A volte, quando si utilizza u dispositiu cù a versione Android OS 6-7, apparisci u missaghju "Sovrapposizione". Avemu suggeritu di capisce i motivi per l'apparizione di questu errore è modi per rimuoverli.
E i prublemi di u prublema è cume si trattanu
Avemu da cumincià cù u fattu chì u missaghju "Overlays are detected" ùn hè micca un errore, ma un avvertenza. U fattu hè chì in Android, a partenza da 6.0 Marshmallow, strumenti di sicurezza sò cambiatu. Per un bellu tempu, hè statu pussibule per alcune applicazioni (per esempiu, un client di YouTube) di vene i so finestre sopra à l'altri. I sviluppatori di Google anu cunsideratu una siffatta vulnerabilità, è anu trovu necessariu avvisà i utilizatori di quessa
L'avvertenu cum'è quellu pruvate à definisce permessi per ogni prugramma mentre utilizanu qualchi utilità di terze parti chì anu avè a capacità di visualizzare a so interfaccia sopra e altre finestra. Questi includenu:
- Applicazioni per cambià u bilanciu di culore di u visore - Twilight, f.lux è simili;
- Prugrammi cù i pulsanti fluttuvanti è / o Windows - messageri (Viber, WhatsApp, Facebook Messenger), clienti di reti sociali (Facebook, VK, Twitter);
- Bloccanti screening alternativi;
- Alcuni navigatori (Flynx, FliperLynk);
- Alcuni ghjochi.
Ci hè parechje maniere per rimuovere l'avertimentu di cumincià. Studiamemu li più in dettu.
Metudu 1: Modu di Sicurezza
U modu più faciule è più veloce per affrontà u prublema. Cù u modu di sicurezza attiva in l'ultime versioni di Android overlay hè pruibitu, perciò l'altrezzi micca apparirà.
- Andemu in mode sicurezza. A pratica hè descritta in l'articulu in questu, perchè ùn invichiteremu micca.
Per di più: cumu abilite "Modu pruvisto" in Android
- Dopu à chì piacè esse sicuru chì u vostru dispositivo hè in modalità sicura, andate in l'impostazioni di l'applicazione. Poi emissione di permissioni à u necessariu - sta volta micca esse vene.
- Avendu fattu e manipule necessarie, riavvià u dispositivo per tornà à u funziunamentu normale.
Questu metudu hè u più versatile è pratticu, ma micca sempre applicabile.
Metudu 2: Impostazioni di Permessi di Software
U secondu modu di risolve u prublema hè di disattivà temporaneamente a capacità di un prugramma di visualizà e so finestre sopra à l'altri. Per fà quessa, fate u seguitu.
- Andà à "Impostazioni" è andate à "Applicazioni".
Nantu à i dispositivi Samsung, cliccate à u menù menu è selezziunà "Diritti di Accessu Speciali". Nantu à i dispositivi Huawei - cliccate nantu à u pulsante "Più".Nantu à i dispositivi cù un Android "pulitu" in cima à destra ci deve esse un bottinu cù una icona di l'engine chì avete bisognu à cliccà.
- In dispositivi Huawei, selezziunate a scelta "Accessu Speciale".
Nantu à i dispositivi Samsung, cliccate nantu à u pulsante cù i tre punti in cima à destra è selezziunate "Diritti di Accessu Speciali". In u "nudo" Android tappà nantu à "Impostazioni avanzate". - Cercate una opzione "Posa nantu à l'altre finestre" è andate in ellu.
- Di sopra, avemu fornitu un elencu di fonti potenziali di u prublema, perchè e vostre azzioni ulteriori saranu per disattivà l'opzione overlay per sti prugrammi, s'ellu ci hè.
Scorri trà a lista di applicazioni permesse à creà tali Windows pop-up, è rimuovi quì l'autorizzazione da loro. - Poi fine "Impostazioni" è circà à ripruducere e cundizioni di l'errore. Cù una alta probabilità, u missaghju ùn apparterà più.
Stu metudu hè un pocu più cumplicatu chè a prima, ma guasi guarantisce u risultatu. Tuttavia, se a fonte di u prublema hè una applicazione di sistema, stu metudu ùn aiuta micca.
Metudu 3: Disattivazione di l'overlay di l'hardware
A manera di sviluppatore di Android offre à l'utente l'accessu à una numeru di funzioni interessanti, unu di i quali hè a gestione di overlay di livello hardware.
- Accende maniera di sviluppatore. L'algoritmu di prucedimentu hè descrittu in stu manuale.
Per di più: cumu abilite a modalità di sviluppatore nantu à Android
- Entra "Impostazioni"-"Per sviluppatori".
- Scorri trà a lista di opzioni dispunibili è truvà "Disattivà a copertura hardware".
Per attivà, sposta u cursore. - Avendu fattu sta, verificate per avè se sì avutu sparitu. Piru di sicuru, si sparirà è ùn esisterà più.
Stu modu hè abbastanza semplice, ma a metà attiva di u sviluppatore hè piena di periculu potenziale, in particulare per un principiante, cusì per l'utrani senza prufessu ùn ne raconciamo micca aduprà.
I metudi descritti sopra sò pussibule accessibili à l'usu media. Benintesi, ci sò più avanzati (ottenendu i diritti di root cù a modificazione successiva di i file di sistema), ma ùn ne anu micca cunnuscati da a complessità è da a probabilità di guastà qualcosa in u prucessu.