Firmware Tablet Lenovo IdeaTab A7600 (A10-70)

Quasi tutti i pruprietari di un dispositiu Android prima o tardi si trovanu à fighjà di u bisognu di ri-lampà u so assistente digitale. Senza entrà nant'à e cause di tale necessità, tene in considerazione e possibilità di manipolazione di u lugiziale di sistema chì ogni utilizatore di tablet in a famosa Lenovo IdeaPad A7600 hà in vari configurazioni di hardware.

In generale, u Lenovo A7600 ùn hè micca distinutu per e caratteristiche tecniche è, in termini di manipolazione di e sezioni di memoria di sistema, u dispositiu pò esse chjamatu standard. A piattaforma hardware di Mediatek, chì ghjè a piattaforma di u dispositiu, dettà l'applicabilità di parechji strumenti software è modi di interagisce cù u OS tablet. Malgradu u fattu chì, se si seguite e istruzioni chiaramente, ùn ci hè nisunu prublemu per a reinstallà Android in a maggior parte di i casi, avete bisognu di ricordà:

Ciascuna manipolazione, impurtante interventu in u prugramma di sistema di u dispositiu Android, porta u risicu potenziale di malfunzionamentu è ancu dighjà à quiddu secondu! L'utente chì esegue i procedimenti spiegati sottu assume a piena responsabilità per e possibili conseguenze è da a mancanza di u risultatu desideratu!

Processo di preparazione

Prima di cuminciare à sfrutterà directamente e zone di memoria di sistema di Lenovo A7600, hè necessariu preparà. Questu vi permetterà di salvà nant'à informazioni preziosi da u tablet, oltre à l'installazione rapida è in perfetta perfezzione, è dopu aduprà a versione desiderata nantu à u dispositariu di sistema operativo Android.

Modifiche hardware

In tuttu ci sò duie varianti di a "pila" considerata - A7600-F (Wi-Fi) è A7600-H (Wi-Fi + 3G). A principale differenza tra elli hè a presenza di un slot per carta SIM per un mudellu cù un indice "H" è, per quessa, supportu per l'ultime travagliu in e rete mobile. Inoltre, sò utilizzati processori diversi: Mediatek MT8121 à i dispositivi "F" è MT8382 basatu annantu à opzioni "H".

E differenze significative in i componenti tecnichi di e modifiche portanu à a necessità di aduprà software diversu. Hè cusì, u prugramma di sistema per l'A7600-F è A7600-H hè diversu è solu u pacchjettu chì hè progettatu per una varianta di dispositivi specifica deve esse utatu per a stallazione.

I ligami sottu in l'artìculu sò dispunibuli è soluzioni idonee designate per dui indici di u mudellu, quandu caricate, selezziunu u pacchettu attentu!

Un tablet PC hè statu adupratu cum'è oggettu per sperienze quandu crei stu materiale. A7600-H. Quantu à i metudi di riscrittura di memoria è di l'utili utilizati per quessa, sò identichi per tutte e configurazioni hardware di IdeaPad A7600.

Piloti

Senza preinstallare i driver specializati, e operazioni cù i dispositivi Android in modi chì utilizanu i PC è l'applicazioni specializate cum'è strumenti sò impussibili. Praticamente per tutti i dispositivi MTK, è Lenovo A7600 ùn hè micca una eccezione, l'installazione di i cumpusenti di u sistema descrittu ùn causa micca difficoltà - i installatori auto sò stati sviluppati è applicati cù successu.

A soluzione più efficace è semplice per u prublema cù i piloti per i dispositivi MTK pò esse considerata un pruduttu, chjamatu "SP_Flash_Tool_Driver_Auto_Installer". Pudete scaricà sta soluzione aduprendu u ligame da u materiale nantu à u nostru situ web, induve l'instradure di cumu uttene l'uttrumentu si trovanu - sezione di l'articolo "Installendu i driver VCOM per dispositivi MTK".

Per di più: Installazione di i driver per u firmware di Android

In ogni casu, dopu si trova una altra versione di u installatore di componenti di Windows, chì vi permette di installà in furia i driver per interagisce cù Lenovo IdeaPad A7600.

