AMD overclocking

A quistione di creà una applicazione in u reta sociale VKontakte interessa assai utenti chì vogliono fornisce a persone nantu à una base aperta cù un ghjocu o un serviziu. Tuttavia, per traduce un tale desideriu in realtà, hè necessariu seguità una serie di prescrizioni, uguale riguardu à e abilità iniziali è capacità.

Ci vole à avà chì st'articulu sia destinatu à quiddi utenti chì sà ancu cume programmà è chì pudenu capisce rapidamente l'API VKontakte. Altrimenti, ùn puderete micca creà una addizione di pienu.

Cumu creà una applicazione VK

Prima di tuttu, vale a stima chì à a creazione di un add-on dovete studiare attentamente a documentazione di VK API in a sezione VK Developers di stu situ di rete sociale. In questu casu, in u prucessu di sviluppu, vi sarà ancu forzatu di volta in volta à cambià à a documentazione per esse primu istruzzioni nantu à l'usu di certi richieste.

In tuttu, i sviluppatori sò offerti à trè possibili tippi di applicazioni, ciascuna chì averà caratteristiche uniche. In particulare, si tratta cusì e stesse richieste à l'API VKontakte, chì determinanu a direzzione di l'add-on.

  1. Applicazione autonoma hè una piattaforma universale per i add-ons. Grazie à l'usu di stu tipu di applicazione, tutti i tipi esistenti di richieste à l'API VK saranu dispunibili. U più spessu, l'applicazione Standalone hè usata quandu hè necessariu inviare richieste à l'API VK da i prugrammi chì esistenu sottu diversi sistemi operativi.
  2. A piattaforma cù u tippu di situ web permette di accede à l'API VKontakte da ogni risorsa di terze parti.
  3. L'applicazione integrata hè stata prucata à creà add-ons solu in u situ VK.com.

Hè impurtante capisce chì tippu s'imbusta à a vostra idea, postu chì dopu a creazione hè impussibile cambià u tippu di applicazione. Essere attenti!

Tra l'altro, vale a pena d'azzioni chì "Applicazione incastunata" ha tri sottotipi:

  • gioco - adupratu quandu crei un add-ons di ghjocu cù a capacità di pre-seleziona un affiliazione di u generu è un supportu per e richieste di l'API corrispondenti;
  • applicazione - aduprata in u sviluppu di add-ons informativi, per esempiu, un magazinu o una applicazione di novu;
  • applicazione comunitaria - utilizata solu in u sviluppu di i add-ons pubblichi è pò esse adupratu per permettere l'accessu à a comunità.

U prucessu di a creazione stessa hè incapace di causà difficoltà.

  1. Aprite u situ VK è andate in a pagina iniziale di VK Developers.
  2. Quì cambiate in tab "Documentazione" in cima di a pagina.
  3. In cunfurmazione cù i vostri interessi, leghje attentamente tuttu u materiale è ùn vi scurdate micca in u prucedimentu di travagliu nantu à l'applicazione per cunsultà à sta sezione di a VC in casu di dumande di parte.
  4. Per iniziare a creazione di un add-on, avete bisognu di passà à a tab I mo applicazioni.
  5. Appughjà nantu à u pulsante "Crea una applicazione" in l'angulu in dirittu superiore di a pagina o cliccate nantu à una etichetta identica in u centru di a finestra aperta.
  6. Assignate un nome à a vostra applicazione cù u campu "Nome".
  7. Pone una selezzione accantu à unu di i tipi di piattaforma in u blocu di u listessu nomu.
  8. Appughjà nantu à u pulsante "Cunnessa applicazione"per creà un addu per a piattaforma selezionata.
  9. U testu messu nantu à u bottinu pò differisce secondu a piattaforma scelta.

  10. Assicuratete e vostre azioni mandendu un missaghju SMS cun un codu à u numeru telefonicu associatu à a pagina.

In stu stadiu, u prucessu di creazione di l'applicazione si riferisce à a documentazione citata nanzu è impone di avè abilità di programmazione specifica in i vari linguaggi, chì sò forniti da u listinu di SDK di spazi bianchi.

Oltre à quellu di sopra, vale a marcate chì oghje ci sò ancu sistemi speciali chì permettenu di creà un'applicazione senza cunniscenza di linguaghji di programmazione, è certi di esse si trovanu in un motore di ricerca. Tuttavia, à diffe u metodu descrittu in sopra, fornenu funzionalità estremamente limitate.