A schermata di Windows hè u primu mezu di interazione cù l'utente cù u sistema operativu. Ùn hè micca solu pudelu, ma hè necessariu adeguà, perchè a cunfusione curretta riduce u tensione di l'ochju è faciliterà a percezione di l'infurmazione. In questu articulu, imparerai à persunalizà u schermu in Windows 10.
Opzioni per cambià l'impostazioni di Windows 10
Ci hè dui metudi principali chì permettenu di personalizà a visualizzazione di l'OS - sistema è hardware. In u primu casu, tutte e cambiamenti sò fatte da a finestra di parametri integrata di Windows 10, è in u secondu - modificendu i valori in u pannellu di cuntrollu di l'adattatore di grafica. L'ultimu metudu, a so volta, pò esse spartitu in trè sottumpressi, ciascuna chì si riferisce à i marchi più popolari di schede video - Intel, Amd è NVIDIA. Tutti anu presenti regolazioni quasi identichi cun eccezione di una o dui opzioni. Circa ognunu di i metudi citati, noi spiegheremo più in dettu.
Metudu 1: Usa a configurazione di sistema di Windows 10
Iniziamo cù u metodo più popularu è largamente dispunibule. U so vantaghju nantu à l'altri hè chì hè applicabile assolutamente in ogni situazione, micca qualchì carta di video vene aduprata. A schermata di Windows 10 hè configurata in stu casu:
- Premete chjavi simultaneamente nantu à a tastiera "Windows" è "I". In a finestra chì si apre "Opzioni" cliccà sinistra in a sezione "Sistema".
- Dopu, vi truverete automaticamente in a sottusione curretta. "Mostra". Tutte l'azione successiva si susseveranu in a parte destra di a finestra. In a so zona superiore, tutti i dispositivi (monitor) chì sò cunnessi à u computer sò visualizati.
- Per cambià l'impostazioni di una schermata specifica, cliccate nantu à l'apparecchiatura desiderata. Premendu u pulsante "Determinate", puderete vede nant'à u monitor un numeru chì coincide cù a mostra schematica di u monitor in a finestra.
- Sceglite a voglia, fighjate a zona sottu. Se aduprate un laptop, ci sarà una barra di controllo di luminosità. Movendu u slider sinu o dirittu, pudete facilmente ajustà sta opzione. I pruprietari di PC stazziunali ùn avè micca un tale regolatore.
- U blocu prossimu vi permetterà di configurà a funzione "Notte di luce". Permette di accende un filtru di culore addizionale, da chì pudete guardà comodamente a schermu à u scuru. Se attivate questu opzione, allora à u tempu specificatu, u schermu cambierà u so culore à un più caldu. Per difettu questu accadrà in 21:00.
- Quandu cliccate nantu à a linea "Parametri di a luce di notte" Aghjunghjerai à a pagina di configurazione di sta luce molto. Dove pudete cambià a temperatura di u culore, fate un tempu specificu per attivà a funzione, o usate u immediatamente.
Vede ancu: Selezzione di a notte di notte in Windows 10
- Impostazione successiva "Windows HD Color" assai optional U fattu hè chì per a so attivazione hè necessariu avè un monitoru chì supporterà e funzioni necessarie. Cliccando nantu à a linea mostrata in l'immagine sottu, aprite una nova finestra.
- Hè quì chì pudete vede se u schermu chì state usando utilizza e tecnologie necessarie. Se sì, hè quì chì pò esse inclusu.
- Se hè necessariu, pudete cambià a scala di tuttu ciò chì vedite nantu à u monitor. È u valore cambia sia in grande manera, è viceversa. Per questu hè un menù drop-down speciale.
- Una opzione accussì impurtante hè a risoluzione di u schermu. U so valore massimu dipende da chì monitoru si sta aduprà. Se ùn cunnosci micca i numeri esatti, ti cunsiglii di fiducia in Windows 10. Sceglite u valore da a lista in menù a cumuna chì oppone a parola "raccomandatu". Optionalmente, pudete ancu cambià l'orientazione di l'immagine. Spessu, stu parametru hè adupratu solu sì avete bisognu di fà girà l'image à un certu angulu. In altre situazioni, ùn pudete micca toccà.
- In conclusione, vulemu menzionà l'opzione chì ti permette di personalizà a visualizzazione di l'immagini quandu utilizanu parechji monitor. Pudete vede l'imagine nantu à una schermata specifica, o nantu à dui dispositivi. Per fà quessa, selezziunate solu u parametru desideratu in a lista di discesa.
Fate attenzione! Se avete parechji monitor è tu accatastu accidentalmente a visualizzazione di a foto nantu à quella chì ùn funziona o hè ruvida, ùn vi spavutite. Ùn hè micca preme per pochi secondi. Quandu u tempu scade, l'impostazione hè restituita à u so statu originale. Altrimenti, avete bisognu a scumprerete u dispositiu spezzatu, o ancu certi tentà di cambià l'opzione.
Aduprendu i cunsiglii suggeriti, pudete personalizà facilmente a schermata cù l'utili standard di Windows 10.
Metudu 2: Modifichi l'impostazioni di a scheda video
In più di l'utili nant'à u sistema operativu, pudete persunalizà u schermu cù un pannellu particulare di cuntrollu di schede video. L'interfaccia è u so cuntenutu dipende solu da quale adattatore chì vene a foto - Intel, AMD o NVIDIA. Sparemu stu metudu in trè piccole sottu paragrafe, in cui descrivemu brevemente i cunfusioni associati.
