Windows 10 offre molte funzioni di riparazione di u sistema, inclusi i punti di recuperu di computer è di recuperu, creendu una immagine di sistema piena nantu à un discu duru o un DVD esterno, è scrivendu un discu di riparazione USB (chì era megliu ch'è in sistemi precedenti). E l'istruzzioni separate cuntenenu ancu prublemi tipichi è errori quandu lancia u OS è cume li risolve, vedi Windows 10 ùn principia.
Questu articulu descrivu esattamente cume e capacità di riparazione di Windows 10 sò implementate, qual'è u principiu di u so travagliu è cume si pudete avè accesso à ognuna di e funzioni descritte. A mo opinione, a capiscenza è l'usu di queste capacità sò assai utili è pò aiutà assai in a risoluzione di i prublemi informatichi chì ponu sorgendu in futuro. Vede ancu: Riparazione di u caricatore di avvicinamentu di Windows 10, Verificà è ripristina l'integrità di i file di sistema Windows 10, Ripara u registro di Windows 10, Ripara l'archiviazione di Windows 10 componenti.
Per principiu - di una di e prime opzioni chì sò spessu usate per ripristinà u sistema - modalità sicura. Se cercate modi per entrà in questu, allora i modi per fà u sono raccolti in l'istruzioni Modu praticu Windows 10. Puru ancu à u sughjettu di recuperu pò esse attribuitu a seguente questione: Cumu ripresentà a vostra password di Windows 10.
Rinvite u computer o u laptop à u so statu originale
A prima funzione di riparazione à chì dà una attenzione hè di restituisce Windows 10 à u so statu originale, chì si pò accede cliccando nant'à l'icona di notifiche, selezionendu "Tutte le opzioni" - "Aggiorna è sicurezza" - "Riprova" (esiste un altru modu per ottene Questa sezione, senza entrà in Windows 10, hè spiegata in seguitu). In casu di Windows 10 ùn hà principiu, pudete avizià un rollback di u sistema da u discu di riparazione o da a distribuzione di l'OS, chì hè descrittu in seguitu.
Se cliccate "Start" in a opzione "Reset", vi sarà richiesta di pulì completamente u computer è reinstallà Windows 10 (in questu casu, un drive flash di boot è un discu ùn hè micca necessariu, i file nantu à u computer saranu usati), o per salvà i vostri file personali (I prugrammi installati è l'impostazioni sò in quantu eliminati).
Un altru modu faciule per accede à sta funzione, ancu senza inaccessu, hè di cunsultà in u sistema (induve a password hè stata inserita), preme u pulsante di accensione e tene premutu u tasto Shift è cliccate "Restart". A u schermu chì si apre, selezziunu "Diagnostica", è dopu - "Ritornu à u so statu originali".
Attualmente, ùn aghju micca incontratu urdinatori o urdinatori cù Windows 10 preinstallati, ma ponu suppurtà chì torneranu ancu automaticamente tutti i driver è l'applicazioni di u fabbricante quandu sò restaurati cù stu metudu.
I vantaggi di stu metudu di recuperu - ùn avete micca bisognu di avè un kit di distribuzione, reinstallà Windows 10 accade automaticamente è di sti minimizeghja a probabilità di alcuni errori fatti da l'utenti noviti.
U svantaggiu principale hè chì sì u discu duru fiasca o chì i schedari di l'OS venenu seriamente danneggiati, ùn puderete micca ripristinà u sistema in quest'ultima, ma i dui opzioni seguenti sò utile esterno) o dischi DVD. Scopri di più nantu à u metudu è e so sfumature: Cumu ripresentà Windows 10 o reinstallà automaticamente u sistema.
Installazione pulita automatica di Windows 10
In Windows 10 versione 1703 Creators Update, ci hè una nova funzione - "Ripartisce" o "Start Fresh", chì esegue una installazione pulita automatica di u sistema.
Dettagli nantu à cum'è questu funziona è ciò chì sò e differenze da a reset, descritta in a versione precedente, in un insignamentu separatu: Installazione pulita automatica di Windows 10.
Windows disk di recuperu 10
Nota: u discu hè quì un drive USB, per esempiu, una unità flash USB regula, è u nomu hè statu preservatu, chì hè pussibule di brucà dischi di recuperu CD è DVD.
In e versioni precedenti di u sistema operativo, u discu di recuperu cuntene solu utilità per pruvucà a recuperazione automatica è manuale di u sistema installatu (assai utile), a volta, u discu di recuperu di Windows 10, in modu addizionale, pò cuntene una immagine di l'OS per recuperà. ripertate cum'è descrittu in a sezione precedente, reinizendu automaticamente u sistema in u computer.
Per scrive una tale unità flash, andate in u pannellu di cuntrollu è selezziunate "Recuperu". Sò dighjà a truvata l'utimentu necessariu - "Creà un discu di riparazione".
Se durante a creazione di un discu bramate a casella "Falla u backup di i file di sistema in un discu di riparazione", allora l'ultimu discu pò esse adupratu micca solu per l'azzioni correttive per risolve i prublemi manualmente, ma ancu per reinstallà rapidamente Windows 10 nant'à u computer.
