Firmware Smartphone Huawei G610-U20

Una di e decisioni di più fruttu quandu si acquista un smartphone Android di mezu livellu in u 2013-2014 era a selezzione di u mudellu Huawei G610-U20. Questu apparecchju veramente equilibratu à causa di a qualità di i cumpunenti hardware ripresentati è l'assemblea serve sempre i so detentori. In l'articulu capemu cume implementà u firmware Huawei G610-U20, chì hà, letteralmente, respiratu una seconda vita in u dispositivo.

A reinstallazione di u lugiziale Huawei G610-U20 ùn hè di solitu difficiule, ancu per l'utenti noviti. Hè solu impurtante à prepizisce bè a smartphone è l'utili software necessarii in u prucessu, è puru seguendu chiaramente e istruzioni.

Tutta a responsabilità di i risultati di manipolazioni cun a parte di u software di u smartphone tende solu à l'utente! L'amministrazione di a risorsa per e possibili conseguenze negativi di seguitu e istruzioni ùn hè micca responsabile.

Preparazione

Come annunziatu sopra, una pronta preparazione prima di manipolazioni dirette cù a memoria di un smartphone predetizza largamente u successu di tuttu u prucessu. Quale hè u mudellu in cunsultu, hè impurtante à completà tutti i passi in seguitu.

Passu 1: Installazione di i Driver

Virtu tutti i metodi di stallazione di software, è ancu ripristinatu u Huawei G610-U20, utilizanu un PC. A possibilità di accumpagnà u dispositivo è u computer compare cù l'installazione di i driver.

Cume installà i driver per i dispositivi Android, descrittu in dettu in l'articolo:

Lezione: Installazione di i driver per u firmware di Android

  1. Per u mudellu in questu, u modu più faciule per installà un driver hè aduprà u CD virtuale incorporatu nantu à u quale u pacchiu di installazione hè situatu. Handset windriver.exe.

    Run u installer auto è seguite e istruzioni di l'applicazione.

  2. In più, una bona opzione hè di aduprà una utilità privativa per u travagliu cù u dispositivo - Huawei HiSuite.

    Scaricate e app di HiSuite da u situ ufficiale.

    Installate u lugiziale cunnessu u dispositivo à u PC, è i driver sò installati automaticamente.

  3. Se u Huawei G610-U20 ùn si carica micca o i metodi sopra cullati per installà i driver ùn sò micca applicabili per altri motivi, pudete aduprà u pacchettu di driver chè dispunibule in u link:

Scaricate i Driver per u Firmware di Huawei G610-U20

Passu 2: Ottenerendu i Diritti di Radice

In generale, per u firmware di u dispositiu in questione, i diritti di superusu dante ùn sò necessarii. A necessità di quelli apparisce quandu installa vari componenti di software mudificati. In più, a radice hè necessariu per creà un backup integrale, è in u mudellu in questu, questu azzione hè altamente desiderabile da fà in prughjettu. A prucedura ùn duverà micca duvute in a sfruttamentu di unu di i strumenti faciuli da scegliere - Framaroot o Kingo Root. Selezziunate a scelta adatta è seguite e istruzioni per uttene una radice da l'articuli:

Ulteriori dettagli:
Ottenerendu i diritti di root à Android via Framaroot senza un PC
Cumu aduprà Kingo Root

Passu 3: Backup di dati

Come in ogni antru casu, u firmware Huawei Ascend G610 implica a manipolazione di e sezioni di memoria di dispositivi, cumpresu a so formattazione. In più, i vari fallimenti è d'altri prublemi sò pussibuli durante l'operazioni. Per ùn perdite micca l'infurmazione persunale, in u salvamentu di a capacità di ripristinà u smartphone in u so statu originali, avete bisognu di fà una copia di salvezza di u sistema, seguendu una di e istruzioni in l'articolo:

Lezione: Cumu un backup di u vostru dispositivo Android prima di lampà

Da dì chì una bona soluzione per a creazione di copie di backup di dati di l'utente è di recuperu dopu hè un'utile pruprietariu per u smartphone Huawei HiSuite. Per copià l'infurmazioni da u dispositivo à u PC, aduprà la scheda "Riservà" in a finestra principale di u prugramma.