Scaricate i driver cun installer auto per firmware Lenovo Lenovo IdeaPad A7600

  1. Sciffa u pacchettu ottenutu da u ligame di sopra. Cusì avemu dui cartulari chì cuntenenu installatori per versioni x86 è x64 di Windows.

  2. Spegni cumplettamente a tablet è cunnessa u cavu assuciatu à a porta USB di u PC à u connettore di a periferica.
  3. Aprite u cartulare rispettu di u vostru cartulare di u sistema operativo èesite andà u file "spinstall.exe" per nome di l'amministratore.
  4. I lìculi necessarii sò trasferiti in u sistema assai veloce, in u prucedimentu per un pocu tempu, a finestra di prompt di comandi di Windows apparirà, chì si fermerà automaticamente.
  5. Per assicurà chì l'inserzionista auto hà compie cù successu u so travagliu, aprite u schedariu "install.log"creatu da u installatore in a so propria cartella. Dopu aghjunghendu i driver in u sistema, stu file contiene a linea "Operazione successata".

Ruth diritti

E costruzioni ufficiali in Android proposte da Lenovo dà spessu à gli utenti à lagnà per esse sovraccaricati cù applicazioni pre-installate chì spessu sò inutili per a maggior parte di i proprietarii di dispositivi. A situazione hè correggibile eliminendu i componenti innuvari, ma questu azzione impone diritti di root.

Leghre ancu: Rimozione di applicazioni di sistema nantu à Android

Tra l'altro, ottenendu privilegi di Superusu nantu à l'IdeaPad A7600 pò diventà una necessità quandu crei un backup in piena regula prima di reinstallà Android da certi metudi, è ancu da altri scopi.

L'uttrumentu più efficace per u travagliu di u tablet di cunsideratu, in u so operativu sottu l'Android ufficiale di ogni versione, hè l'applicazione KingRoot.

  1. Scaricate l'ultima versione di KingRuth per PC da u situ ufficiale. U link à a risorsa hè dispunibule in l'articoluzzione di l'urdinazioni nantu à u nostru situ web.
  2. Seguitate e istruzioni per u travagliu cù KingRoot da u materiale:

    Per saperne di più: Ottenere diritti di root cù KingROOT per PC

  3. Quandu u dispositivo hè ripartitu, avemu a capacità avanzate di gestione di u Tablet PC o, piuttostu, a so parte di prugramma.

Backup

L'infurmazione di l'utente contenuta in a memoria di u tablet, in u prucessu reinstallazione di l'Android sarà eliminatu quandu utilizanu guasi ogni metudu di u firmware. Ancu s'ellu hè sceltu un metudiu chì ùn implichi micca a cancellazione di a memoria, ùn hè micca superfluale esse sicuri è creà un backup di l'infurmazioni impurtanti.

Per di più: cumu un backup di u vostru dispositivo Android prima di lampà

Per salvà i dati da Lenovo A7600, quasi tutti i metudi di u materiale suggettu sopra sò adatti. In u casu ideali, creemu una discarica piena di sezioni di memoria di tablet cun SP FlashTool, è seguitu dinò a raccomandazioni da l'articolo chì si cree un backup Nandroid via TWRP se l'ambiente modificatu hè installatu è e versioni non ufficiali sò installate. Quessi metudi garantiscenu a capacità di tornà à u statu precedente di a parte di u software pussibule in molte situazioni.

Tra l'altro, un strumentu abbastanza efficace per archiviu di informazioni impurtanti cumulate in l'IdeaPad A7600, hè l'utile prutettatu di u fabbricante per travaglià cù i so propri dispositivi - Lenovo MotoSmartAssistant. U kit di distribuzione deve esse scaricatu da a risorsa web ufficiali di Lenovo in a pagina di assistenza tecnica di u mudellu in questione.

Scaricate l'App di Lenovo Moto Smart Assistant per travaglià cù u tablet IdeaTab A7600 da u situ ufficiale.

  1. Scaricate u installatore è installate Smart Assistant nantu à u computer.

  2. Fighjate l'applicazione è cunnessu a tavoletta à a porta USB di u PC. In precedenza in u "tablet" deve esse attivatu mode "Debugs on YUSB".

    Per di più: cumu abilite a modalità di depurazione USB nantu à Android

  3. Quandu Smart Assistant dette u dispositiu connessu è chì mostra e so caratteristiche tecniche in a so finestra, procedi à creà una copia di backup - cliccate "Backup & Restore".

