Cumu installà Windows 8 è 10 in un tablet cù Android

A volte un utilizatore di u sistema operativu Android hà bisognu di stallà nantu à un dispositivo Windows. A ragione pò esse un prugramma distribuitu solu in Windows, un desideru di aduprà Windows in un modu mobile o installà ghjochi nantu à u vostru tablet chì ùn sò micca supportati da u sistema abituale di Android. In ogni casu, a demolizione di un sistema è l'installazione di un altru ùn hè micca una missione faciule è hè solu adatta per quiddi chì sò boni versatori in computer è fidati in e so abilità.

U cuntenutu

  • L'essenza è e caratteristiche di l'installazione di Windows nantu à un tablet cun Android
    • Video: I tablet di Android cume un sostitu per Windows
  • Requisiti di gadget di Windows
  • Modi pratichi per fà u Windows 8 è e piattaforme superiori in i dispositivi Android
    • Emulazione di Windows cù Android
      • U travagliu praticu cù Windows 8 è supérieur in l'emulatore Bochs
      • Video: cume Windows cù Bochs cù l'esempiu di Windows 7
    • Installà Windows 10 cume un secondu OS
      • Video: cumu installà Windows in u tablet
    • Installazione di Windows 8 o 10 invece di Android

L'essenza è e caratteristiche di l'installazione di Windows nantu à un tablet cun Android

L'installazione di Windows nantu à un dispositiu Android hè ghjustificata in i seguenti casi:

  • U mutivu più impurtante hè u vostru travagliu. Per esempiu, progettate siti web è avete bisognu di una applicazione di Adobe Dreamweaver, chì hè più pratice per travaglià in Windows. I specifici di u travagliu offre ancu l'usu di prugrammi cù Windows, chì ùn anu micca analoghi per Android. Ié, è a produttività softeghja: per esempiu, scrivete artìculi per u vostru situ o per l'ordine, sò stancati di cambià u layout - è u prugramma Punto Switcher per Android ùn hè micca e ùn hè micca prevu;
  • u tablet hè abbastanza produttivu: hà bisognu di testà Windows è confrontà ciò chì hè megliu. Prugrammi abituali chì travagliate à u vostru PC di casa o di ufficiu (per esempiu, Microsoft Office, chì ùn avete u tradimentu di OpenOffice), pudete portà cun voi in ogni viaghju;
  • A piattaforma Windows hè stata intensiva sviluppata per ghjochi 3D da i ghjorni di Windows 9x, mentri iOS è Android sò uscitu assai tardi. Gestisce in u stissu Grandu Turismo, World of Tanks o Warcraft, GTA è Call of Duty da a tastiera è u mouse hè un piacè, i gamer si abituavanu da quì da un vechju e ora, duie decenni più tardi, sò felici di "vucà" a stessa serie di sti ghjochi e nant'à un tablet cù Android, senza limità stessu in u quadru di stu sistema operativu.

Sì ùn sì micca avventurariu in a vostra testa, ma, à u cuntrariu, avete un bonu ragu per scappà nantu à un smartphone o un tablet di Windows, aduprate i cunsiglii sottu.

Utilizà Windows in u tablet, ùn hè micca necessariamente a presenza di a so versione pre-installata

Video: I tablet di Android cume un sostitu per Windows

Requisiti di gadget di Windows

Da i PC convenzionali, Windows 8 è altu richiede caratteristiche micca debuli: memoria di accesso casuale da 2 GB, processore micca peggio di duale core (frequenza di core non inferiore a 3 GHz), adattatore video cù accelerazione grafica Versione de DirectX non inferiore a 9.1.x.

È in i tablet è in i telefuni intelligenti cun Android, in più, imposti supplementari sò imposti:

  • u supportu per l'architettura hardware-software I386 / ARM;
  • processore, liberatu da Transmeta, VIA, IDT, AMD. Queste impresa sò in seria seriamente sviluppendu in termini di componenti di piattaforme diverse;
  • a presenza di un drive flash o almenu una carta SD di 16 GB cun una versione già registrata di Windows 8 o 10;
  • a presenza di un dispositivo USB-hub cun alimentazione esterna, tastiera è mouse (l'installatore di Windows hè controllatu cù u mouse è da a tastiera: ùn hè micca un fattu chì u sensore funziona subitu).

