Cumu determinà in chì manera u drive funziona: SSD, HDD

Bonu ghjornu. A velocità di u drive dipende da u modu in u quale funziona (per esempio, a differenza in a velocità di un discu modernu SSD quando hè cunnessu à u portu SATA 3 contro SATA 2 pò arriva à una differenza di 1,5-2 volte!).

In questu articulu relativamente scarsu, vogliu diceraghju cumu rapidu è faciule di determinà quale manera in un discu duru (HDD) o discu solidu (SSD) stà à travaglianu.

Alcuni termini è definizioni in l 'articulu sò stati un pocu distorti per spiegazione più simplici per u lettore impurtatu.

Cumu vede u modalità di u discu

Per determinà u modalità di u discu - hè necessariu speciale. utilità. Sugrò aduprà CrystalDiskInfo.

-

CrystalDiskInfo

U situ ufficiale: //crystalmark.info/download/index-e.html

Un prugramma libaru chè ne serve per a lingua russa, chì ùn anu micca necessità di esse installatu (cioè, basta scaricà è esegui (bisognu à scaricà a versione portatile)) L'utile permette di truvà rapidamente è facilmente l'infurmazioni massimu nantu à u funziunamentu di u vostru discu. Funziona cù a maggior parte di l'hardware: i computer portatili, supportanu sia i HDD vecchi è i "novi" SSD. A propiu ancu una tale utilità "à a portata" in computer.

-

Dopu avè lanciatu l'utilità, selezziunate prima u discu di u quale desiderate determinà u modu di operazione (se avete solu un discu in u sistema, allora hè selezziunatu cum'è prugramma predefinita). À propiu stettu, in più di u modu di operazione, l'utilità mostrerà l'infurmazioni nantu à a temperatura di u discu, a so velocità di rotazione, u tempu cumunale di l'operazione, valutà a so situazione è e so possibilità.

In u nostru casu, allora avemu bisognu di truvà a linea "Modu di Trasferimentu" (cum'è in Fig. 1 sottu).

Fig. 1. CrystalDiskInfo: informazioni nantu à i dischi.

A stringa hè indicata da una frazione di 2 valori:

SATA / 600 | SATA / 600 (vedi Fig. 1) - u primu SATA / 600 hè a modalità attuale di u discu, è a seconda SATA / 600 hè a modalità di funziunamentu supportata (ùn sempre coincidenu!).

Cosa significanu questi numeri in CrystalDiskInfo (SATA / 600, SATA / 300, SATA / 150)?

In un computer più o menu modernu, pudete vede ancu parechji valori pussibuli:

1) SATA / 600 - hè un modu di u discu SATA (SATA III), chì dà una larghezza di banda fino à 6 Gb / s. Hè stata introdutta per u 2008.

2) SATA / 300 - modalità di u discu SATA (SATA II), chì dà una larghezza di banda fino a 3 Gb / s.

Se avete un discu duru discu duru cunnessu, allora, in principiu, ùn importa quantu modu funzi in: SATA / 300 o SATA / 600. U fattu hè chì un discu duru (HDD) ùn pò supà u standard SATA / 300 in velocità.

Ma se avete un discu SSD, vi è raccomandatu ch'ellu funzi in modalità SATA / 600 (sì, naturalmente, supporta SATA III). A differenza di prestazione pò differisce 1,5-2 volte! Per esempiu, a velocità di lettura da un discu SSD in esecuzione in SATA / 300 hè 250-290 MB / s, è in u modu SATA / 600 hè 450-550 MB / s. Ci hè una differenza notevule à l'ochju, per esempio, quandu avvi u computer è accuminci a Windows ...

Per più infurmazione nantu à a prova di e prestazioni di HDD è SSD:

3) SATA / 150 - Modu discu SATA (SATA I), chì dà una larghezza di banda fino à 1,5 Gbit / s. Nant'à i computer moderni, à propositu, quasi mai accadrà.

L'informazione nantu à a scheda madre è u discu

Hè abbastanza facili da scopre quale interfaccia suppone u vostru hardware - solu visivamente, guardendu e etichette di u discu è di a scheda madre.

In a scheda madre, di solitu, ci sò novu porti SATA 3 è vecchi SATA 2 (vedi Fig. 2). Se cunnessi una nova SSD chì supporta SATA 3 per u portu SATA 2 nantu à a scheda madre, allora u discu hà da travaglià in u modu SATA 2 è di modu naturale a so pussibule hè prutezziuta!

Fig. 2. Porti SATA 2 è SATA 3. Scheda Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3.

A proprie manera, in u pacchettu è nantu à u discu, di solitu, hè sempre indicatu non solu a velocità massima di lettura è di scrittura, ma dinò u modu di operazione (cum'è in Fig. 3).

Fig. 3. Imballà cù SSD.

À propiu sì, se ùn avete micca un PC molto novu è ùn avete micca una interfaccia SATA 3 in ellu, allora l'installazione di un discu SSD, ancu di cunnessione à SATA 2, darà un aumentu significativu di velocità. Inoltre, sarà spiccatu in ogni locu è à l'ochju: quandu avvià u sistema operativo, quandu apri è copia i schedari, in ghjochi, ecc

Per ciò chì mi devianu, tuttu u travagliu rinumatu