Passu 4: Backup NVRAM

Unu di i momenti più impurtanti prima di azzioni serii cù e sezioni di u dispositiu di memoria, chì hè raccomandatu per fà una cura speciale - quessa hè una NVRAM di backup. Manipulazioni cù u G610-U20 spessu danno danneghje à sta divisione, è restaurazione senza un salvataggio salvatu hè difficiule.

Fate u seguitu.

  1. Avemu ottenendu diritti di root in una di i modi descritti sopra.
  2. Scaricate è installate Terminal Emulator per Android da u Play Store.
  3. Scaricate Terminal Emulator per Android in u Play Store

  4. Aprite u terminal è entrate u cumandamentusu. Offremu u prugramma root-diritti.
  5. Inserite u comando chì seguite:

    dd if = / dev / nvram of = / sdcard / nvram.img bs = 5242880 count = 1

    Spingi "Enter" in tastiera di a schermata

  6. Dopu avè eseghitu u lima di cumandamentu sopra nvram.img conservatu in a radice di a memoria interna di u telefunu. Copieremu in un postu sicuru, in ogni casu, nantu à un discu duru di u PC.

Huawei G610-U20 Firmware

Com'è tanti altri dispositivi chì operanu sottu u cuntrollu di Android, u mudellu in questione pò esse cucitu in diversi modi. A scelta di metudu dipende da l'ubietivi, da u statu di u dispositiu, è da u livellu di a competenza di l'utente in u travagliu cù parti di memoria di dispositivi. L'istruzzioni chì seguite sò piazzate in e ordini "da simple à cumplicate", è i risultati ottenuti dopu a so implementazione ponu generalmente soddisfà i bisogni, cumprendu i pruprietari esigenti di u G610-U20.

Metudu 1: Dload

U modu più faciule per reinstallà è / o aggiornà u prugramma di u smartphone G610-U20, è quant'è altri mudelli Huawei, hè di aduprà u modalità "Dload". Tra i utilizatori, stu metodo hè chjamatu "trè bottoni". Dopu chì leghje e istruzioni sottu, l'urighjini di tale nome diventa chiaru.

  1. Caricamu u pacchettu necessariu cù un software. Purtroppu, nant'à u situ ufficiale di u custruinu per trovà u firmware / l'aggiornamentu per u G610-U20 ùn riesce micca.
  2. Cume, utilizemu u ligame quitu, dopu chì pudemu scaricà unu di i dui pacchetti di installazione di software, cum'è l'ultima versione ufficiale di B126.
  3. Scaricate u firmware di dload per Huawei G610-U20

  4. Inserite u file resultante UPDATE.APP to folder "Dload"situatu in a radice di a carta microSD. Se a cartula manca, devi creà. A carta di memoria usata durante a manipolazione deve esse formattata in u sistema di file FAT32 - quellu hè un fattore impurtante.
  5. Spegni a macchina da u mumentu. Per assicurà chì u prucessu di spegnimentu hè finitu, pudete rimuovere è rializà a batteria.
  6. Installà MicroSD cù u firmware in a dispositiva, s'ellu ùn era micca installatu prima. Sferghje tutti i trè bottoni di l'urdinaghju nantu à u smartphone à u tempu tempu per 3-5 secondi.
  7. Dopu à a chiave di vibrazioni "Cunsumante" Rilasciate, è i pulsanti di u volume continuanu à tene finu à l'apparenza di l'immagine di Android. U prucedimentu di a reinstallazione / l'aggiornamentu si principia automaticamente.
  8. Attendu chì a mettrina di u prucessu hè stata aspettata, hè seguita da a conclusione di a barra di prugressu.
  9. Dopu avè installatu u lugiziale, ripartemu u smartphone e cancellemu a cartella "Dload" c scheda di memoria. Pudete aduprà a versione aggiornata di Android.