Per esempiu, u smartphone ZTE Racer (in Russia era cunnisciutu cum'è "MTS-916") avia un processore ARM-11. Vista a bassa prestazione (600 MHz nant'à u processore, 256 MB di memoria interna è RAM, supportu per e schede SD fino à 8 GB), puderia eseguire Windows 3.1, qualsiasi versione di MS-DOS cù Norton Commander o Menuet OS (l'ultimu ne prisenta) spaziu pocu è usatu più per scopi di dimostrazione, hà un minimu di prugrammi preinstallati primitivu). U piccu di e vendite di stu smartphone nant'à i magazzini di telefuni mobili sò scesu in 2012.

Modi pratichi per fà u Windows 8 è e piattaforme superiori in i dispositivi Android

Ci hè trè modu di esecuzione di Windows nantu à gadgets cù Android:

  • attraversu l'emulatore;
  • Installazione di Windows cume un secondu, secondu OS;
  • Sostitu per Android di Windows.

Non tutti stanu daranu u risultatu: portà sistemi di terze parti hè abbastanza fastidiosi. Ùn vi scurdate di e prestazioni di hardware è software - cusì, nantu à l'iPhone per installà Windows ùn hè tantu chì ùn funzeghja micca. Purtroppu, in u mondu di i gadgets ci sò situazioni micca invariante.

Emulazione di Windows cù Android

Per uttene Windows nantu à Android, l'emulatore QEMU hè adeguatu (hè ancu utilizzatu per verificà e unità di installazione flash - chì ti permette, senza riavvicinari Windows nant'à u PC, per verificare se u lance funziona), aDOSbox o Bochs:

  • U supportu QEMU hè statu discusuatu - supporta solu vechje versioni di Windows (9x / 2000). Sta applicazione hè ancu aduprata in Windows nantu à un PC per emulà a drive flash di l'installazione - stu ti permette di assicurà chì funzi;
  • U prugramma aDOSbox funziona cù versioni anziane di Windows è di MS-DOS, ma ùn avete micca un sonu è Internet.
  • Bochs - u più universale, ùn avè micca una "cunnessione" per e versioni di Windows. L'esecuzione di Windows 7 è altru in Bochs hè quasi uguale - per mezu di e similitudine di questu seconda.

Windows 8 o 10 pò ancu esse installatu cunvertendu l'immagine ISO in u formatu IMG.

U travagliu praticu cù Windows 8 è supérieur in l'emulatore Bochs

Per installà Windows 8 o 10 nantu à u vostru tablet, fate u seguitu:

  1. Scaricate Bochs da ogni fonte è installate sta app in u vostru tablet Android.
  2. Scaricate una immagine di Windows (file IMG) o preparate sè.
  3. Scaricate u Firmware SDL per l'emulatore Bochs è scaccate u contenutu di l'archive in a cartella SDL nantu à a vostra carta di memoria.

    Crea una cartulina nantu à a carta di memoria per trasferisce quì archiviu di l'emulatore non saldatu

  4. Sciffa l'immagine di Windows è rinominate a lima di a c.img, trasmettala à u cartulare SDL chì hè dighjà u so.
  5. Run Bochs - Windows sarà prontu à fuggire.

    Windows funziona in a tauletta Android cù emulatore Bochs

Ricurdate - solu i pasturali costosi è di prestazioni elevati funzioneranu cù Windows 8 è 10 senza "perspicaci" apprezzabile.

Per fà u Windows 8 è altu da un'impresa ISO, pudete dà bisognu à trasformarla in una immagine .img. Ci sò parechje prugrammi per questa:

  • MagicISO;
  • familiari à parechji stallatori UltraISO;
  • PowerISO;
  • AnyToolISO;
  • IsoBuster;
  • gBurner;
  • MagicDisc, etc.

