Nisun utilizatore pò prutestà contr'à u 100% di l'errori durante l'usu di u sistema operativu. U tippu più sgradualu di fallimenti - Schermata Cera Di Morte (BSOD o Schermata Cielo di a Morte). Tali errori sò accumpagnati da a sospensione di l'OS è a perdita di tutti i dati salva. In st'articulu ti dicemu cumu pudete sbarazzà di u BSOD chiamatu "MEMORY_MANAGEMENT" in Windows 10.
Metodi per riparà l'errore "MEMORY_MANAGEMENT"
U prublema descrittu in pratica hè u seguente:
Purtroppu, una varietà di fattori pò causà stu missaghju. Più spessu, l'errore si faci per un conflitu di Windows cù applicazioni di terze parti. Ma à volte un fallimentu simile succede per u seguitu:
- Driver cundutu o mal installatu
- I file di sistema crash
- L'impatti negativi di u prugramma virale
- Problem Scheme Setup Problem
- A disgregazione di a memoria fisica
Vi annunzieremu duie maniere effettive chì avete bisognu di aduprà prima quandu un messagiu hè apparutu. "MEMORY_MANAGEMENT".
Metudu 1: Run u sistema operativo senza prugramma di terze parti
Prima ci vole à scopre chì file ne violanu u u corregiu di u funziunamentu di u sistema operativo - schedari di sistema o software di terze parti. Per fà quessa, fate u seguitu:
- Run u utilità di u sistema Run cù a combinazione di tasti "Windows" + "R".
- In u solu campu di a finestra chì si vede, inserisci u comando
msconfig
è dopu appicinà u pulsante "Enter" nant'à u tastieru "OK" in a finestra stessa. - A finestra si aprirà "Configurazione di u sistema". In u primu tab "Generale" Dica stabilisce a marca contr'à a linea "Aviziu selettivu". Fate certi corda "Servi di sistema di carica" ancu marcatu. In stu casu, da a posizione "Carica elementi di partenza" A spuntata deve esse rimossa.
- Dopu, andate in tab "Servizi". À u fondu di a finestra, attivate a casella di cunversu di a linea "Ùn vede micca i servizii Microsoft". Dopu à quessa, a lista di servizii diminuirà notevolmente. Hè necessariu disattivà tutti. Basta à deselezzione ogni linea o cliccate u pulsante. "Disable all".
- Ora devi aprite a tab "Startup". In essa, ci vole à cliccà nantu à a linea "Open Task Manager". Dopu à ciò, premete u pulsante "OK" in a finestra "Configurazione di u sistema"applicà tutti i cambiamenti. Dopu à ciò, apparirà una finestra chiede di riavvià u sistema. Ùn prublemu micca o chiusa qualcosa in essa.
- In a tabulazione aperta "Startup" Task Manager necessità di disattivà tutti i prugrammi. Per fà quessa, fate un clic destro nantu à u nome di l'elemento è selezziunate l'elementu da u menù contestuale. "Disable". Dopu à fermà tutte e applicazioni, chiudenu Task Manager.
- Ora torna à a finestra di ripartizione di u sistema è cliccate nantu à u pulsante Reboot.
Dopu avè riavvutu u sistema, fate e azzioni chì portanu à l'apparizione di una schermata blu è di un errore "MEMORY_MANAGEMENT". S'ellu ùn accade dinò, significa chì unu di i servizii o prugrammi chì eranu anziani disabilitati à l'iniziu era di culpà. In questu casu, avete a ripetizione tutti i passi sopra ripusuti, ma à u listessu tempu include i servizii è l'oggetti di avvicinamentu in volta. Quandu u culpatu di l'errore si trova, bisogna aghjurnà / reinstallà u prugrammu o driver rilevatu. Se avete prublemi durante l'eliminazione di un cumpunente software (per esempiu, l'applicazione rifiuta di esse cancellata), u nostru articulu nantu à a so soluzione ti aiutera:
Per sapè di più: 6 migliori soluzioni per a rimozione cumpleta di prugrammi
Metudu 2: Determinate u còdice è u nome di u file di prublema
Se u primu metudu ùn hà micca aiutatu, o avete semplicemente ùn vulete usà lu, allora pudete andà a strada alternativa. Dopu, vi diceremu cume scopre u còdice di errore, cume sta infurmazione manca per difettu in a schermata blu di a morte. Nant'à u valore trovatu è a so descrizione, pudete determinà precisamente a causa di u BSOD.
- Prima ci vole à scaricà u sistema operativo in modalità sicura, puru abilizendu u supportu di a riga di cume. Un modu per fà ciò è da spingà attivamente un bottinu mentre Windows hè in carica. "F8" in a tastiera. In a finestra chì si vede, bisognu à sceglie a righina cù u listessu nomu.
Pudete imparà nantu à l'altri metudi di lanciu u sistema operativo in modalità sicura da un articulu separatu.