Metudu 2: Modu di Ingegneria

U prucedimentu di lanciare a procedura d'aggiornamentu per u software di u smartphone Huawei G610-U20 da u menù di l'ingegneria hè generalmente assai simule à u metodo sopra descrittu di travaglià cù l'aggiornamenti di u firmware "cù 3 pulsanti".

  1. Effettuate i punti 1-2 di u metudu di l'aggiornu per mezu di Dload. Hè cusì, caricate u schedariu UPDATE.APP è spostate a radice di a carta di memoria in u cartulare "Dload".
  2. MicroSD cù u pacchettu necessariu deve esse installatu in u dispositiu. Andate à u menu di l'ingegneria digitendu in u cumunamentu di dialer:*#*#1673495#*#*.

    Dopo l'apertura di u menu, selezziunate l'elemento "Aggiornamentu di a carta SD".

  3. Confirmate l'iniziu di a procedura, cliccendu nantu à u pulsante "Comfirm" in a finestra di query.
  4. Dopu avè premutu u pulsante di sopra, u smartphone riavanu è l'installazione di u software cumincerà.
  5. Una volta finita a procedura d'aggiornamentu, u dispositiu metterà automaticamente in furmatu l'Andre aggiornatu.

Metru 3: SP FlashTool

Huawei G610-U20 hè basatu nantu à u processore MTK, vale à dì chì a prugramma di u firmware hè dispunibule per mezu di una applicazione speciale SP FlashTool. In generale, u prucessu hè standard, ma ci sò certi sfumaturi per u mudellu chì cunsiderà. U dispositiu hè statu liberatu dighjà, perciò bisognu aduprà micca l'ultima versione di l'applicazione cù supportu per Secboot - v3.1320.0.174. U pacchetto necessariu hè dispunibule da scaricà à u link:

Scaricate SP FlashTool per l'usu cù u Huawei G610-U20

È impurtante notà chì u firmware via SP FlashTool conforme à e istruzioni di seguito hè un modu efficace per ripristinà u smartphone Huawei G610 chì ùn funziona micca in a parte di software.

Ùn hè micca consigliabile aduprà versioni di software sottu B116! Questu pò purtà à l'inoperabilità di u schermu di u smartphone finu u Firmware! Sì ancu installatu a vecchia versione è u dispositiu ùn funziona micca, lampeghji da Android B116 è supeure seguendu e istruzzioni.

  1. Scaricate è scompattate u pacchettu cù u prugramma. U nomu di a cartulella in u contenitore di SP FlashTool ùn deve micca esse spartutu in lettere e spazi russi.
  2. Scaricate è installate u driver in quantu manera. Per verificare se l'installazione di u driver hè curretta, avete bisognu di cunnesse u smartphone spento à u PC mentre u "Manager di dispositivi". Per un breve tempu, l'elemento deve apparse in a lista di dispositivi. "Mediatek PreLoader USB VCOM (Android)».
  3. Scaricate u Firmware OFFICIAL necessariu per SP FT. Parechje versioni sò dispunibule da scaricà à u link:
  4. Scaricate u Firmware Flash Tool per Huawei G610-U20

  5. Spacchite u pacchettu in una cartella cù un nome chì ùn hà micca spazi è lettere russhe.
  6. Spegni u smartphone è rimuove a batteria. Cunnessu u dispositiu senza una batteria à a porta USB di u computer.
  7. Run u Strumentu SP Flash, dopu cliccendu dopu cliccatu nantu à u schedariu. Flash_tool.exesituatu in u cartulare cù l'applicazione.
  8. Prima scrivite a sezione "SEC_RO". Fate un file spargimentu à l'applicazione chì cuntene a descrizzione di sta sezione. Per fà quessa, aduprate u pulsante "Scatter-loading". U schedariu impiegatu si trova in a cartella "Rework-Secro", in u cartulare cù u firmware disimballatu.
  9. Pulsante Scaricate e cunfirmate l'accordu per cumincià u prucessu di registrazione di una sezione separata, premendu u pulsante "Sì" in a finestra "Download Warning".
  10. Dopu u valore hè visualizatu in a barra di prugressu «0%», inserite a batteria in un dispositivo cunnessu USB.
  11. U prucedimentu di a registrazione di una sezione cumincia. "SEC_RO",