Per convertite .iso in .img è eseguite Windows da l'emulatore, seguite sti passi:

  1. Convertite una immagine ISO di Windows 8 o 10 per .img cun qualsiasi cunvertitore software.

    Usendu u prugramma UltraISO, pudete cunvertite IMG u lima cù a risoluzione ISO

  2. Copiate u schedariu IMG risultatu in u cartulare di sistema root di a carta SD (secondu e istruzioni per esibisce Windows 8 o 10 da l'emulatore).
  3. Iniziate cù u emulatore di Bochs (vedi u manuale Bochs).
  4. Ci sarà un lanciu attendutu di Windows 8 o 10 nantu à un dispositiu Android. Essere prontu per l'inoperabilità di u sonu, Internet è i frequenti "freni" di Windows (per e low-cost è "slabi" compresse).

Se sì dispiacenti cù u calatu di prestazione di Windows da l'emulatore, hè ora di tentà di cambià Android à Windows da u vostru gadget.

Video: cume Windows cù Bochs cù l'esempiu di Windows 7

Installà Windows 10 cume un secondu OS

Eppuru, l'emulazione ùn pò esse paragunatu cù u portu cumpletu di l'OS "alienu", hè necessariu un lance più completo - da chì Windows sia in u gadget "cumu in a casa". U travagliu di duie o trè sistemi operativi nantu à u mo dispositivo mobili hè prupostu da a tecnulugia Dual- / MultiBoot. Questu hè a gestione di a carica di tutti i nucli di software pochi - in questu casu, Windows è Android. L'ultimu puntu hè chì, installendu un secondu OS (Windows), ùn vi paura u primu (Android). Ma, cuntrariu à l'emulazione, stu metudu hè più risicu di - hè necessariu rimpiazzà u recuperu standard di Android cù un Dual-Bootloader (MultiLoader) da lampà. Naturalmente, un smartphone o tablet deve soddisfà e cundizioni hardware sopra menzionate.

In casu d'incompatibilità o di u più picculu fallimentu quandu riprisenta a console di riparazione d'Android cun un Bootloader, pudete rovinà u gadget, è solu in u centru di serviziu di l'Android Shop (Windows Store) li puderete ripiglierà. Dopu tuttu, questu ùn hè micca solu scaricà a versione sbagliata di Android in l'apparecchiatura, ma sostituendu u preloader di u kernel, chì impone l'utente à esse estremamente attenta è fiducia in a so cunniscenza.

In alcune tavolette, a tecnulugia DualBoot hè già implementata, Windows, Android (è qualchì volta Ubuntu) sò installati - ùn avete micca bisognu di rifà u Caricatore di avvicinamentu. Questi gadgets sò dotati di un prucessore Intel. Quessi sò, per esempiu, i marche di pasticche Onda, Teclast è Cube (per a vendita di oggi ci sò più di una dozzina di mudelli).

Sì cunvintu di e vostre abilità (è di u vostru dispositivo) è sicuru hè statu piazzatu à rimpiazzà u sistema operativu di u tablet cun Windows, seguite e istruzioni

  1. Scrive una immagine di Windows 10 per una unità flash USB da un altru PC o tablet utilizzando Windows 10 Media Creation Tool, WinSetupFromUSB o altra applicazione.

    Utilizendu u Strumentu di Creazione Media di Windows 10, pudete creà una immagine di Windows 10.

  2. Cunnesse l'unità flash USB o a scheda SD in a tablet.
  3. Aprite a cunsulta di Riprudenza (o UEFI) è setizate u scaricamentu di u gadget da l'unità flash USB.
  4. Rinvià u tablet, lascendu a Riparazione (o UEFI).

Ma se in u firmware UEFI ci hè una scarica da media à parte (una unità flash USB, un lettore di carte cù una scheda SD, un discu HDD / SSD esterno, un adattatore USB-microSD cun una scheda di memoria microSD), allora tuttu ùn hè micca tantu sì in Recuperazione. Ancu sì cunnesse una tastiera esterna cù un dispositivo microUSB / USB-Hub cù l'alimentu di cumunamentu per ricaricà simultaneamente a tavoletta - a Console di Recuperu ùn hà micca di risponde rapidamente à a pressione di u tastu Del / F2 / F4 / F7.

