Cumu cancellà a memoria in u iPhone è iPad

Un di i prublemi frequenti di i pruprietari di l'iPhone è di l'IPaddu, in particulare in e versioni cù 16, 32 è 64 GB di memoria - finisce in memoria. In listessu tempu, ancu dopu rimuovite e fotografie, video è applicazioni inutili, u spaziu di conservazione ùn hè micca abbastanza.

Questu tutorial spieghje cum'è una chiara a memoria di u vostru iPhone o iPad: prima, metodi di pulizia manuali per argumenti individuali chì occupanu più spaziu di memoria, e un modu automaticu di "rapida" per scurdà a memoria iPhone, è infurmazioni addizionali chì ponu aiutu in casu sì u vostru dispositivo ùn hà micca abbastanza memoria per conservà i so dati (più un modu per sguillà rapidamente a RAM nantu à l'iPhone). I metudi sò adatti per iPhone 5s, 6 è 6s, 7 è l'iPhone 8 di recente presentata è iPhone X.

Nota: l'App Store hà un numeru numeru di applicazioni cù "scupie" per a pulizia automatica di memoria, cumprendu quelle libere. Tuttavia, ùn sò micca cunsiderate in questu articulu, perchè l'autore, subiectivu, ùn considerà micca sicuru dà l'accessu à tutti i dati di u so dispositivo senza chì, ùn travaglianu).

Memoria manuale chjaramente

Per cumincià, cum'è pulì a conservazione di l'iPhone è l'urdelatu manualmente, è fate qualchì impostazione chì puderebbe riduce a quantità à a quale a memoria hè intasata.

In generali, a prucedura sarà cum'è seguita:

  1. Andate in Settings - Basic - Storage and iCloud. (In iOS 11 Basic - Storage iPhone or iPad).
  2. Cliccate nantu à l'elemento "Gestione" in a sezione "Memorizzazione" (in IOS 11 ùn ci hè elementu, pudete saltà à u passu 3, a lista di applicazioni si trova in fondo à l'impostazioni di l'archiviazione).
  3. Fate attenzione à quelle applicazioni chì figuranu in a lista chì occupanu a più memoria di u vostru iPhone o iPad.

Puru probabile, in cima di a lista, oltre à a musica è e foto, ci sarà un browser Safari (s'è aduprà), Google Chrome, Instagram, Messages, è forse altre applicazioni. È per certi di noi avemu a capacità di liberà u stoccaggio occupatu.

Inoltre, in IOS 11, selezziunate una di e applicazioni, pudete vede u novu articulu "Scaricate l'applicazione", chì ti permette ancu di sguassà a memoria di u dispositivo. Cumu hè chì funziene - in più in l'istruzione, in a sezione curretta.

Nota: ùn scrivu micca nantu à cume si smetta di canzone da l'applicazione Musica, questu pò da fà puru in l'interfaccia di l'applicazione stessa. Semu attenti à a quantità di spaziu occupata da a vostra musica è se qualcosa ùn hè micca statu sentitu per un bellu tempu, piglia i liberi di sguillà (se a musica hè stata acquistata, allora à ogni momentu pudete scaricà u novu in l'iPhone).

Safari

A cache di Safari è i dati di u situ ponu occupà una quantità abbastanza grande di spaziu di memoria nant'à u vostru dispositivo iOS. Per furtuna, stu navigatore fornisce a capacità di cancellà questi dati:

  1. In u vostru iPhone o iPad, andate in Configurazione è trovate Safari in fondo à a lista di impostazioni.
  2. Nelle impostazioni di Safari, cliccate "Cancellà u storicu è i dati di u situ" (dopu a pulizia, certi siti forse necessitarii di rientra).

Messaggi

Se spessu u scambiu di missaghji, in particulare video è immagini in iMessage, allora cù u passatu di u tempu a parte di u spaziu occupatu da i messaggi in a memoria di u dispositivo pò diventà indecently overgrown.

Una soluzione hè di andà à "Messaggi", cliccate "Modifica" è sguate vecchi dialoghi inutili o aprite dialoghi specifichi, premete e tenitete un messaggiu, selezziunu "Più" da u menù, selezzià messaggi inutili da e fotografie è video.

Un altru, micca usatu di più, ti permette di automatizà a pulizia di memoria occupata da missaghji: per difettu, sò memorizati nant'à u persunale indefinitivamente, ma a configurazione ti permette di assicurà chì dopu un certu tempu i messaggi sò eliminati automaticamente:

  1. Vai à Configurazione - Messaggi.
  2. In a sezione di i paràmetri "Storia di i messaggi" cliccate nantu à l'elemento "Lascia messaggi".
  3. Specifichi u tempu di u quale vogliu salvà i messaggi.

Inoltre, se vulete, pudete attivà u mode di bassa qualità nantu à a pagina di a configurazione di i messaggi principali in u fondu per chì i messaghji inviati occupanu menu spaziu.

Foto è Camera

E foto è video truvati nantu à l'iPhone sò unu di quelli elementi chì occupanu più spaziu di memoria. Di solitu, a maggior parte di l'utente elimina fotografie è video inutili di volta in volta, ma micca chiunque sà chì quandu semplicemente eliminatu in l'interfaccia di l'applicazione "Foto", ùn sò micca cancellati immediatamente, ma sò piazzati in rifiuti, o piuttostu in l'album "Recently Delete" da chì, à u so, sò rimossi in un mese.

Pudete andà à Foto - Album - Eliminatu di recente, cliccate nantu à "Selezziunu" è dopu marcà quelle foto è i video chì avete bisognu di cancellà cumpletamente, o cliccate "Cancella tuttu" per svugliaraghju.