    à a fine di ciò chì vene una finestra "Scaricate OK"in un prupio di un cerru in verde. Tuttu u prucessu accade quasi immediatamente.

  12. U missaghju cunfirmante u successu di a prucedura, bisognu fermà. Dopu disconnemu u dispositiu da USB, rimuova a batteria è connettite u cavu USB à u smartphone.
  13. Caricamu i dati in e sette parte di a memoria G610-U20. Fate un file Scatter situatu in a cartella principale cù u firmware, - MT6589_Android_scatter_emmc.txt.
  14. Comu pudete vede, in risu di u passu precedente, l'Utilu Flash di SP hè cummerciu in tutte e caselle di spaziu in u campu di rùbbriche è i percorsi ad essi. Vede stu è preme u pulsante. "Download".
  15. Attendemu à a fine di u prucessu di verifica di a checksum, seguita da a riempimentu ripetutu di a barra di prugressu cù viola.
  16. Dopu à l'apparenza di u valore «0%» In a barra di prugressu, inseremu a batteria in u smartphone sottu à u USB.
  17. U prucedimentu di trasferisce l'infurmazioni in a memoria di u dispositiu cumincerà, seguita da a compilazione di a barra di prugramma.
  18. Dopu à a fine di tutte e manipolazioni, a finestra torna. "Scaricate OK"cunfirmà u successu di l'operazioni.
  19. Sconnetti u cavu USB da l'apparecchiatura è esegui u lungu pressione di a tasca "Cunsumante". U primu lanciu, dopu l'operazioni soprafuse, hè assai lungu.

Metru 4: Firmware personalizzato

Tutti i metudi di sopra u Firmware G610-U20 à causa di a so implementazione dighjà u utilizatore cù u lugiziale ufficiali da u fabbricante di u dispositivo. Purtroppu, u tempu trasciu di quandu u mudellu hè statu toltu da a produzione hè troppu longu - Huawei ùn pianifica micca aggiornamenti ufficiali di u software G610-U20. L'ultima versione publicata hè B126, basata nantu à l'Android 4.2.1 obsolutu.

Dighjà si affirma chì a situazione cù u lugiziale ufficiali, se si tratta di un dispositivu cunsideratu ùn inspira micca ottimisimu. Ma ci hè una via d'usciu. È questu hè l'installazione di u firmware personalizatu. Sta soluzione ti permetterà di avè nant'à u dispositiu un relativamente novu Android 4.4.4 è un novu ambienti esecuzione applicazione da Google - ART.

A popularità di Huawei G610-U20 hà determinatu l'apparizione di un gran numeru di dispositivi persunalizati per u dispositivo, è puru di vari porti da altri dispositivi.

Tuttu u firmware modificatu hè installatu da un metodu, - stallazione di un pacchetto zip contenente un software cù un ambiente di recuperu persunalizatu. I detagli nantu à a procedura per i cumpunenti di firmware cun una riparazione modificata si trovanu in l'articuli:

Ulteriori dettagli:
Cume lampà un dispositivo Android via TWRP
Cumu lampà Android cù a riparazione

L'esempiu di seguito utilizza una di e soluzioni persunalissime più stabili per u G610 - AOSP, oltre à a Ripruduzione TWRP cum'è unu attrezzu d'installazione. Sfortunatamente, ùn ci hè micca una versione di l'ambiente per u dispositiu in questu nantu à u situ web ufficiale di TeamWin, ma ci sò versioni praticabili di stu recuperu portate da altri telefoni intelligenti. L'installazione di un tale ambientu di recuperu hè ancu un pocu micca standard.

