Cumu abilite BitLocker senza TPM

BitLocker hè una funzione di criptografia di u discu in Windows 7, 8 è Windows 10, iniziendu cù e versioni Professional, chì ti permette di cifrà in modo sicuru i dati nantu à HDD è SSD, è nantu à unità discurdibili.

Tuttavia, quando a crittografia BitLocker hè abilitata per a partizione di sistema di u discu duru, a maiò parte di l'utenti si confrontanu cù u missaghju chì "U dispositiu ùn pò micca aduprà un modulu di piattaforma fidatu (TPM). L'amministratore deve definisce a Permessa cù BitLocker senza una opzione TPM compatibile." Cumu à fà questu è criptografà u drive di sistema cù BitLocker senza TPM hè discusso in sta breve istruzione. Vede ancu: Cumu mettere una password in una unità flash USB usando BitLocker.

Referenza Veloce: TPM - un modulu di criptografia di hardware specifica adupratu per e attività di crittografia, pò esse integratu in a scheda madre o cumpressu.

Nota: à ghjunghje da l'ultime notizie, da a fine di lugliu di u 2016, tutti i computer novu cù Windows 10 duveranu avè TPM. Se u vostru computer o laptop hè fattu esattamente dopu à sta data, è pudete vede u messaghju specificatu, questu pò significà chì, per qualchì motu, TPM hè disattivatu in BIOS o micca inizializzato in Windows (premete i tasti Win + R è inserisci tpm.msc per controllà u modulu ).

Permittendu BitLocker ad aduprà senza un TPM compatibile in Windows 10, 8 è Windows 7

Per esse capace di cifrare l'unità di sistema cun BitLocker senza TPM, basta à cambià un unicu parametru in l'Editor di Politiche di Gruppi Locali di Windows.

  1. Premete i tasti Win + R è entrate gpedit.msc di lanciari l'editor di e regule di gruppu locale.
  2. Aprite a sezione (cartulari di a sinistra): Configurazione di u computer - Modelli amministrativi - Componenti di Windows - Questa impostazione di regula ti permette di sceglie a Cifratura di l'unità BitLocker - Unità di sistema operativu.
  3. In u pannello di dirittu, fate dopu cliccate nantu à "Questa impostazione di regula permette di configurà u requisitu di autenticazione addizionale à l'iniziu.
  4. In a finestra chì si apre, selezziunà "Enabled" è dinò assicurassi chì a casella "Allow BitLocker senza un modulu TPM compatibile" hè verificatu (vedi screenshot).
  5. Applica i vostri cambiamenti.

Dopu, pudete aduprà la crittografia di u discu senza missaghji d'errore: selezziunate u discu sistema in u scopu, cliccate puru nant'à u cliccate nantu à u menù contuttu Abilita BitLocker, allora seguite e istruzioni di la procedura guidata di Criptografia. Questu pò esse fattu ancu in u "Pannello di cuntrollu" - "Criptazione di l'unità BitLocker".

Pudete o settà una password per accede à u discu criptografatu, o creà un dispositivo USB (unità flash USB) chì sarà adupratu cum'è una chjave.

Nota: Durante a crittografia di u discu in Windows 10 è 8, vi sarà richiesta di salvà i dati di decifrtu, ancu in u vostru contu Microsoft. Sì l'avete aghjustatu cunfigurata, l'u li propiu - in a mo esperienza cù BitLocker, u còdice di recuperu per l'accessu à u discu da u account in casu di prublemi, pò esse l'unu modu per non perde i vostri dati.