Leggi più: Modu sicuru in Windows 10
- Dopu avè eseguitu queste manipolazioni, devi esitu "Linea di cumandamentu" per nome di l'administratore. In a scatula di ricerca nantu à "Taskbar" entrate u cumannu "verificatore". Fate un clic nantu à u nome di u prugramma ritrovatu RMB, dopu da u menù contestuale selezziunate l'elemento "Run as administrator".
- Se avete abilitu u Cuntrollu di l'Utilizzatore, apparirà a finestra dopu:
Fate un clic u bottinu in essa "Sì".
- In a finestra chì si vede, avete bisognu di spuntà a casella "Crea i parametri micca-standard (per u codice di u prugramma)". Poi cliccate "Prossimu" in a stessa finestra.
- U prossimu articulu sarà a inclusione di certi testi. Avete bisognu di attivà quelli chì avemu pigliatu in a screenshot sottu. Dopu chì i voci desiderati sò marcati, cliccate "Prossimu".
- In a prossima finestra, setate u marcatore contr'à a linea "Selezziunate u nomu di u driver in a lista" è premete torna "Prossimu".
- Aspì un pocu di secondu finu chì tutte e informazioni nantu à i piloti installati sò caricate. In a nova finestra, cliccate nantu à a linea "Fornitore". Questu ordenerà a lista di software da u fabbricante. Avete bisognu di mette una marcata davanti à tutte e linee in a colonna "Fornitore" chì ùn vale a pena "Microsoft Corporation". Avemu da u cunsiderà prudenziosamente u scorrimentu tutta a lista, cume l'elementi necessarii ponu esse à a fine di a lista. À a fine, cliccate "Fatti".
- Cusì vedi un missaghju chì dichiara chì avete bisognu di rializà u vostru computer. Cliccate u bottu in sta finestra "OK" e riavanu manualmente u sistema.
- Dopu ci sò dui scenarii - sì u sistema hà da scaricà normalmente, o tù vedi di novu a schermata blu di a morte cù un errore familiari. U carregamentu stabile di l'OS significa chì ùn ci sò prublemi di driver. Ci vole à avverà chì quandu si verifica un errore cù BSOD, u sistema pò inizià ciclanu a ruminà. Dopu à dui tentativi, opzioni di boot addizionale saranu visualizzate. Selezziunate prima l'elemento "Risoluzione di i problemi".
- Dopu, aprite a tab "Opzioni avanzate".
- Allora avete bisognu à cliccà nantu à a linea "Vede altre opzioni di riparazione".
- Infine, cliccate nantu à u bottinu "Boot Options".
- In a prossima finestra, cliccate Reboot.
- Un listinu di opzioni di download scarica. Avete da sceglie "Modu sicuru cù l'infurmatu".
- Dopu avè avvicinatu u sistema in modu sicuru, avete bisognu di scena "Linea di cumandamentu" cù i diritti di l'amministratore. Per fà quessa, premete a combinazione di tasti nantu à a tastiera "Windows + R"entrate in scatula Run a squadra
cmd
è poi cliccate "Enter". - In "Linea di cumannu" avete da mandà i cumandamenti à a volta:
verifier / reset
shutdown -r -t 0
U primu disattivà a scansione di u sistema è u looping, è u secondu u ripartirà in modu normale.
- Quandu u OS ripartisce, avete bisognu di andà à u vicinu parcorsu in "Esploratore":
C: Windows Minidump
- In cartella "Minidump" Truverete un file cun'estensione "DMP". Deve esse aperta unu di i prugrammi specializati.
Per di più: Apertura di DMP Dumps
Aduprà u cunsiderazione di BlueScreenView. Cù u so aiutu, aprite u lugaghjatu di discariche è vede approssimativamente a foto chì seguita:
In a parte inferiore di a finestra, i nomi di i schedari chì causanu l'errore saranu evidenziati in rosa. "MEMORY_MANAGEMENT". Avete ghjustu à copià u nome da a colonna. "Filename" in qualunque motore di ricerca è stabilisce a prugramma chì appartene. Dopu, vale a pena allentà u prugrammu problematicu è reinizallatu.
Cume, u nostru articulu hè venutu à a so conclusione logica. Speremu chì unu di i metodi propositi ti aiutassi à sbarazzà di u prublema. Se i tentativi fussiscenu, allora vale a pena pruvà una prucedura standard, cume u cuntrollu di u sistema operativu per a presenza di malware è errori.
Ulteriori dettagli:
Scansione di u vostru computer per virusu senza antivirus
Verificate Windows 10 per errori
I pruprietari di urdinatori in casu di un missaghju "MEMORY_MANAGEMENT" Merita dinò pruvà di cambià u schema di putenza. In u casu più estreme, avete bisognu di fighjà a attenzione à a RAM. Forse a causa di u prublema era a so fallimentu fisica.