. In questu casu, se a risoluzione fisica di i monitor hè differente, ci puderanu esse prublemi in forma di sfocatura di a maghjina nantu à unu di l'elli, postu chì u sistema hà stabilitu a stessa risoluzione per duplicà a schermata per i dui monitor (è ùn puderete micca cambià questu).
- L'uscitura di l'immagine hè solu nantu à unu di i monitor.
- Extendite schermi - quandu sceglite sta opzione di dui monitor, u desktop di Windows "espande" à duie schermi, cioè. nant'à u second monitoru hè a continuazione di u desktop.
L'installazione di i modi di funziunamentu hè effettuata in i parametri di u schermu di Windows:
- In Windows 10 è 8, pudete preme i tasti Win + P (Latin P) per selezziunà a modalità monitor. Se selezziu "Expand", pò esse chì u desktop "hà allargatu in a direzzione sbagliata". In questu casu, andate in Impostazioni - Sistema - Schermata, selezziunu u monitor chì hè situatu fisicamente à a sinistra è selezziunà a casella etichettata "Set to display principal".
- In Windows 7 (hè ancu pussibule di fà in Windows 8) andate in l'impostazioni di risoluzione di u schermu di u pannellu di cuntrollu è in u campu "Multiple displays" imposta u mode desideratu. Se sceglite "Pruduce queste" schermi, pò fà chì parti di u desktop sò "cunfusu" in lochi. In questu casu, selezziunu u monitor chì hè situatu fisicu a sinistra in l'impostazioni di u visualizatore è in u basu cliccate "Piazzate cum'è visualizazione di difettu".
In tutti i casi, se avete prublemi di chiarezza di l'imagine, assicuratevi chì ognuna di i monitoru abbia a so risoluzione fisica di a schermata (vede Cumu cambià a risoluzione di u schermu di Windows 10, Cumu cambia a risoluzione di u schermo in Windows 7 è 8).
Ulteriori informazioni
In conclusione, ci sò parechji punti addiziunali chì ponu esse utule quandu si cunniscenu dui monitor è solu per informazione.
- Alcuni adattatori grafici (in particulare, Intel) cum'è una parte di i piloti anu i so propri parametri per configurà u funziunamentu di parechji monitor.
- In l'opzione "Estendi schermi", a barra di attività hè dispunibule nantu à dui monitoru nant'à u tempu solu in Windows. In e versioni precedenti, questu pò esse implementatu solu cù l'aiutu di prugrammi di terze parti.
- Se avete una uscita Thunderbolt 3 nantu à un laptop o in un PC cù video integratu, pudete usarli per cunnesse più monitoru: mentre ùn ci sò micca assai monitors in vendita (ma saranu prontu dispunibili è puderete cunnessu "in serie" à l'altru) Ci sò dispositivi - stazioni di agganciamento cunnessi via Thunderbolt 3 (in forma di USB-C) è avendu parechji in uscite di u monitor (nantu à l'immagine di Dell Thunderbolt Dock, pensata per utturtici Dell, ma compatibile micca solu cun elli).
- Se a vostra missione hè duplicà un'imagine nantu à dui monitor, è ci hè solu una uscita di u monitor (video integratu) in u computer, pudete truvà un spartiatore low cost (splitter) per questo scopu. Cercate solu una divisore VGA, DVI o HDMI, dipende da a uscita dispunibile.
Questu, pensu, pò esse cumpletatu. S'ellu ci hè ancu e dumande, qualcosa ùn hè micca chjaru o ùn hà travagliu - lascia commenti (se possibile, dettagliati), pruvaraghju d'aiutu.