In più, l'iPhone hà a capacità di caricare automaticamente e foto è video in iCloud, mentre in u persunale ùn restanu micca: andate nantu à l'impostazioni - foto è fotocamera - accende l'elemento "iCloud Media Library". Dopu un pocu di ghjornu, e foto è video saranu carregati in u nuvellu (purtroppu, solu 5 GB sò dispunibule di rigalu in iCloud, avete bisognu di acquistà spaziu extra).

Ci hè modi ulteriori (oltre à trasferimentali à un computer, chì si pò fà semplicemente cunnessendu u telefonu via USB è chì permette l'accessu à e foto o cumprendu una unità flash USB per l'iPhone) per ùn tene micca e foto catturate è video in u iPhone, chì hè à a fine di l'articolo (perchè Implicanu l'usu di strumenti di terze parti).

 

Google Chrome, Instagram, YouTube è altre applicazioni

U tìtulu è assai altre applicazioni nantu à l'iPhone è l'urdellu “crescenu” cù u tempu, salvendu a cache è i dati à l'archivu. In questu casu, i strumenti di pulizia di memoria incorporati mancanu in elli.

Un di i modi per pulì a memoria consumata da tali applicazioni, ancu s'ellu ùn hè micca bè pratico, hè una cancellazione e una reinizizazione semplici (ancu se vo avete bisognu di rientra di l'introduzione, dunque avete bisognu di ricordà u login è a password). U secondu metudu - automaticu, hè spiegatu quì.

Nova opzione Scaricate e applicazioni inutilizzate in iOS 11 (Offload Apps)

In iOS 11, ci hè una nova opzione chì ti permette di sguassà automaticamente applicazioni inutilizzate annantu à u vostru iPhone o iPad per risparmi spaziu in u vostru dispositivo, chì pò esse attivatu in Impostazioni - Basic - Storage.

O in Paràmetri - iTunes Store è App Store.

In listessu tempu, l'applicazioni inutilizzate saranu automaticamente cancellate, cullendu in libertà di spaziu di memoria, ma i collegamenti à l'applicazione, i dati salvati è i documenti rimaranu nantu à u dispositivo. U prossima volta chì principiate l'applicazione, sarà scaricatu automaticamente da l'App Store è continuerà a travaglià cum'è prima.

Cume si pudete cancellà rapidamente a memoria in u iPhone o iPad

Ci hè un modu "secretu" per sguillà rapidamente a memoria di l'iPhone o iPad, chì elimina i dati inutili da tutte e applicazioni nant'à a volta senza eliminà e applicazioni stesse, chì liberanu spessu parechji gigabyte di spaziu.

  1. Andate in iTunes Store e truvate un filmu, idealmente, quellu chì hè u più anzianu è occupa più spaziu (dati nantu à quantu dura u filmu pò esse visualizatu in a so carta in a sezione "Informazione"). Una situazione impurtante: a taglia di u film deve esse più grande di a memoria chì pudete teuricamente scaricà nantu à u vostru iPhone senza eliminà e applicazioni è e vostre foto persunale, musica è altri dati, è solu sguendu a cache di l'applicazione.
  2. Cliccate nantu à u "Rent". Attenzione: sì u casu specificatu in u primu paragrafo hè accettatu, ùn ti farrà ancu pagu. Sì ùn hè micca accettatu, u paghju pò verificà.
  3. Per un pocu di ghjornu, u telefuninu o tablet aghjunghjerà ", o piuttostu, hà da cancellà tutte e cose senza importanza chì pò esse pulite in memoria. S'ellu ùn avete micca cusì per liberà abbastanza spaziu per u filmu (chì cuntene nantu à), l'azione "rent" hè annullata è apparirà un messagiu chì dice "Impossibile caricare. Ùn ci hè micca basta memoria per carregà. L'archivu pò esse gestitu in l'impostazioni".
  4. Cliccando nantu à "Impostazioni", pudete vede quantu di più spaziu libaru in l'archiviazione hè diventatu dopu u metodo descrittu: solitamente uni pochi gigabyte sò rilasciati (puru chì ùn avete micca utilizatu u stimu metudu nuà o scambiate u telefonu).

Ulteriori informazioni

Più spessu, a maghjine di u spaziu in l'iPhone hè presa da e foto è video, è cum'è menzionatu sopra, solu 5 GB di spaziu hè dispunibule in u cloud iCloud per liberu (è micca tutti volenu pagà per u sdoganamentu).

Tuttavia, micca tutti sà chì applicazioni di terze parti, cum'è Google Photos è OneDrive, ponu ancu carica automaticamente foto è video da iPhone in nube. In listessu tempu, u numeru di foto è video carichi in Google Photo hè illimitatu (ancu s'ellu hè leggermente cumpressu), è se avete un abbonamentu Microsoft Office, quessa significa chì avete più di 1 TB (1000 GB) per l'archiviazione di dati in OneDrive, Ciò chì hè basta per un bellu pezzu. Dopu avè u carregatu, pudete cancellà e foto è i video da u dispositivo in sine, senza paura di perderli.

È ancu un dolciunu di più chì ti permette di scurdà micca l'immagazzinamentu, ma a RAM (RAM) di l'iPhone (senza trucchi, pudete fà quissa ripartendu u dispositivu): preme e tene u pulsante di alimentazione finu quandu u "Disattivu" apparisci, allora preme e tene "" A casa "sinu chì tornassi à a schermata principali - a RAM si puderà scurdà (ancu ùn sò micca cunnosce cume pò esse fattu uguale nantu à u novu iPhone X senza u bottinu Home).