  4. Marciamo in a finestra aperta i tipi di dati chì ci ponemu salvà cliccendu nantu à elli cù u mouse, questu azzione porta à u culore di e icone in blu.

  5. Definisce u directory per salvà u backup, cliccendu "Modify" vicinu à a denominazione di caminu per difettu è specificendu a cartella desiderata in a finestra Explorer.
  6. Spingi "Backup" è aspettate chì u backup sia finitu.

Se necessariu, riprisentà i dati dopu aduprà la tab "Ripristinare". Dopu avè cambiatu in questa sezione, devi andà à spuntà a casella accantu à a copia desiderata è cliccate "Ripristinare".

Firmware

Quandu u tablet è u computer dispunganu per fà e operazioni nantu à e cunsiglii elencate sopra, pudete procedere à a procedura di u firmware di u dispositivo. Ci hè parechje maniere di stallà Android in Lenovo Aidiapad A7600, selezziunate l'istruzione secondu u statu attuale di u software di sistema di u dispositivo è u risultatu desideratu. I seguenti strumenti permettenu non solu di reinstallà / aghjurnà / ristabilisce a configurazione di l'OS ufficiale, ma dinò dotà u dispositiu cù u firmware non ufficiali (persunale).

Metudu 1: Recuperu di fabbrica

Ufficialmente, u fabbricante suggerisce di aduprà parechji strumenti per a manipolazione di u sistema Lenovo Idea Pad A7600: applicazione Android preinstallata in u tablet "Aggiornamentu di u sistema", l'ambiu di Lenovo SmartAssistant, ambiente di recuperu (recuperu). Tutti questi strumenti in termini di firmware ti permettenu di ghjunghje u solu risultatu - di mette à ghjornu a versione di l'OS in a messa in opera di u dispositivo.

Smittemu in u travagliu in a ripresa, cumu stu modulu di software permette micca solu l'upigamentu di a versione ufficiale di Android, ma purtene restituendu u tablet PC à u statu di a fabbrica, lascialu u pulitu di l'ordine chì hà accumulatu durante l'usu di u dispositivo, a maiò parte di virus, etc. p.

  1. Determinà u numeru custru di u sistema installatu in A7600. Per fà ciò, andate nantu à u tablet nantu à a strada: "Opzioni" - "Circa a tavoletta" - Cunsideru u valore di u parametru "Custru numeru".

    Se a tavoletta ùn scarica micca in Android, puderete truvà e informazioni necessarie entrant in a modalità di recuperu di l'ambiente, u paragrafo 4 di stu manuale descrive cumu fà.

  2. Caricamu u pacchettu cù u lugiziale di sistema chì sarà installatu. Sottu, u ligame cuntene tutte l'aggiornamenti di u firmware ufficiali scaricatu per u mudellu A7600-H, in forma di zip-files destinati à l'installazione per mezu di a riparazione nativa. Per cambià i pacchetti "F" cù u lugiziale per l'installazione in l'istruzzioni in seguitu, l'utente avrà a cerca per se.

    Scaricate u Firmware di Lenovo IdeaPad A7600-H per l'installazione per via di a ripresa in fabbrica

    Chì l'installazione di versioni aggiornate deve esse fatta in fasi, hè impurtante à sceglie u pacchettu scaricatu; per questo, avemu bisognu di u numeru di custru di u sistema truvatu in u passu precedente. Truvemu in a prima parte di u nomu di u schedariu zip a versione di l'Android attualmente installatu (evidenziata in giallu in a screenshot sottu) è scaricà stu file particulare.

  3. Piazzamu u pacchettu cù l'aggiornamentu di u sistema operativo nantu à a carta di memoria di u dispositivo.
  4. Carica cumplettamente a batteria di u dispositiu è esegui in modalità recuperazione. Per questo:
    • On Lenovo A7600 push button hardware "Volume +" e tenendula - "Cunsumante". Tenemu e chiavi finchè u menu di u modu di u lancia di u dispositivo hè affissatu in u schermu.