Eppuru, Riprendimentu hè statu fattu per reinstallà u firmware è i nuclei in Android (in sostituzione di a versione "branded" da l'operatore cellulare, per esempio, MTS o Beeline, cù un tippu CyanogenMod personalizatu), non Windows. A soluzione più indolente è di cumprà un tablet cun duie o trè sistemi operativi "à bordu" (o chì li permette di fà), per esempio, 3Q Qoo, Archos 9 o Chuwi HiBook. Avianu già prucessu di u prucessore.

Per installà Windows accatastu cù Android, aduprà un tablet cun UEFI-firmware, è micca cun Recovery. Altrimenti, ùn pudete micca mette Windows "in cima" di Android. Modi barbari per scurdà Windows di ogni versione "accantu à" cun Android ùn purtà micca - u tablet tuttanu à ricusà di travaglia ancu quandu tu tornassi di ritornu Android. Ùn dite ancu micca sperà chì pudete facilmente rimpiazzà a riparazione di Android cù Premiu / AMI / Phoenix BIOS, chì si trova nantu à u vostru anzianu laptop - ùn pudete micca fà senza hackers prufessiunali, è questu hè a strada barbara.

Ùn importa micca chì hè quellu chì vi ha prumessu chì Windows lavà nantu à tutti i gadgets - a ghjente di più dilettante dà un cusì cunfurimentu. À prupone à travaglià, Microsoft, Google, è i pruduttori di pasticchi è telefoni smart anu daveru una stretta cooperazione è aiutavanu à ogni l'altru in tuttu, è ùn combattenu in u mercatu cum'è fà, da separà si stessi programmaticamente l'una dall'altra. Per esempiu, Windows riesce Android à u livellu di compatibilità di kernel è di altru software.

Tentativi "in tuttu hè" di mette Windows nantu à u gadget di Android sò i tentativi instabili è isolati da amatori, chì ùn travaglianu nantu à ogni istanza è mudellu di u gadget. Ùn hè micca apprezza à piglià per un missaghju immediato à l'azione da a vostra parte.

Video: cumu installà Windows in u tablet

Installazione di Windows 8 o 10 invece di Android

U rimpiazzamentu cumpletu d'Android nant'à Windows hè un compitu ancu più seriu chè di semplicemente mettevuli à fiancu.

  1. Connettu a tastiera, u mouse è l'unità flash USB cù Windows 8 o 10 à u gadget.
  2. Rinvalla u dispositiu è andate in u gadget UEFI premendu F2.
  3. Dopu avè selezionatu u boot da u drive flash USB è chì esegue Windows Setup, selezziunate a opzione "Installazione completa".

    L'aggiornamentu ùn funziona micca, cum'è ancu Windows ùn era micca installatu quì.

  4. Elimina, ricreava è formattà a sezione C: in a memoria flash di u gadget. A so dimensione completa sarà visualizzata, per esempio, 16 o 32 GB. Una bona opzione hè di spezzà i media nant'à C: è D: drive, sbarazzallu di l'extra (partizioni nascoste è riservate).

    A ripartizione distruglerà a conchiglia è u kernel di Android, invece sarà Windows

  5. Assicurà altre azzioni, s'ellu ci hè, è cumincià a installazione di Windows 8 o 10.

À a fine di l'installazione, avete un sistema operativu di Windows - cum'è solu, senza sceglie da a lista di avvio di l'OS.

Se u D: hè sempre liberu, quessa succede quandu tutte e persone siano copiate in a carta SD, pudete pruvà a missione inversa: tornà Android, ma cum'è un secondu sistema, micca u primu. Ma questu hè una opzione per utilizatori esperti è prugrammatori.

Sostitu d'Android nant'à Windows ùn hè micca una missione facili. Questu travagliu hè facilitato assai da u supportu di u fabbricante à u livellu di processore. S'ellu ùn hè micca quì, ci vole tropu tempu è l'aiutu di specialisti per installà una versione curretta di travagliu.