Paghemu per l'acquisto cù u portafoglio QIWI

Prima di cuminciare à ghjucà a chitarra, avete a necessità di mette in opera, altrimenti, à causa di l'incongruenza di i sonni emessi da u strumentu cù e note reali, a melodia sunata ùn hè micca sbagliata è, cum'è si dicenu, taglia l'ore. Un eccellente strumentu software per sintesi di chitarra acustica è basso è u Tuner di Chitarra Moose Land.

Installazione di strumenti musicali

A funzione primaria di sta sinturatrice è di accordà strumenti di musica cù un microfunu. Questu hè fattu cume cù a maggior parte di e solu soluzioni è attrezzature speciali. U prugramma cuntada u sonu ricevutu da u microfunu, è u confronti cù u primu registratu. Dopu à quessa, a schermata mostra u gradu di deviazzione di u sonu riproduttu da l'instrumentu da u riferimentu.

Aduprà a chitarra da l'orecchja

In più di u metudu di l'accordu di chitarra sopra descrittu, stu pruduttu software hà a capacità di fà quellu manualmente per urighjine. L'essenza di stu metanu hè chì u prugramma sintetizene un sonu chì hè simile in un pitu à unu o à un anu nota, dopu chì l'utente deve tirà e stringhe di chitarra in manera chì u sonu ch'elli facenu sia simule à u prugramma.

Virtues

  • Modellu di distribuzione gratuita;
  • Aiutu per a lingua russa.

Inconvenienti

  • Ùn si sceglie micca.

Non tutti è mancu dispunibili attrezzature speciali per sintesi di a chitarra. In tali casi, hà bisognu di aduprà software cum'è Guitar Tuner da Moose Land. Stu software vi aiutera à aghjunghjerai rapidamente a chitarra nantu à u modu standard sia manualmente sia cù un microfonu.

Scaricate Mooseland Guitar Tuner gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Software di sintesi di chitarra Accordatore di chitarra faciule PitchPerfect Guitar Tuner Tune it!

Share l'articolo in reti sociali:
A Tuner Guitar MuzLand hè un software libaru da sviluppatori russi, chì ti permette di accordà senza sforzamentu a chjesa acustica è a chitarra in un modu standard.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Muzland.ru
Costu: Free
Dimensione: 1 MB
Lingua: russo
Versione: 1.0