    • Usendu u pulsante "Volume-" spostà a freccia improvisata in a posizione opposta "Modu di recuperu".
    • Dopu, confermu l'entrata in a modalità, premendu "Volume +", chì vi porterà à u riavvintu di u dispositivo è l'apparenza nantu à u schermu di l'immagine di un android difettu.
    • Fate visibili i voci di menù di l'ambiente di recuperu di a fabbrica - per ciò chì avete bisognu di premete brevemente u menu "Cunsumante".
    • A u schermu chì vene, pudete vede u numeru custru installatu nantu à u vostru dispositivo Android.

    A muvimentazione per e opzioni di recuperu hè fatta cun "Volume-", a cunfirmazione di a scelta di un articulu hè una battitura "Volume +".

  5. Eliminiamo a memoria di l'applicazioni è di i dati cumparati in essa, è ancu resettà i parametri A7600. Questa azzione ùn hè micca necessaria, ma si propone di fà se u scopu di a procedura hè di reinstallà completamente Android è micca solu l'upgrade di a versione di l'OS.

    Ùn si scurdà micca a necessità di creà una copia di riserva prima di a procedura per tornà à u statu di fabbrica - tutti i dati in u prucessu di formattazione saranu distrutti!

    • Sceglite in a lista di opzioni per a recuperazione "sguassate i dati / reset di fabbrica",

      cunfirmi l'intenzione di sguassà tutte e informazioni - "Sì - cancellà tutti i dati di l'utente";

    • Attendu chì a formattazione vene cumpleta - questu hè una breve procedura chì si faci automaticamente;
    • Cusì, una notificazione compare nantu à u schermu. "Dati pulisci nant'à".

  6. Vai à installà / aghjurnà Android:
    • Sceglite "applicà l'aggiornamentu da sdcard";
    • Indicu à u sistema u schedariu zip destinatu à l'installazione;
    • Aspittemu chì i componenti di u sistema operativu sò spacchjati è trasferiti à e partizioni di sistema di u dispositiu. U prucessu hè accumpagnatu da u riempimentu di l'indicatore nantu à u schermu, cum'è l'apparenza di iscrizioni, notifiche nantu à ciò chì accade.

  7. Quandu u prucessu d'aghjurnamentu hè finitu, una notificazione sarà visualizzata. "Installazione da sdcard complete" è un listinu di opzioni di l'ambiente di recuperu sarà visibile. A cunfirmà cù un clicu di un bottinu. "Volume +" ricrearà l'iniziu - articulu "ripartizione di sistema".

    U dispositiu ripartemu in l'attrizzamentu già messu in opera, hè ghjustu chì aspettate un pocu finchè i componenti di u sistema sò pienamente inizializati (a tavoletta “si pende” à u logu di l'iniziu in stu tempu).

  8. Se e divisioni sò state cancellate, dopu a schermata di benvenuta hè affissata, eseguemu a determinazione di i parametri di u sistema è procedemu à recuperu di dati.

  9. Lenovo A7600 tablet hè pronta à aduprà!

Metudu 2: SP FlashTool

Una di e strade più efficaci per manipuà e sezioni di memoria di sistema di dispositivi creati à basi di i processori Mediatek hè l'applicazione SP FlashTool. L'ultime versioni di l'uttreme interagiscenu perfettamente cù Lenovo IdeaPad A7600, permettenu di aggiornà e reinstallà completamente u sistema operativu ufficiali, è dinò ripristinà a funzionalità di a parte di software di u dispositivo in caso di simu bisognu.

Leggi ancu: Firmware per i dispositivi Android basati in MTK via SP FlashTool

Incù l'aiutu di JV FlashTul installeremu a fabbricazione ufficiale di Android di l'ultima versione. Scaricate e pacate di software per A7600-H è A7600-F Pudete seguitu u ligame sottu, è l'applicazione stessa - u ligame da u strumentu di revisione in u nostru situ.

Scaricate Lenovo IdeaTab A7600 Tablet Firmware per l'installazione cù SP FlashTool

  1. Spacchite l'archive cù i componenti di u firmware.

  2. Avviciamo FlashTool è carichi di e immagini di Android in u prugramma, aprendu u schedariu scatter da a directory cù u pacchetto software spaccatu spaccatu. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "sceglite", segnatu in u screenshot sottu, è dopu induve in l'Esploratore in cui u situ hè "MT6582_scatter ... .txt". Selezziunu u cumpunente, cliccate "Apertu".

