Microsoft Excel: elenchi dispusiti

Quandu travagliendu in Microsoft Excel in tabelle cun duplicate di dati, hè assai praticu aduprà a lista di discesa. Cù sì, pudete semplicemente sceglie i parametri voluti da u menu generatu. Scopri cumu fà una lista di sblocche in vari modi.

A creazione di un listinu addizionale

U modu più pratiziunale, è à tempu u più funzionale per creà una lista di sblocca, hè un mètudu basatu annantu à a custruzione di un listinu separatu di dati.

Prima di tutti, facemu un tavulinu-blank, induve avemu andatu à aduprà u menu di menù à goccia, è dinò fà un listinu separatu di dati chì saranu inclusi in stu menu in u futuru. Questi dati ponu esse piazzati sia in a stessa foglia di u documentu, è à l'altru, s'ellu ùn vulete micca duvule piazzate trà visu nant'à una tavula.

Selezziunu i dati chì avemu intenzione di aghjunghje à l'elencu di menù a voglia. Fate un clic col menù di dirittu, è in u menù contestuale selezziunate l'elemento "Assignare un nome ...".

A forma di creazione di u nomu si apre. In u campu "Nome" inserisci ogni nomu pratico per mezu chì ricunnosce questu listinu. Ma, stu nome deve cuminciare cù una lettera. Pudete ancu inserì una nota, ma questu ùn hè micca necessariu. Fate un clic nantu à u "OK".

Vai à la scheda "Dati" di Microsoft Excel. Selezziunate a zona di a tavula induve avemu da appicicà a lista à sdrai. Cliccate nantu à u bottinu "Verifica dati" situatu nantu à u Ribbon.

A finestra di verifica di u valore di l'input hè aperta. In la scheda "Parametri" in u campu "Data Type", selezziunu u parametru "List". In u campu "Sorgente" mettemu un segnu uguale, è subitu senza spazi scriviamo u nomu di a lista, chì l'abbiamo attribuitu sopra. Fate un clic nantu à u "OK".

L'elenco a tendi hè pronta. Ora, quandu cliccate nantu à un bottinu, ogni cellula di u intervallu specificatu vi mostrerà un elencu di parametri, in i quali pudete sceglie chiunque per aghjunghje à a cella.

A creazione di un menu in goccia cù l'ugelli di sviluppatore

U secondu metudu consiste in a creazione di un elencu di sìtule cù l'utili di sviluppatore, cusì usando ActiveX. Per impostazione predefinita, e funzioni di l'utenti di sviluppatore sò mancanti, cusì primu avemu bisognu di abilità. Per fà quessa, andate in u tab "File" di Excel, è cliccate nantu à a parazione "Parametri".

In a finestra chì si apre, andate à a sottosezione "Ribbon Settings", e selezziunate a casella accanto à u valore "Developer". Fate un clic nantu à u "OK".

Dopu à quessa, una tabulazione intitulata "Sviluppatore" appare nantu à u nastro, induve ci stiamo muvendu. Draw in Microsoft Excel list, which should be a drop-down menu. Poi, cliccate nantu à u Ribbon annantu à l'icona "Inserisci", è trà e elementi chì apparseu in u gruppu "Elementu ActiveX", selezziunu "Cascia Combo".

Facemu clic nantu à u locu induve ci deve esse una cella cù una lista. Comu pudete vede, a forma di lista hè apparuta.

Dopu avemu muvutu in "Design Mode". Cliccate nantu à u pulsante "Prupietà di controllo".

A finestra di proprietà di u cuntrollu si aprite. In a colonna "ListFillRange", manualmente, dopu à un doppiu, stabilisci l'intervallo di celle di tabella, chì i dati di cui formanu l'elementi di lista à a discesa.

Cliccate dopu nantu à a cella, è in u menù contestuale andate à l'elementi "Oggetto ComboBox" è "Modifica".

A lista drop-down di Microsoft Excel hè pronta.

Per fà altre cellule cù un elencu di menù a discesa, basta stà nantu à u lìattu inferu dirittu di a cella finita, cliccate nantu à u bottinu di u mouse è trascinate finu.

Elenchi relativi

Inoltre, in Excel, pudete creà elencate in menù à goccia derive. Queste sò listi quandu, quandu selezziunu un valore da una lista, in un'altra colonna ci hè pruposta per selezziunate i parametri correspondenti. Per esempiu, quandu scegliete da a lista di prudutti di patata, si propone di sceglie chilogrammi è grammi cum'è misure, è quandu si sceglie l'oliu vegetale - litri è millilitri.

Prima di tutti, preparemu un tavulu induve e elenchi dispunibili saranu situati, è separatamenti fà listi cù i nomi di i prudutti è e misure di misurazione.

Assignemu un intervagliu nominatu per ognuna di e listine, cume avemu fattu prima cù u listinu gocce di solitu.

In a prima cella, creemu una lista in modo esattamente cum'è avemu prima, per via di a verifica di i dati.

In a seconda cellula, lanciatu dinò a finestra di verifica di i dati, ma in a colonna "Sorgente", inseremu a funzione "= DSSB" è l'indirizzu di a prima cella. Per esempiu, = FALSE ($ B3).

Comu pudete vede, a lista hè creata.

Ora, per chì e cellule inferiori abusenu e stesse proprietà cum'è a volta precedente, selezziunate e celle in su, è cù u pulsu di u mouse, traghjate falà.

Tuttu, a tavula hè creata.

Avemu calculatu cumu fà una lista di sferzate in Excel. U prugramma pò creare sia elenchi semprechji simuli sia quelli dipendenti. In stu casu, pudete aduprà vari metudi di creazione. A sceglie dipende da u scopu specificu di a lista, u scopu di a so creazione, scopu, etc.