Tutti i lìculi necessarii ponu esse scaricati da u ligame:

Scaricate u Firmware personalizatu, Tools di Mobileuncle è TWRP per Huawei G610-U20

  1. Installà una riparazione modificata. Per u G610, l'ambiente hè installatu via SP FlashTool. L'istruzzioni per l'installazione di i cumpunenti supplementari per mezu di l'applicazione sò definite in l'articolo:

    Leggi più: Firmware per i dispositivi Android basati in MTK via SP FlashTool

  2. U secondu mezu cù chì pudete facilmente installà a riparazione d'usanza senza un PC hè di aduprà l'applicazione AndroidMununcle MTK Tools. Facemu usà stu grande strumentu. Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u ligame sopra è stallallu cum'è un altru apk-file.
  3. Mettemu u schedariu immagine di a ripresa in a radice di a scheda di memoria installata in u dispositivu.
  4. Lanciate Tools di Mobileuncle. Offlamu u prugramma cù diritti di superusu.
  5. Sceglite un articulu "Aggiornamentu di recuperu". A schermata si apre, in cima di a quale un schedariu image da a ripresa hè aghjuntu automaticamente, copiatu in a radice di a carta di memoria. Cliccate nantu à u nome di u file.
  6. Conferma l'installazione premendu u pulsante "OK".
  7. Una volta finita a procedura, Mobileuncle offre di ripartizà immediatamente in recuperu. Pulsante "Annulla".
  8. Sì finisce zip Cù u firmware doganale ùn hè micca stata copiata in a carta di memoria anticipata, ci traslocu dighjà prima di riavvià nant'à l'ambiente di recuperu.
  9. Rinvià in recuperu via Mobileuncle selezziunu "Reboot to Recovery" menu primu di l'applicazione. È cunfirmi u riavvulu premendu u pulsante "OK".
  10. Flash u zip-package cù software. Manipulazioni dettagliate sò spieghjate in l'articolo à u ligame sopra, quì avemu abitatu solu in qualchi punti. U primu passu è obbligatorio dopu scaricatu in TWRP quandu si aghjusta l'upgrade à u firmware doganale hè a cancellazione di partizioni "Dati", "Cache", "Dalvik".
  11. Installate persunate per mezu di u menu "Installazione" in a schermata principale TWRP.
  12. Installate Gapps in casu chì u firmware ùn contene micca i servizii di Google. Pudete scaricà u pacchettu necessariu contenente applicazioni di Google via u ligame sopra o da u situ web ufficiale di u prugettu:

    Scaricate OpenGapps da u situ ufficiale.

    In u situ ufficiale di u prughjettu sceglite l'architettura - "ARM"Versione di Android - "4.4". È ancu determinà a composizione di u pacchettu, allora premete u pulsante "Download" cù l'immagine di a freccia.

  13. Dopu à a fine di tutte e manipule, avete bisognu di ripartite u smartphone. È in sta tappa finale un aspettu ùn troppu piacevule di l'apparatu ci aspetta. Rinvià da TWRP in Android selezionendu Reboot ùn funzionerà micca. U smartphone ghjustu si spegne e u mette in presione un pulsante "Cunsumante" ùn funzionerà micca.
  14. U modu di uscita hè piuttostu sèmplice. Dopu tutte e manipule in TWRP, avemu finitu u travagliu cù l'ambiente di recuperu scegliendu elementi Reboot - "Shutdown". Poi sgugliete a batteria è inserisci torna. Lanciate u Huawei G610-U20 cù u toccu di un bottinu "Cunsumante". U primu lanciu hè abbastanza longu.

Cusì, applicendu i metudi sopra menzionati di travaglià cù sezioni di a memoria di u smartphone, ogni utilizatore pò accede à l'abilità di adeguà cumplettamente a parte di u software di u dispositiu è fà una riparazione, se hè necessariu.