  3. I patroni di u mudellu A7600-H sò incurati à creà una sezione di backup prima di più manipolazioni. "NVRAM", chì ti permette di ripristinare rapidamente l'IMEI è e prestazioni di a rete mobile in u tablet, in casu di dannu à a zona durante l'interventu in l'ambienti di memoria di sistema:
    • Vai à la tabulazione "Readback" in SP FlashTool è cliccate nantu à u pulsante "Add";

    • Cliccate dopu cliccate nantu à a linea chì si presenta in a zona principale di a finestra di prugramma, chjamà a finestra di l'Esploratore, induve noi specificemu u caminu di u rigale à creà è, se desideratu, assignà un nome cunsideratu à stu file. Pulsante "Salvà";

    • In a finestra aperta di i parametri chì leghje dati in u campu "Start Adress:" portu in valore0x1800000è in u campu "Lunghezza:" -0x500000. Dopu à aduprà i campi cù l'indirizzi, cliccate nantu à u pulsante "OK";

    • Facemu clic "Readback" è cunnessu u cavu A7600-H in u statu di discuntu à u PC. A barra di prugressu in u fondu di a finestra di prugramma si riempirà subitu cù blu, è allora apparirà una finestra "Readback Ok" - zona di backup "NVRAM" hè finitu.

      Scurdà u cavu USB da u dispositivo.

  4. Avviemu à a registrazione diretta di i componenti di Android in a memoria di u tablet. Tab "Download" selezziunu u modu di operazione - "Aggiornamentu di u Firmware", è per avè a prucedura di u Firmware, cliccate nantu à l'immagine di a freccia verde puntata in basso (situata in cima di a finestra di Flash Tool).

  5. Cunnessu à u cavu IdeaPad YUSB, interfacciatu cù a porta di u computer.

    U firmware cumincerà subitu dopu u dispositiu hè ricettatu da u sistema. L'inizio di a barra di prugramma indica l'indirizzu di a procedura.

  6. À rimaneva di aspettà a chjama di u prucessu. À quì, apparirà una finestra. "Scaricare Ok".
  7. U Firmware pò esse consideratu cumpletu. Sconnetti u dispositiu da u PC è cumincià lu cù u pressu di più "Potenza".

    Dopu avè affissatu a schermata di benvenuta cù una scelta di lingua, realizemu a configurazione iniziale,

    dopu, s'ellu ci vole, recuperu di dati.

  8. Ora pudete aduprà un Tablet PC cun un sistema ufficiali reinstallatu è / o aggiornatu.

Metru 3: Infinix Flashtool

Oltre à a cunnisciuta praticamente à quiddi chì anu avutu a necessità di reinstallà Android nantu à i dispositivi MTK di u strumentu SP FlashTool, ci hè un altru strumentu più simplici, ma ugualmente efficace per l'installazione, l'upgrading / downgrading è u ripristinamentu di u sistema operativo nantu à sti dispositivi - Infinix flashtool.

Per seguità l'istruzzioni sottu, avete bisognu di un pacchetto cun software basatu à u sistema disegnatu per SP Flash Toole (scatu da a descrizione di u metodu di manipolazione precedente) è di u prugramma stessu, chì pò esse scaricatu da u link:

Scaricate l'Applicazione Infinix Flashtool per u firmware di tablet Lenovo IdeaTab A7600

  1. Prepariamo i componenti di l'OS per l'installazione da unpacking u archiu cù u firmware in una cartella separata.

  2. Scaffunà u pacchettu Infinix Flashtool è lancia u strumentu, aprendu u schedariu. "flash_tool.exe".
  3. Caricamu in l'imagine di u prugramma installatu cliccendu "Brower",

    Poi specificà u caminu à u schedariu scatter in a finestra Explorer.

  4. Facemu clic "Start",

    chì mette u prugramma in u modu di attesa di cunnessione di u dispositivo. Cunnessu a pastilla cù un portu USB di u computer.

