Eliminemu a cunferenza in Odnoklassniki

In Facebook oghje, alcune difficoltà nascenti in u prucessu d'usu di u situ ùn ponu micca esse risolte solu. A propositu, hè necessariu creà un appellu à u serviziu di supportu di sta risorsa. Oghje avemu da parlà di i metudi di mandà tali messaggi.

Cuntattate l'assistenza tecnica di Facebook

Prestu attenzione à i dui modi principali per creà un appellu à u supportu tecnicu di Facebook, ma ùn sò micca l'unica strada per usciri. Inoltre, prima di continuà à leghje queste istruzioni, assicuratevi di visità è pruvate à truvà una soluzione in u centru di l'aiutu di sta rete sociale.

Vai à u Centru di Aiutu di Facebook

Metudu 1: Formu di risposte

In stu casu, a procedura per cuntattà u serviziu di appoghju si riduce à aduprà una forma di risposte speciale. U prublemu quì deve esse descrittu più precisamente possibile. Ùn avemu micca prupusitu nantu à questu aspettu in futuro, postu chì ci sò assai situazioni è ognuna di esse pò esse descritta in modi diversi.

  1. Nantu à u pannellu superiore di u situ, cliccate nantu à l'icona. "?" è andate à a sezione via u menu di menù a discesa "Segnala un problema".
  2. Sceglite una di e opzioni presentate, sì esse un prublema cù e funzioni di u situ o un reclamu riguardu u cuntenutu di altri utilizatori.

    Sicondu u tippu di curazione, u mudellu di risposte cambia.

  3. U più faciule da aduprà hè l'opzione "Una cosa ùn hè micca bè". Eccu quì deve primu selezziunà u pruduttu da u listinu goccia. "Induve u prublemu hè avvenutu".

    In u campu "Ciò chì accadde" inserite una descrizione di a vostra domanda. Pruvate à esprimà i vostri pensieri in modo chjaru è, se possibile, in inglese.

    È ancu consigliabile aghjunghje una screenshot di u vostru prublema, dopu a cambià a lingua di u situ in l'inglese. Dopu à ciò, premete u pulsante "Mandà".

    Vede ancu: Modificà a lingua di l'interfaccia in Facebook

  4. I messaghji ricevuti da u supportu tecnicu saranu visualizzati in una pagina separata. Quì, in presenza di discussioni attive, sarà pussibule di risponde cù u modulu di risposte.

Quandu cuntattate, una garanzia di una risposta manca, ancu se u prublema era descrittu cum'è più precisamente possibile. Purtroppu, ùn depende micca di fattori.

Metudu 2: Aiutu a Comunità

Inoltre, pudete dumandà una domanda in a cumunità di aiuta di Facebook à u ligame sottu. Quì i stessi utilizatori rispondenu, è ancu voi, allora in realtà questu opzione ùn hè micca una chiamata à u serviziu di supportu. Tuttavia, à volte questu approcciu pò aiutà cun a risoluzione di a difficoltà.

Andate in a Community Help Help di Facebook

  1. Per scrive nantu à u vostru prublema, cliccate "Fate una domanda". Prima di ciò, pudete scorrere una pagina è cunsumassi indipindente cù e dumande è e statistiche di risposta.
  2. In u campu chì si vene, inserite una descrizione di a vostra situazione, specificate u sughjettu è cliccate "Prossimu".
  3. Legiate attentamente argumenti similarii è sì a risposta à a vostra domanda ùn hè stata trovata, aduprà u pulsante "Ho una nova domanda".
  4. In a tappa finale, hè necessariu di aghjunghje una spiegazione dettagliata in qualunque lingua pratica. Ùn hè micca bè prutettu ancu fermà e schedhe in più cù l'imagine di u prublema.
  5. Dopu à chì cliccate "Pubblichi" - Stu prucedimentu pò esse consideratu cumplessu. U tempu di riceve una risposta dipende da a complessità di a quistione è da u numaru di utenti in u situ chì sò cunnoscenti di a decisione.

Sì chì l'utenti in sta sezione rispondenu, micca tutte e dumande ponu esse risolte cù u indirizzu. Ma ancu cunferendu stu scopu, di creazione di novu temi, pruvate à seguità e règule di Facebook.

Conclusione

U prublema maiò in a creazione di chiamate di suppliche nantu à Facebook hè a necessità di aduprà principalmente l'inglese. Aduprendu stu layout è articulà chiaramente i vostri pensieri, pudete avè una risposta à a vostra domanda.