In Windows 8.1, 8 è 7, pudete creà un servitore VPN, ancu s'ellu ùn hè micca chjaru. Cosa pò esse necessariu? Per esempiu, per i ghjochi in una "rete locale", e cunnessioni RDP à i computer à distanza, l'archiviazione di dati di casa, u servitore media, o per l'usu sicuru di Internet da i punti d'accessu publicu.
A cunnessione cù u servitore VPN di Windows hè fatta in u protocollo PPTP. Vale ancu notatu chì fà u listessu cun Hamachi o TeamViewer hè più faciule, più pratice è più sicuro.
A creazione di un server VPN
Aprite a lista di cunnessioni di Windows. U modu più veloce per fà ciò è premendu i chjavi Win + R in ogni versione di Windows è entrate ncpa.cplFate un clic su Enter.
In a lista di cunnessioni, cliccate nantu à a chjave Alt è selezziunate a vocazione "Nuova connessione in entrata" in u menù di a finestra.
In u prossimu tappa, avete bisognu di sceglie un utente chì serà permessu di cunnessu à distanza. Per una maghjine di sicurezza, hè megliu per creà un novu utilizatore cù diritti limitati è furnite l'accessu à a VPN solu per ellu. Inoltre, ùn vi scurdate di definisce una bona, valida password per questu utilizatore.
Fate un clic nantu à "Avanti" è selezziunate a casella "Via Internet."
In a prossima finestra di dialogo, avete bisognu di marcà quali protocolli puderanu cunnesse: se ùn avete bisognu di accesso à i file è cartulari condivisi, è stampatori chì anu una cunnessione VPN, pudete deselezziera questi elementi. Fate un clic nantu à u pulsante "Permette l'accessu" è aspettate chì a creazione di u servitore VPN di Windows sia finitu.
Sì avete bisognu di disattivà a cunnessione VPN à u computer, fate un clic destro nantu à "Chjave in Inbox" in a lista di cunnessioni è selezziunate "Delete".
Cumu cunnesse à u servitore VPN in u computer
Per cunnessu, avete bisognu di cunnisciete l'indirizzu IP di u computer in Internet è creà una cunnessione VPN in cui u servitore VPN - questu indirizzu, username è password - corrisponde à l'utente chì hè permessu di cunnessu. Se avete ripetutu sta istruzioni, allora cun questu articulu, prubabile, ùn avete micca problemi, è sapete cume creà tali cunnessioni. Tuttavia, in seguitu sò alcune informazioni chì ponu esse utule:
- Se u computer nantu à u quale u servitore VPN hè statu creatu hè cunnessu à Internet via un router, allora u router deve creà una redirection di e portu 1723 cunnessioni à l'indirizzu IP di u computer in a rete locale (è rendere stà l'indirizzu).
- In cunservazione di u fattu chì a maiò parte di i fornitori di Internet furnizanu IP dinamica à tassi standard, pò esse difficiule da truvà l'IP di u vostru computer ogni volta, in particulare à u modicu. Questu pò esse risoltu cù servizii cume DynDNS, No-IP Free è Free DNS. In un cuntrastu, mi scrivu nantu à elli in dettaglio, ma ùn l'ha pussutu tempu. Iu sì sicuru chì ci hè abbastanza materiale in a rete chì righjunghja pussibile esaminà ciò chì hè ciò chì. Sensu generale: pudete sempre cunnesse à u vostru computer cun un duminiu di terzu livello unicu, malgradu l'IP dinamica. Hè liberu.
Ùn dipinto in più dettellu, perchè l'articolo ùn hè micca per i più utenti novizi. È per quelli chì avianu bisognu di essa, l'infurmazioni sopra spiegate saranu abbastanza.