Programmi per a mudificazione di i documenti scansiti


L'impostazioni di privacy sò elementi essenziali di e reti sociali chì ti permettenu di definisce chiunque pò visualizzare foto, informazioni personali, persone chì seguite. Cume cumme nascive abbonamenti in Instagram, parlerà sottu.

Nascondi Instagram Subscriptions

Purtroppu, in tantu, ùn ci hè nisun attrezzu per nascondà abbonamenti nantu à Instagram. Invece, pudete aduprà unu di i metudi descritti in seguitu.

Metudu 1: Chiudi a pagina

Prima di tutto, per saccuà e informazioni persunali, cumpresu a lista di conti chì seguite, hè spessu richiestu da l'altri chì ùn sò micca i vostri abbonati. Questu vi aiuterà à chiudere a pagina.

In u principiu di u situ, avemu già tenutu in dettaglio cumu fermà u vostru prufilu in Instagram. Allora, sì ancu ùn sapete micca cume dì fate, fate attenzione à l'articulu nantu à u ligame sottu.

Leggi più: Cumu fermà u vostru profilo Instagram

Metudu 2: Block user

In quelli situazioni in cui vulete una determinata persona ùn veda i vostri abbonamenti, a capacità di aghjunghje un account à a lista nera sarà utile. Tuttavia, bloccendu una pagina di l'utente, pudete impedisce completamente di visualizà u vostru profilo.

Leggi più: Cumu fermà una persona in Instagram

Ci hè attualmente tutte e opzioni chì ti permettenu di scultà a lista di i vostri abbonamenti di l'utenti di Instagram. Tuttavia, e capacità di u serviziu sò sempre più in pussibuli, per cusì ci hè pussibule chì i sviluppatori anu deliziosi cun impostazioni complete di privacy.