Avete mai pensatu per creà u vostru propriu ghjocu? Forse pensate chì hè assai difficile è avete bisognu di sapè assai è pudere. Ma chì sì avete un strumentu cù chì ancu una persona cun un cuncepimentu debule di programmazione pò realizà a so idea. Queste iscrizzione sò disegnatrici di ghjochi. Consideremu unu di i disegnatori - Game Maker.
L'editor di Game Maker hè un ambientu di sviluppu visuale chì ti permette di definisce l'azione di l'oggetti trascinendu l'iconi di l'azione desiderata nantu à u campu oggettu. Fondamentalmente, Game Maker hè adupratu per i ghjochi 2D, è ancu a creazione 3D hè pussibule, ma hè indesiderabile à causa di u debutu motoru 3D integratu in u prugramma.
Lezione: Cumu creà un ghjocu in Game Maker
Aduprà à vede: Altri prugrammi per a creazione di ghjochi
Attentu!
Per avè a versione gratuita di Game Maker, avete bisognu di registràvi à u situ ufficiale di u prugramma, allora cunnessi à u vostru contu nantu à Amazon in u vostru contu (sì ùn avete micca un account, pudete registra ancu da u vostru contu). Dopu à ciò, inserisci u vostru email è password cumu iniziendu u prugramma è ripartilo.
A creazione di livelli
In Game Maker, i livelli sò chjamati stanza. Per ogni stanza, pudete piantà diverse impostazioni per a fotocamera, a fisica, l'ambiente di ghjocu. Ogni stanza pò esse attribuita à immagini, tessiture è eventi.
Editor Sprite
Per l'apparenza di l'oggetti editor sprites rispunsevuli. Un spritu hè un'impresa o un'animazione chì hè aduprata in un ghjocu. L'editor ti permette di definisce l'eventi per i quali si pò spiegà a maghjina, è mudificà a maschera di l'immagine - un'area chì risponde à collisioni cù altri oggetti.
Lingua GML
Se ùn cunniscite micca i linguaggi di programmazione, allora pudete aduprà u sistema drag-n-drop, cù a quale trascorrete l'iconi di azzione cù u mouse. Per i utilizatori più avanzati, u prugramma hà un linguaghju GML integratu chì asseme à u linguaghju di programmazione Java. Offre funzioni avanzate di sviluppu.
Oggetti è Instanze
In Game Maker, pudete creà Objects (Object), chì sò una entità cù e so funzioni è eventi. Da ogni oggettu pudete creà istanze (Istanza), chì anu a listessa proprietà di l'oggiu, ma ancu e funzioni propiu. Questu hè assai simile à u principiu di l'eredità in a programmazione orientata à l'oggiu è facilità a creazione di un ghjocu.
Virtues
1. A capacità di creà ghjochi senza cunniscenza di programmazione;
2. Semplice lingua interna cun funzionalità putente;
3. Cross-platform;
4. Un'interfaccia semplice è intuitiva;
5. U sviluppu à grande velocità.
Inconvenienti
1. A mancanza di russificazione;
2. Diversu travagliu sottu e so piattaforme.
Game Maker hè unu di i prugrami più semplici per a creazione di ghjochi 2D è 3D, chì era criatu cum'è un manuale per i studienti. Questu hè una scelta ottimale per i principianti chì sò ghjustu à pruvà stessi in una nova impresa. In u situ ufficiale pudete scaricà una versione di prova, ma sì avete decisu di aduprà u prugramma à scopi commerciali, allora pudete acquistà à un prezzu scarsu.
Scaricate Game Maker gratuitamente
Scaricate l'ultima versione da u situ ufficiale.
Share l'articolo in reti sociali: