Risolvendu u prublema cù un dispositariu scunniscutu in u "Gestore di Pughjilatori" in Windows 7

Da u pipeline di fabbrica in Shenzhen, Cina, i router TP-Link esistenu configuratu per difettu è nessun portu supplementare hè configuratu in sta configurazione. Allora, se hè necessariu, ogni utente devia apra indipindente e porte in u so dispositivo di rete. Perchè bisognu à fà questu? È più impurtante, cumu fà questu azzione in u router TP-Link?

Apertu porte in router TP-Link

U fattu hè chì l'utenti media di u World Wide Web non solu scorri in pagine web di vari siti, ma riprende dinò ghjochi in linea, scarica i file torrent, utilizza a telefonia Internet è i servi VPN. Parechji crearanu i so propri siti è lancianu un servitore nantu à u so computer personale. Tutte queste operazioni necessitanu a presenza di porti aperti supplementari nantu à u router, perciò hè necessariu fà u so ripetutu portu di trasmissioni, vale à dì "port forwarding". Dai un ochju à cume si pò fà quì nantu à u router TP-link.

Port forwarding on TP-Link router

Un portu supplementare hè prescrittu separatamente per ogni computer attaccatu à a vostra rete. Per fà quessa, entrate in l'interfaccia web di u router e cambiate a configurazione di a periferica. Ancu i supirazioni di l'utenti ùn sò micca duvite micca dighjà di difficoltà insuperabile.

  1. In qualunque browser Internet in a barra di indirizzu, inserite l'indirizzu IP di u vostru router. U difettu hè192.168.0.1o192.168.1.1poi premete a chjave Enter. Sì avete cambiatu l'indirizzu IP di u router, pudete chiarificà cù i metudi descritti in un altru articulu nantu à u nostru situ web.
  2. Dettagli: Determinazione di u indirizzu IP di u router

  3. In a scatula di autenticazione, digita in i campi adatti l'identificatore passà attuale è a password per accede à l'interfaccia web di u router. Per difettu, sò u listinu:admin. Pressu u pulsante "OK" o chiave Enter.
  4. In l'interfaccia web aperta di u router in a colonna di sinistra truvamu u parametru "Redirection".
  5. In u menù drop-down, cliccà à sinistra nantu à u graficu "Servitori Virtuali" E dopu à u bottinu "Add".
  6. In linea "Portu di serviziu" Composizione di u numeru chì avete bisognu in u furmatu di XX o XX-XX. Per esempiu, 40. Campu "Portu Internu" ùn pò micca riempe.
  7. In u graficu "Indirizzu IP" scrivite e coordinate di u computer, chì apriranu l'accessu da sta porta.
  8. In u campu "Protocollo" sceglite da u menù u valore desideratu: tuttu supportatu da u router, TCP o UDP.
  9. Parameter "Stato" cambia in situ "Enabled"se vulemu usà immediatamente un servitore virtuale. Benintesa, pudete abbandunà u tempu in ogni momentu.
  10. Hè pussibule di sceglie un portu di servizii standard dipende da a destinazione futura. DNS, FTP, HTTP, TELNET è altri servizii. In stu casu, u router mette automaticamente a configurazione consigliata.
  11. Ora reste solu per salvà e cambiamenti apportati à a configurazione di u router. Una porta addizionale hè aperta!

Modificà e cancellà i porti di u router TP-Link

Durante u funziunamentu di vari servizii, l'utente possa dà bisognu à cambià o cancellà u portu in l'impostazioni di u router. Questu pò esse fattu in l'interfaccia web di u router.

  1. Per analogia cù u metudu sopra descrittu di l'inoluzione di portu, inserite l'indirizzu IP di u dispositiu di rete in u navigatore, cliccate Enter, in a finestra di autorizazione, digita login è password, in a pagina principale di l'interfaccia web, selezziunà "Redirection"dopu "Servitori Virtuali".
  2. Se ci hè bisognu di cambià a configurazione di a portu coinvolta di ogni serviziu, cliccate nantu à u bottinu pertinente, fà è salvà e correzioni.
  3. Se vulete rimuovere a porta addizionale di u router, allora toccu l'icona "Elimina" è eliminà u servitore virtuale senza necessità.


In conclusione, vogliu attirà a vostra attenzione à un dettagliu impurtante. L'aggiunzione di novi porti o di cambiàmentate quelli esistenti anzianu di copià i stessi numeri. In questu casu, l'impostazioni saranu salvate, ma nunda di travagliu ùn funzionerà.

Vede ancu: a cambiamenti di password in u router TP-Link