Sblocchendu un account Google nantu à Android

U controller di PCI Simple Communications hè presente in i computer basati in Intel. Essa svolge a funzione di determinà e apparecchiature connesse in casu chì, dopu a reinstallazione di u sistema operativu, questu ùn accade micca automaticamente. Tuttavia, senza i driver adatti, stu cumpunente ùn funziona micca correttamente. Tutti i schedari necessarii sò inclusi in u software di Engine di Gestione, a so installazione hè dispunibule cù unu di i cinque metodi.

Cercemu è l'installazione di driver per u controller di PCI Simple Communications.

U sottosistema Intel Management Engine hè necessariu per mantene l'OS durante u dorme è u travagliu. È cusì tanti componenti, ognunu chì hè responsabile per certi azioni. Sò installati immediatamente, dunque basta à scaricà solu un prugramma è aspettà chì l'installazione sia finita.

Metudu 1: Centro di download Intel

Prima, vi cunsigliu di pagà l'attenzione à stu metudu, postu chì hè u più efficace. In a risorsa ufficiale di sviluppatore ci sò sempre l'ultime versioni di u lugiziale, è l'usu pò esse sicuru chì saranu compatibili. Ricercà è scarica cumu:

Andate à u situ di download Intel

  1. Aprite a home page Intel Download Center.
  2. Pudete selezziunu un pruduttu da a lista, ma questu hè un esercitu chì dà tempu. U più faciule tippu Motore di gestione in a barra di ricerca specifica è cliccate Enter.
  3. In u menu pop-up in a pagina chì si apre, selezziunate u tippu "Driver" è specificate a versione di u vostru sistema operativu, allora aspettate chì l'elenco di i file sia aggiornatu.
  4. Solitamente u primu in a lista mostra a versione attuale di u driver, dunque cliccate nantu à u nome per andà à scaricà.
  5. In a pagina chì si apre, dopu à a descrizzione, un pulsu blu cù u nome di u lugiziale è a so versione verrà visualizzata. Cliccate nantu à quì per cumprà u download.
  6. Aprite u cartulare scaricatu cù qualchì archiviu pratice.
  7. Fate un dopu cliccate nantu à u luggeru chjamatu MEISetup.exe.
  8. U wizard di stallazione principia. Andate à u passu chì seguita, cliccendu nantu à "Prossimu".
  9. Accetta i termini di l'accordu di licenza, toccà a casella adatta.
  10. Pudete cambià a locu di stallazione di i cumpunenti. S'ellu ùn hè micca necessariu, basta passà.
  11. Una volta finitu u prucessu stallazione, riceverà una notificazione nantu à i componenti chì sò stati spediti cù prughjettu per Windows.

In stu stadiu, pudete chjappà a finestra di l'infurmazione guidata è ripartite u computer per chì e cambiamenti da effettu. Ora, u driver per u controller di PCI Simple Communications deve funzionà currettamente.

Metudu 2: Intel Driver & Support Assistant

A cumpagnia di Intel produce un gran numeru di componenti per u PC. Praticatamente ognuna di esse funziunanu in modo normale solu cù a dispunibilità di un software adeguatu. Scarificà tuttu è individualmente hè difficiule è assai prucedu, perciò i sviluppatori suggeriscenu di aduprà l'utile ufficiali chì automatizza stu prucessu. L'installazione di i piloti cun a so accade:

Vai à u situ di supportu Intel

  1. Andate à a pagina di u Supportu Intel è selezziunate a prima piastrella etichettata "Application Driver Assistant Intel".
  2. Aspettate chì a scansione di u sistema finisci.
  3. Ora vene vene un bottinu "Download Download". Fate un clic nantu à essa è aspettate ch'ellu sia scaricatu l'utilità.
  4. Fighjatu, pone una spunta vicina à l'elemento "Sò accettatu i termini è e condizioni di a licenza" è cliccate nantu à "Install".
  5. A pagina di u situ Intel s'ebri in u navigatore predefinitu. Quì vi truverete un elencu di tutti l'attrezzatura per fà fà l'upgrade. Seguitate e istruzioni fornite quì è i driver necessarii saranu installati.

Metudu 3: Software Addizionale

Se i primi dui metodi impiegavanu l'utente à fà certi manipolazioni, chì ùn sò micca sempre chjaru è difficiuli per l'utenti inesperti, allora u prucedimentu tuttu hè simplificatu assai per mezu di prugrammi spiciali. Scaricate u software per ricercà è installà i driver in u vostru computer, è scansiona ellu stessu è scaricarà i schedari necessarii. Truverete una lista di tali prugrammi in u nostru altru artìculu à u ligame sottu.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

Unu di i rapprisentanti più diffusi di i prugrammi specializati sò DriverPack Solution è DriverMax. I so basi di dati sò aggiornati regolarmente, l'analisi di l'apparecchiatura, cum'è periferiche, ùn hà micca necessariu di tantu tempu, è guasi sempre i più recenti è i file più adatti per i dispositivi sò selezionati. Tutoriali espansi nantu à cume si lavora in i, vi truverete cliccendu nantu à i link chì seguitanu.

Ulteriori dettagli:
Cume aghjurnà i driver in u vostru computer usando a Soluzione DriverPack
Ricercà è installate i driver in u prugramma DriverMax

Metudu 4: ID di Controller

In a tappa di sviluppu di a parte di u software di l'attrezzatura, ogni fabbricante assigna un ID IDUiale à u so pruduttu. Ancu s'ellu hè necessariu per a interazione curretta cù u sistema operativu, pò esse ancu adupratu per altri scopi. Per esempiu, aduprà un tali identificatore ùn hè micca difficiule da truvà un driver di dispositivi. Questu hè fattu per mezu di servizii speciali. L'identificatore di u Sottosistema di Gestione Motore pari à quessu:

PCI VEN_8086 & DEV_28F4

Se site interessatu à stu metudu, familiarizàte cù l'istruzzioni dettagliate nantu à stu argomenti in u materiale da u nostru altru autore.

Leggi più: Cercate i driver per ID hardware

Metudu 5: l'utile standard di Windows

A maiòi sò cuscienti di l'esistenza "Manager di dispositivi" in u sistema operativu di Windows. Attraversu questu, ùn ci hè micca solu u monitoru di i componenti è di periferiche cunnesse - l'utente accede à parechji strumenti addizionali pensati per controllà l'apparecchiatura. Abilità una di e funzioni per ricercà i driver per u controllore Simple Communications.

Per di più: Installazione di i piloti cù l'utili standard di Windows

Questu conclude u nostru articulu. Oghje avemu parlatu di cume stallà i driver per u subsistema di Engine di Gestione è cusì assicurà u funziunamentu currettu di u cunzulatore PCI di Simple Communications. Comu pudete vede, in stu prucessu ùn ci hè nunda di difficiule, basta à sceglie u metodo più adatto è seguite e istruzioni.