Cume entrà iCloud mail da iPhone

Cù l'augmentazione di u numaru di utilizatori di attrezzature fotografiche, a quantità di u so cuntenutu cresce. Questo significa chì a necessità di formati grafichi perfetti, chì permette di imballà materiale cù un minimu di perdita di qualità è di occupà pocu spaziu discu, aumenta solu.

Cumu aprite JP2

JP2 hè una variazione di a famiglia JPEG2000 di formati imagine chì sò aduprati per conservà foto è imagini. A differenza da JPEG si trova in l'algititiu stissu, chjamatu trasformazione wavelet, attraversu chì i dati sò compressi. Hè cunsigliatu à tene in considerazione parechji prugrammi chì permettenu di aprite foto è imagini cù l'estensione JP2.

Metodo 1: Gimp

Gimp hà guadagnatu merita popolarità trà l'utenti. Stu prugramma hè cumpletamente libaru è supporta un numeru sfericu di formati di immagini

Scaricate Gimp gratuitamente

  1. Sceglite in u menu di l'applicazione "File" a stringa "Apertu"
  2. In a finestra chì si apre, cliccate nantu à u file è cliccate nantu à "Apertu".
  3. In la prossima tab, cliccate nantu à "Lasciate cum'è".
  4. A finestra apre a immagine originale.

Gimp permette di aprà non solo i formati JPEG2000, ma virtualmente tutti i formati grafichi cunnisciuti finu à data.

Metudu 2: FastStone Image Viewer

Malgratu u so profilu bassu, stu Viewer di ImageStone FastStone hè un visualizzatore di file di immagine molto funzionale cù una funzione di edizione.

Scaricare FastStone Image Viewer

  1. Per aprite una maghjina, selezziunate a cartella desiderata nantu à a parte sinistra di a biblioteca integrata. A parte diritta mostra u so cuntenutu.
  2. Per vede l'immagine in una finestra separata, devi andà à u menù "Vede"un cliccà nant'à a linea "Vista di a finestra" tabs "Layout".
  3. Dunque, l'immagine sarà visualizzata in una finestra separata, induve pò esse facilmente visualizatu è editatu.

A differenza di Gimp, FastStone Image Viewer hà una interfaccia user-friendly è hà una libreria integrata.

Metudu 3: XnView

XnView putente per a visione di i file di immagine in più di 500 formati.

Scaricate XnView gratuitamente

  1. Duvete selezziunate una cartella in u navigatore integratu di l'applicazione è u so cuntenutu sarà visualizatu in a finestra di u navigatore. Dopu fate un dopu cliccate nantu à u file desideratu.
  2. L'immagine aprite cume una tabulazione separata. U so nome mostra dinò l'estensione di file. In u nostru esempiu, questu hè JP2.

E tabulazioni di supportu permettenu di aprite più foto in formatu JP2 è cambiate velocemente tra elli. Questu hè un vantaghju indubbindibile di stu prugramma, paragunatu à u Gimp è u FastStone Image Viewer.

Metudu 4: ACDSee

ACDSee hè destinatu à vede è edità i file grafichi.

Scaricate ACDSee per liberu

  1. U schedariu hè sceltu cù a biblioteca integrata o cù u menù. "File". U più conveniente hè a prima opzione. Per aprì, dopu cliccate nantu à u file.
  2. A finestra s'hè aperta in cui a foto hè visualizzata. À u fondu di l'applicazione, pudete vede u nome di l'immagine, a so risoluzione, u pesu è a data di l'ultima cambiamentu.

ACDSee hè un editore di foto putente cun supportu per parechji formati grafichi, cum'è JP2.

Tutti i prugrammi di grafica sopra cullati facenu un ottimu travagliu cù l'apertura di i schedari JP2. Gimp è ACDSee, ancu, hannu una funzionalità avanzata per a mudificazione.