Cumu nascondite a rete Wi-Fi di vicini in a lista di rete senza fili Windows

Se vivi in ​​un edificiu d'appartamentu, allora, prubabilmente, aprendo a lista di rete Wi-Fi dispunibule in a barra di task di Windows 10, 8 o Windows 7, in più di i vostri punti d'accessu, vedi ancu vicini, spessu in gran numeri (è qualchì tempu cun spiacevuli) nomi).

In questo manuale esiste una manera di nascundà e rete Wi-Fi di altre persone in a lista di cunnessioni in modo chì ùn sò micca visualizzati. Pure nantu à u situ ci hè una guida separata nantu à un topic simile: Cumu nascondite a vostra rete Wi-Fi (da i vicini) è cunnessu à una rete nascosta.

Cumu rimuovere e rete Wi-Fi di altre persone da a lista di cunnessioni chì utilizanu a linea di cumunicazione

Pudete rimuovere e reti senza fili di i vicini cun a linea di comando di Windows, cù e seguenti opzioni: permettenu solu à e reti specifichi da esse visualizzate (disattivà tutte l'altre), o impedisce à certe reti Wi-Fi specifichi di mostra, è permettenu à l'altri di mostra, l'azione serà leggermente diversa.

First, about the first option (noi proibite a mostra di tutte e reti Wi-Fi eccettu i soi). A prucedura hè quì seguitu.

  1. Eseguite u prompt di cum'è di Amministratore. Per fà quì in Windows 10, pudete cuminciare a digità "Linea di comando" in a ricerca nantu à a barra di task, allora cliccate à dirizzione diritta nantu à u risultatu truvatu è selezziunate l'elementu "Run as Administrator". In Windows 8 è 8.1, l'elemento richiestu si trova in u menù contestuale di u pulsante Start, è in Windows 7, pudete truvà a linea di cumunicazione in prugrammi standard, cliccate nantu à u dirittu nantu à u dirittu è sceglite di eseguu cume amministratore.
  2. A promptu di l'ordine, inserisci
    netsh wlan add filter filter = allow ssid = "nome di a vostra rete" tipo di rete = infrastruttura
    (induve u nomu di a vostra rete hè u nomu che vulete risolve) è premete Invescia.
  3. Inserite u cumandamentu
    netsh wlan aghjunghje permessu di filtru = denyall networktype = infrastructure
    e premete Invesione (questu hà da impedisce a visualizzazione di tutte l'altre reti).

Subitu dopu à ciò, tutte e reti Wi-Fi, eccettu a rete specifica in a seconda tappa, ùn sarà più mostrata.

Sì avete bisognu di riportà tuttu à u so statu originali, aduprà u cumandatu chì seguitu per disattivà l'uccultu di e rete senza filu vicinu.

netsh wlan delete filter permission = denyall networktype = infrastructure

A seconda opzione hè di banà a mostra di punti di accesso specifichi in a lista. I passi sò:

  1. Eseguite u prompt di cum'è di Amministratore.
  2. Inserite u cumandamentu
    netsh wlan add filter filter = permd = blocco ssid = "nome_sicura_a quale _sensu_decrement" rete-tip = infrastruttura
    e premete Invescia.
  3. S'ellu ci vole, usate u listessu comando per nascundà altre reti.

Cusì, e reti specificate saranu nascosti da a lista di reti dispunibili.

Ulteriori informazioni

Comu pudete vede, quandu esegue i cumuli date in l'istruzzioni, filtri di rete Wi-Fi sò aghjunti a Windows. In ogni momentu, pudete vede una lista di filtri attivi chì utilizanu u comando netsh wlan mostra filtri

È per sguassà i filtri, aduprà u comando netsh wlan delete filter seguita da i parametri di filtru, per esempiu, per annullà u filtru creatu in a seconda tappa di a seconda opzione, aduprà u comando

netsh wlan delete filter permission = block ssid = "nome_s network_su quale_need_decrement" networktype = infrastructure

Speru chì u materiale sia utile è comprensibile. Sì avete ancora e dumande, dumandate in cumenti, pruvaraghju di risponde. Vede ancu: Cumu scopra a password di a vostra rete Wi-Fi è tutte e reti wireless salvate.