Software di creazione di fonti

Se, dopu u restu di l'accessu à una persona, hè diventatu bisognu di lascià vedi a vostra cronica è mandà messaghji, allora in questo casu deve esse sbloccatu. Questu hè fattu assai semplicemente, avete bisognu d'un pocu di capisce di edizione.

Sblocchendu un utente in Facebook

Dopu u blocchimentu, l'utente ùn pò mandà messaghji privati, seguitu u profilu. Per quessa, in modo da rinvighi quest'occasione à lui, avete bisognu di sbloccà cun impostazioni di Facebook. Avete bisognu di fà una poche azzioni.

Vai à a vostra pagina, per fà quessa, inserisci i dati necessarii in a forma.

Ora fate un clic nantu à a freccia à fiancu à u menu di l'aiutazione rapida per andà à a sezione "Impostazioni".

In a finestra chì si apre, ci vole à sceglie una sezione. "Blocca"passà à l'impostazione di certi parametri.

Ora pudete vede una lista di profili limitati. Per piacè, avete informatu chì pudete sbloccà non solu una persona specifica, ma ancu vari eventi, applicazioni chì avete restituitu in precedenza a capacità di interagisce cù a pagina. Pudete ancu permessu di inviarti messaghji per un amicu chì era ancu aghjustatu à a lista. Tutti sti elementi sò in a stessa sezione. "Blocca".

Ora pudete cuminciare à edità restrizioni. Per quessa, cliccate puru nantu à Sblocca à fronte di u nome.

Avà bisognu à cunfirmà e vostre azioni, è questu hè a fine di a edizione.

Nota chì durante l'installazione, pudete blocà ancu altri utenti. Nota chì a persona sbloccata puderà dinò visualizà a vostra pagina, vi invierà messaggi privati.