  5. Scrittura di i lima di l'immagine in l'apparecchiatura cumincia automaticamente dopu chì u dispositiu hè statu determinatu da u sistema è accumpagnatu da u riempimentu di a barra di avanza.
  6. À a fine di la procedura, una finestra hè visualizzata. "Scaricate OK".
  7. L'installazione di u sistema operativo in Lenovo IdeaPad A7600 hè cumpleta, disconnette u cavu da a periferica è lanciatu in Android premendu e tenendo premutu a tasca per un pocu "Potenza".
  8. Dopu un primu parcorsu abbastanza longu (quessa hè normali, ùn teme micca), apparirà l'insignamentu di benvenuta di u sistema ufficiale. Resta per determinà i parametri principali di l'Android installatu è u tablet pò esse adupratu!

Metudu 4: Recuperu TeamWin

Molte trasformazioni di a parte di u software di dispositivi Android sò pussibule cù l'aiutu di u funziunamentu mudernu (persunale) di recuperu di media. Aduprà Lenovo IdeaPad A7600 cun recuperu persunalizatu TeamWin Recovery (TWRP) (sta soluzione sarà aduprata in l'inciemi esempi), l'utente accede, annantu à a capacità, di stallà un firmware non ufficiale in a dispositiva. L'installazione di questu dopu hè u solu modu per ottene una versione più up-to-date di Android di u produttore KitKat è trasformà u tablet in un strumentu più adeguatu per eseguirà travagli moderni.

Installate TWRP

In fattu, un ambiente di recuperu miglioratu pò esse ottenutu nantu à una targhetta data in diversi maneri. Di seguito hè una guida nantu à cume un equipagiu di recuperu cù u metodo più efficace - aduprà u Strumentu SP Flash. Per avè u risultatu desideratu, avete bisognu di una img-immagine di TVRP è di un file di sparghjera da u pacchetto cù u firmware ufficiali. U dui di sti per e dui versioni di l'IdeaTab A7600 pò esse scaricatu quì:

Scaricate TeamWin Recovery (TWRP) per Lenovo IdeaTab A7600

  1. Mettemu l'immagine di l'ambiente di recuperu è u file di scatter in un annu sferziu.

  2. Lanciate FlashTool, aghjunghje un file di spargimentu à u prugramma.
  3. Assicuratevi chì a finestra risultante sia in concordanza cù a screenshot sottu, è cliccate "Download".

  4. Cunnessi A7600 disabilitatu cù una porta USB.

    A registrazione di l'imagine in a sezione necessaria accade automaticamente è assai veloce. U risultatu hè una finestra "Scaricare Ok".

    Hè impurtante! Dopu avè installatu TWRP, devi iniziò subitu in essa! Se, prima di u primu lanciu, una scarica per Android accade, u recuperu sarà sovrascrittu da l'immagine di fabbrica di l'ambiente di recuperu è e a prucedura di installazione duverà esse ripetuta di novu!

  5. Scunganu u cavu da u tablet è accuminciemu in TWRP cume in u recuperu nativu: battitura di tasti "Volume +" è tenendula "Cunsumante"poi a scelta "Modu di recuperu" in u menu di modi.

  6. Dopu avè esitatu u recuperu mudificatu, avete bisognu di configurà l'ambiente in un certu modu.

    Per praticità di un usu futuru, selezziunate l'interfaccia di lingua russa (pulsante "Sceglite a lingua").

    Allora (necessariu!) Avvi a cambiamentu "Permette i cambiamenti" à a destra.

  7. A recuperazione cumunata hè preparata per l'azione ulteriore, pudete riavvià in Android.

  8. Optional. Prima di ripartisce u sistema, si propone di avè diritti di superusu nantu à u dispositiu. Se i diritti di radice dispunibuli per l'utente sò necessarii o desiderabili, attivate u switch "Passà per installazione"altrimenti sceltu "Ùn installate micca".

Installazione di u firmware personalizatu

Come annunciatu sopra, l'unicu modu per ottene una versione moderna di Android in u vostru dispositivo per l'utenti di Lenovo IdeaPad A7600 pò apparisce dopu installazione di u firmware cunduttu per a tavoletta da sviluppatori di terze parti. Quasi tutte le soluzioni informali (a ricerca di opzioni nantu à Internet ùn hè micca difficiule) sò installate in u dispositiu cù e seguite passi.

