Eliminazione di un album in Odnoklassniki

Parechje reti sociali anu una funzione cum'è i gruppi, induve un circulu di persone chì sò addictu à certe cose. Per esempiu, a cumunità chjamata "Cars" sarà destinata à amanti di a vittura, è sti pirsuni saranu u publicu target. I participanti ponu seguitu l'ultime notizie, comunicà cù altre persone, spartite e so interesse cù i participanti in altri modi. Per seguitu e novità è diventà un membru di un gruppu (cumunità), devi abbonà. Pudete truvà u gruppu necessariu è riunitevi dopu avè lettu questu articulu.

Facebook Communities

Questa rete sociale hè u più popularu in u mondu, cusì pudete truvà assai gruppi nantu à vari sughjetti. Ma vale a so attenzione non solu à l'introduzione, ma ancu à altri particolari chì ponu ancu esse impurtanti.

Ricerca di gruppo

Prima di tuttu, avete bisognu di truvà a cumunità necessariu à a quale vulete adessà. Pudete truvà u diversi modi:

  1. Se sapete u nome cumpletu o parziale di a pagina, allora pudete aduprà a ricerca in Facebook. Sceglite u vostru gruppu preferitu in a lista, cliccate nantu à u persunu.
  2. Cerca amici. Pudete vede a lista di cumunità à i quali amicu. Per fà quessa per a so pagina, cliccate "Più" è cliccate nantu à a tabulazione "Gruppi".
  3. Pudete ancu andà à i gruppi raccomandati, chì a lista di esse pò esse veduta smettendu à traversu u vostru feed, o chì vìanu à a parte destra di a pagina.

Tipo di comunità

Prima di sottumessera, hè necessariu sapè u tippu di gruppu chì vi sarà mostratu durante a ricerca. In tuttu ci sò trè tipi:

  1. Apertu Ùn hè micca bisognu à dumandà di l'appartenenza è aspettate chì u moderatore l'approva. Tutti i posti pudete vede, ancu se ùn sò micca membri di a comunità.
  2. Chjottatu. Ùn pudete micca appiutà à una tale comunità, basta à presentà una appiccazione è aspettate chì u moderatore l'approva è diventeti u so membru. Ùn pudemu micca vede i registri di un gruppu chjusu sì ùn sò micca membri.
  3. U Segretu. Questu hè un tippu separatu di cumunità. Ùn sò micca visualizzati in a ricerca, dunque ùn puderete micca appicicà per l'entrata. Pudete entrà solu à l'invite di l'administratore.

Unisci à u gruppu

Dopu avete trovu a cumunità chì vulete adessà, avete bisognu di cliccà nantu à "Unisci u gruppu" è diventarà u so participatu, o, in casu chjamatu chjusu, duverete aspettà a risposta di u moderatore.

Dopu l'entrata, puderete participà à e discussioni, publicà i vostri messaggi, cuntà è annunzia i posti di altre persone, seguite tutti i nuovi posti chì apparteranu in u vostru feed.