Game Center Mail.ru 3.1285

Com'è tanti altri, sò abbastanza scetticu nantu à i prudutti di Mail.ru. Un rolu impurtante in u sviluppu di un stereotipo tali era ghjucatu da a so pulitica aggressiva in a distribuzione di u so software. Tuttavia, u Game Center hà sempre pussutu sorprà.

U pruduttu di u sviluppu domesticu hè davvero diversu da e cusite straniere, cume Steam è Origine. Ùn ci hè nisunu ghjocu da sviluppatori famosi, ma a maiò parte di e posizioni di u magazinu lucale sò libere. Più specificamente, sò in gran parte rapprisintanti di Free2Play, ma questu ùn hè ancu per quessa. Dai un ochju à u clientu stessu.

Aduprà à vede: altri prugrammi per scaricà i ghjochi nantu à u computer

Catalogo

A varietà di ghjochi, sorprendente, piuttostu grande. Prima di tutti, ci hè una divisione in clientela, navigatore, mini-ghjochi, semplice, PTS (servitore di testu pubblicu). Puru, in u menù, pudete sceglie un generu specificu chì ti interessa. Quandu sceglite un pruduttu, sarete rediretti à a so pagina, induve pudete diventà familiarità cù a descrizione, l'immusioni, i video, i secreti è l'articuli nantu à u ghjocu. Prezzi per i motivi sopra cunsiglii - no. Da vede à una caratteristica interessante - quandu si seleziona certi elementi, sò immediatamente lanciati, senza installazione. Certu, questu solu funziona in u casu di kazualki pesanti.

Lista di i vostri ghjochi

Tutti i prudutti scaricati o almenu una volta lanciati cadenu in a sezione "I Miei Giochi". Da quì pudete lanciate subitu, crea culletterie in u desktop o in u menu Start, è ancu eliminà i schedari d'installazione è u ghjocu stessu (separatamente). Quì pudete seguitu u prucessu di scaricamentu è installazione di novu ghjochi. Purtroppu, micca statistiche nantu à i prudutti specifici chì ùn truvate micca.

Aggregazione di articuli, notizie è video

In a sezione "Tuttu nantu à i ghjochi" pudete truvà rapidamente e infurmazioni nantu à l'ultime notizie, è ancu leghje vari articuli è guardà video. A parte di u granciu di tuttu questa diversità hè creata, evidentemente, da Mail.ru sè, più precisamente, da a so unità di ghjocu. Pudete leghje tutti l'articuli in u situ, ma u Game Center raccoglie tutti i materiali in un digerimentu convenienti. Plaise a capacità di classificà. Per esempiu, in a sezione di news, pudete specificà una data specifica per a ricerca, è in l'articuli evidenzia recensioni, anteprime, segreti è altri tipi.

Cunsunità di cacciu di caccia

Benintesa, a cumunità di i ghjochi ùn dorme micca. Tutti i screenshots, i video, l'articuli ponu esse spartiti cù tutta a comunità. Dopu à quessa, tutti i materiali parallela sò nantu à u strugliu generale, è ghjustu chì l'utenti ùn si perdi micca in u cumunu di tuttu, i sviluppatori anu pussutu parechje filtri Prima di tutti, pudete includere solu materiali da amici. Poi pudete specificà un ghjocu specificu, stabilisci a punizione minima è u tippu di materiali.

Chatta

Iè, torna. Quì, solu in u Game Center, hà una una caratteristica di piccula - integrazione cù "u Meu Mondo" da u listinu Mail.ru. Questo ti permette di invita prestu i vostri amichi da a rete sociale à chjama. Purtroppu, stu chat ùn funziona micca in i ghjochi.

Ascultà a musica

Perchè vale a pena di ringraziaghje tutte e stesse reti sociali. Pudete ascultà a vostra raccolta, è pudete sceglie e cunsiglii. Also ci hè una ricerca è, più interessante, un sistema di raccomandazione. In generale, tuttu hè organizatu abbastanza cunforta è bella.

Video Broadcast

Screenshot di ghjocu sò dighjà micca sorpresi. Ora, sempre di più in più guadumena a popularità di ghjochi di streaming in piattaforme famose cume Twitch è YouTube. Incù l'aiutu di u Game Center Mail.ru, pudete avizià a trasmissione cun a selezzione di i tasti caldi (Alt + F6). In l'impostazioni ponu definisce a qualità di video, a velocità di bit è a trasmissione di u serviziu. In u casu di Twitch, pudete ancu sceglie un servitore di trasmissione, copia u ligame versu è dà un nome à u canale. Hè ancu da dì chì u prugramma pò registra simultaneamente video da una webcam - in questu casu, a vostra immagine sarà trasmessa à unu di l'anguli di u video.

Vantaghji di u prugramma

• Offerte gratuite
• Integrazione cù "u Meu Mondo"
• Capacità di ascultà musica
• Aggregatore di notizie
• Video Broadcasting

Inconvenienti di u prugramma

• Mancu di statistiche personali
• L'impossibilità di chatà mentre ghjucà

Conclusione

Dunque, u Mail.ru Game Center pò esse difficilmente chjamatu un serviziu seriu di ghjocu. Tuttavia, hà guadagnatu assai popularità in i paesi di a CIS, chì spieghjanu, in larga parte, da a dispunibilità di ghjochi gratuiti è di ghjuventu.

Scaricare Mail.ru Game Center for free

Scaricate l'ultima versione da u situ ufficiale

Imposta notifiche SMS in Mail.ru A creazione di un email in Mail.ru Robot mail mail Mandà una foto in a lettera Mail.ru

Share l'articolo in reti sociali:
Game Center Mail.ru hè un serviziu per i gamer di una impresa rusa ben nota, chì hà guadagnatu una grande popolarità in i paesi di a CIS.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Mail.ru
Costu: Free
Dimensioni: 150 MB
Lingua: russo
Versione: 3.1285