Vede ancu: Firmware di i dispositivi Android via TWRP

Ad esempio, l'istruzione sottu mostra cumu equipà un tablet, forse unu di i sistemi più avanzati è funzionali à u tempu di sta scrittura. Resurrection Remix OS (RR) à a basa Android 7.1.

Scaricare firmware personalizatu Android 7.1 per tablet Lenovo IdeaTab A7600

Da u ligame di sopra, i pacchetti per e modifiche di u dispositiu in questione sò dispunibuli da scaricà, zip-files, chì dopu a so installazione assicuranu a dispunibilità di u serviziu di Google in u firmware prupostu, è u file "Webview.apk"chì saranu necessarii dopu a stallazione di RR.

L'autori di Resurrection Remix raccomandanu installendu Gapps simultaneamente cun u sistema operativo, chì hè fattu in l'istruzzioni sottu. A i quiddetti chì ùn hà micca scontruutu a sfumatura di l'applicazioni di l'implementazione è di i servizii di Google in assemblei persunalizati Android sò chjamati à familiarizzà cù u materiale:

Vede ancu: Cumu installà i servizii di Google dopu u firmware

Quandu si utilizanu altri sistemi operativi modificati diversi da i RR pruposti, è pacchetti autocarranzi per l'installazione in u tablet, da u situ web ufficiali di OpenGapps, avemu sceltu l'architettura deliziosa - "ARM" è a versione Android (dipindendu da quella chì hà fattu u persunale)!

  1. Scaricate zip-packages cù un OS mudellu è Gapps, Webview.apk. Piazziamo tutti i trè file in a radice di a carta di memoria di u dispositivo.

  2. Reboot A7600 to TWRP.

  3. Facemu un backup Nandroid di u sistema installatu nantu à una scheda di memoria. Ignorazione di a procedura ùn hè micca raccomandata, è istruzioni dettagliate per a creazione di un backup di tutte e sezioni di a memoria di u dispositivo sò trovu à u ligame sottu.

    Leggi più: Cumu creà un backup completo di un dispositiu Android cù TWRP prima di lampi

  4. Facemu la formatazione di tutte e rùbule di a memoria di u dispositivo, eccettu "Microsd". Pruvà sta procedura hè in veru un requisitu standard prima di installà sistemi non ufficiali nantu à dispositivi Android, è hè produttu da parechji tapas in u schermu:
    • Spingi "Pulizia" in a schermata principale di l'ambiente di riparazione modificatu;

    • Poi specificu "Pulizia selettiva";

    • Mettemu e marcate in tutti i caselli situati vicinu à i punti-designazioni di e zone di memoria, eccettu "Micro SDCard" è attivate l'elemento di l'interfaccia "U perchè pulisce";

    • Ripristinemu u menu primu di TVRP cù u bottinu "Casa".

  5. Installate l'Android and Gapps modificatu in un metodo batch:
    • Spingi "Installazione";
    • Specifichi u schedariu zip di sistema cun custom;
    • Spingi "Aghjunghje un'altra zip";
    • Sceglite un pacchettu "OpenGapps";
    • Attiva "U perchè di u firmware";
    • Attendu chì tutti i componenti di u sistema operativu persunalizatu.

      è i moduli di Google saranu trasferiti à e rùbule pertinenti di a memoria di u tablet.

  6. Una volta finita l'installazione di u persunale è Gapps, u bottinu diventa attivu. "Reboot to OS"spingi.

  7. In stu stadiu, u firmware di u tablet A7600 attraverso TWRP pò esse consideratu cumplessu, resta à osservà un pocu di tempu dietro u sistema operativo mudificatu di furmamentu (u primu lanciu dopu a stallazione hè abbastanza longu), aspittendu u lancia di Android.

  8. U prucessu finisce cù una schermata di benvenzione cù una scelta di lingua. L'impostazione iniziale duverà esse saltata, tapa in ogni schermu. "Prossimu", per via di una caratteristica micca bè pratica Risurrezione Remix - a tastiera in schnave ùn funziona micca quandu hè inclusa in "Impostazioni".

  9. Attiva a tastiera virtuale. Per questo:
    • Andà à "Impostazioni";
    • Sceglite un articulu "Lingua è Input";

    • Next "Tastiera virtuale";
    • Tapa "+ Gestione di tastiera";
    • Attiva u switch "Tastiera Android (AOSP)".