Per i pruprietari di e schede video Intel
- Fate un clic destro su u desktop è sceglite a linea da u menù contestuale. "Specifiche grafiche".
- In a finestra chì si apre, cliccate nantu à a sezione "Mostra".
- In a parte sinistra di a finestra successiva, selezziunà a schermata di cui desiderassi cambià i parametri. In a zona diritta ci sò tutti i settori. Prima di tutti, devi specificà a risoluzione. Per fà quessa, cliccate nantu à a linea appropriata è selezziunate u valore desideratu.
- Allora pudete cambià a tassa di rinfrescamentu di u monitor. Per a maggior parte di i dispositivi, hè 60 Hz. Se a schermata sustene una grande frequenza, hà bisognu di stallà a. Altrimenti, lasciunu tuttu cum'è per difettu.
- Se necessariu, i cunfusioni di Intel ti permettenu di girà a maghjina di u schermu cù un multipli di 90 gradi, è scala sottu à e preferenze d'usu. Per fà quessa, abilite solu u parametru "Scelta di proporzioni" e rettilali à a destra cù i cursori speciali.
- Se site avete bisognu di cambià i parametri di culore di u schermu, allora andate a tabulazione, chjamata - "Colore". Dopu, aprite a sottusezzione "Highlights". In questu, cù l'aiutu di cuntrolari speciali, pudete aduprà a luminosità, u cuntrastu è a gamma. Sì cambiate, assicuratevi di cliccà "Applicà".
- In a seconda sottusezzione "Ulteriori" Pudete cambià a tonalità è a saturazione di a maghjina. Per fà quessa, avete bisognu di mette a marca nantu à a striscia di regolatori versu una posizione accettabile.
Per i pruprietari di e carte grafiche NVIDIA
- Aprite "Pannello di cuntrollu" u sistema operativu in quantu cunnosce.
Leggi ancu: Aprite u "Pannello di cuntrollu" in un computer cù Windows 10
- Attiva u modu "Icone grandi" per una percezione più cumuna di l'infurmazione. Dopu, andate à a sezione "Pannello di cuntrollu NVIDIA".
- In a parte sinistra di a finestra chì si apre, vedrete un elencu di e sezioni dispunibule. In stu casu, avete bisognu solu quelli chì sò in u blocu. "Mostra". Andà à a prima sottusezzione "Cambia risoluzione", pudete specificà u valore di pixel desideratu. Quì, se vulete, pudete cambià a tassa di rinfrescamentu di l'aghju.
- Dopu, avete aduprale u cumpunente culore di a maghjina. Per fà quessa, andate à a sottusezzione successiva. In stu, pudete aduprà i parametri di culore per ognuna di i tre canali, oltre à aghjunghje o riduce l'intensità è a tonalità.
- In a tabulazione "Girà a visualizzazione"Come indica u nome, pudete cambià l'orientazione di a schermata. Basta à sceglie una di e quattru elementi proposte, e poi salvà e cambiamenti premendu u pulsante "Applicà".
- Sezione "Adjusting the size and position" contiene opzioni chì sò associate à a scala. Sì ùn avete micca barre nere nantu à i lati di u schermu, queste opzioni ponu esse lasciate cambiate.
- L'ultima funzione di u pannellu di cuntrollu NVIDIA, chì vulemu menzionà in questu articulu, hè a creazione di parechji monitor. Pudete cambià a so situazione una relativu à l'altru, è cambia u modu di visualizzazione in a sezione "Installazione di più esposizioni". Per quelli chì aduprà solu un monitor, sta sezione ùn serà inutile.
Per i pruprietarii di righe video Radeon
- Fate un clic destro sul desktop e poi seleziona la linea da u menù contestuale. "Radeon Settings".
- Apparirà una finestra in cui bisogna entrà in a sezione "Mostra".
- Cusì vedi un elencu di monitoru connessi è impostazioni di u schermu di basa. Di questi, deve esse annunziatu blocchi "Temperatura di colore" è "Scaling". In u primu casu, pudete fà chì u culore più caldu o più freddo, girendu nantu à a funzione stessa, è in u secondu, pudete cambià e proporzioni di u schermu s'elli ùn si adattanu per voi per una ragione.
- Per cambià a risoluzione di a schermata cù a utilità "Radeon Settings", ci vole à cliccà nantu à u pulsante "Crea". Hè din u opposu di a linea "Permessi per l'utente".
- Dopu, apparirà una nova finestra in cui vedi un numeru quantu di numerose impostazioni. Nota chì à diffe altri metodi, in stu casu, i valori sò cambiati prescrivendu i numeri necessarii. Avemu a curà attentamente è ùn cambiate micca ciò chì ùn simu sicuru. Questu minaccia di difettu di software, chì dà una necessità di reinstallà u sistema. Un utilizatore cumuna deve fà attenta solu à i primi trè punti di l'intera lista di opzioni - "Risoluzione orizzontale", "Risoluzione verticale" è "Rintratta di schermi". Tuttu u restu hè megliu à lascià u default. Dopu avè cambiatu i parametri, ùn vi scurdate di salvarli cliccendu nantu à u bottinu cù u nomu in u angulu in dirittu superiore.
Avendu fattu e azzioni necessarie, pudete personalizà facilmente a schermata Windows 10 per voi. Separamenti, vulemu notate u fattu chì i proprietarii di urdinatori cun 2 carte di video ùn avè micca i parametri cumuni in l'impostazioni AMD o NVIDIA. In tali situazioni, u schermu pò esse personalizatu solu attraverso l'utili di sistema è attraversu u pannellu Intel.