Dopu avè avvicinatu da u discu di recuperu (vi fate bisognu di mette a scarpa da u drive flash USB o di utilizà u menu di boot), vedi u menu di selezione di l'azione, induve in a sezione Diagnostica (è in "Impostazioni avanzate" in stu articulu) pudete:
- Rinvite u computer à u so statu originale, aduprendu i file nantu à l'unità flash.
- Immettite BIOS (parametri di firmware UEFI).
- Pruvate à ripristinà u sistema cù un puntu di riparazione.
- Avviate a riparazione automatica à l'iniziu.
- Aduprà a riga di cume per ripristinà u caricatore di avvallu di Windows 10 è altre azzioni.
- Restituite un sistema da una immagine di u sistema piena (descritta in seguito in l'articolo).
Avè un tale drive in qualcosa pò esse ancu più conveniente chè solu una unità Flash USB di avvio di Windows 10 (ancu se pudete dighjà ricuperà da ellu cliccendu in u link corrispondente in u basse sinistra di a finestra cù u bottinu "Install" dopu à a scelta di una lingua). Capite di più nantu à u discu di recuperu di Windows 10 + video.
A creazione di una immagine di u sistema piena per a ripresa di Windows 10
In Windows 10, pudete ancu creà una immagine di recuperu di u sistema piena nantu à un discu duru separatu (cumpresu esternu) o parechji DVD. In seguitu descrivite solu un modu per creà una immagine di sistema, se sì interessatu à altre opzioni, spessu dettu, vedite l'istruzione Backup di Windows 10.
A differenza di a versione in passatu hè chì crea unu tipu di "cast" di u sistema, cù tutti i prugrammi, i file, i piloti è l'impostazioni chì sò dispunibili à a data di a creazione di l'immagine (è in a versione precedente avemu un sistema pulitu, conservendu dati personali è i file).
U tempu ottimale per creà una tale immagine hè subitu dopu à una stallazione pulita di u sistema operativo è tutti i driver in u computer, so. dopu à Windows 10 hè statu portatu à un statu pienu operativu, ma ùn hè ancu sparso.
Per creà una tale immagine, andate in u Pannello di cuntrollu - Storia di i File, è dopu in basso à sinistra, seleziona "Image System di u backup" - "Creazione di un'Image di sistema". Un altru modu hè di andà à "Tutti i parametri" - "Aggiorna è Sicurezza" - "Servizio di backup" - "Vai à" Sottuplicà e Riprova (Windows 7) "-" Crea una immagine di sistema ".
In i passi chì seguità, pudete sceglie duve a salvà a maghjina di sistema, è chjamate chì partizioni nantu à i dischi bisogna aghjunghje à u backup (di regula, questu hè a partizione riservata da u sistema è da a partizione di sistema di u discu).
In u futuru, pudete aduprà l'imagine creata per rende rapidamente u sistema à u statu chì avete bisognu. Pudete lanciare a ripresa da l'immagine da u discu di riparazione o sceglie "Recuperu" in u prugramma di installazione di Windows 10 (Diagnostica - Impostazioni avanzate - Riprendimentu di l'immagine di sistema).
Punti di recuperu
I punti di riparazione in Windows 10 funzionanu cum'è in e duie versioni precedenti di u sistema operativu è ponu spessu aiutà à rimborsà l'ultimi cambiamenti in u vostru computer chì causavanu prublemi. Istruzioni dettagliate per tutte e funzioni di u strumentu: Punti di recuperu di Windows 10.
Per controllà chì a creazione automatica di punti di riparazione sia abilitata, pudete andà in "Pannello di cuntrollu" - "Ripristinà" è cliccate "Impostazioni di Riprendimentu di u Sistema".
Per difettu, a prutezzione per u discu sistema hè attivata, pudete cunfigurà a creazione di punti di riparazione per u discu selezendu e cliccendu nantu à u bottu "Configure".
I punti di ripristinamentu di u sistema sò creati automaticamente quandu cambiate qualchi parametri è impostazioni di u sistema, stallendu prugrammi è servizi, pudete ancu cresce manualmente prima di un'azione potenzialmente periculosa (u pulsante "Crea" in a finestra di configurazione di a protezione di u sistema).
Quandu avete bisognu di applicà un punto di ripristinamentu, pudete andà à a sezione appropriata di u pannellu di cuntrollu è selezziunate "Avvia Ripristina sistema" o, se Windows ùn principia, scarica da u discu di riparazione (o discu d'installazione) è trova l'iniziu di recuperu in Diagnostics - Advanced Settings.
Storia di file
Un'altra funzione di recuperu di Windows 10 hè a criazione di i file, chì ti permette di salvà e copie di backup di i file è i documenti impurtanti, è ancu e so versioni precedenti, è chì tornanu à elli, se ci vole. I dettagli di sta caratteristica: Storia di file Windows 10.
À a conclusione
Cumu si pudete vede, l'utili di recuperu in Windows 10 sò abbastanza diffusati è abbastanza effettivi - per a maiò parte di l'utenti, saranu più che abbastanza cù un utiguu abileu è puntuale.
Di sicuru, in più, pudete aduprà strumenti cum'è Aomei OneKey Recovery, software di riparazione è recuperu Acronis, è in casi estremi - imagini nascoste di riparazioni di fabbricanti di computer è portatile, ma ùn avete da dimenticà di e caratteristiche standard chì sò già presenti in u sistema operativu.